vierailija
Kannattaa muistaa, että on ihmisiä joilla kasvojen tunnistus on huonoa. Senkin takia näissä saattaa esiintyä kiistelyä.
Miksi tää on sulle niin tärkeää, jos kuvittelet kiusaavasi jotain shipparia, niin sit olet kyllä erehtynyt henkilöstä. Minusta ei näytä gf:ltä ja vaikka kuinka jankkaat, niin en tule muuttamaan mieltäni ennenkuin näen jonkun selvemmin kuvan kyseisestä myyjästä.Ei vaikuta siltä, että muistaisit. Eihän tuosta voi erehtyä. Selvästi gf.
Mä oon miettinytkin tota, et miten paljon H onkaan hengannut B:n kanssa ilman K:ta. Täytyyhän sen nyt jotain merkata.Jep, parien pari
Ja jättää rintsikat lattialle lojumaan. Voihan nyt toki. Ilman muuta.Niin no voihan se merc-myyjäkin tietysti teoriassa pestä hampaitaan K:n kylppärissä.
Miksi sinulla menee noin tunteisiinMiksi tää on sulle niin tärkeää, jos kuvittelet kiusaavasi jotain shipparia, niin sit olet kyllä erehtynyt henkilöstä. Minusta ei näytä gf:ltä ja vaikka kuinka jankkaat, niin en tule muuttamaan mieltäni ennenkuin näen jonkun selvemmin kuvan kyseisestä myyjästä.
Sellaisten ei sitten kannattais väittää, ettei ole hän, kun selvästikin on.Kannattaa muistaa, että on ihmisiä joilla kasvojen tunnistus on huonoa. Senkin takia näissä saattaa esiintyä kiistelyä.
Niin sopisi, söppänä HH kyllä sopisi B:n kainaloon
Kun ei ole.Sellaisten ei sitten kannattais väittää, ettei ole hän, kun selvästikin on.
Häntä ketuttaa.Miksi sinulla menee noin tunteisiin
Kaarijanachos pyysi Alessandraakin lähettämään Joker Outille videoterveiset.Enpä usko.
Ehkä ei tiedä olevansa ns. kasvosokea ihminen.Sellaisten ei sitten kannattais väittää, ettei ole hän, kun selvästikin on.
No ei ole Käärijä ja Sauli Niinistökään kieltäneet ketään shippaamasta heitä.No eivät ole shippaamista missään kohtaa kieltäneetkään.
Jos on, niin hitto sekin on muuttunut paljon euroviisuistaEi tuo ole kyllä se gf. Olen asunut hänen naapurissa ja ruo on kyllä kuulkaa joku ihan muu
No sepä, trolleilla vaan tekemisen puutetta, kun ei enää voi härnätä shippareita vauvalla ja puutarhassa.Mitä väliä sillä on, että oliko gf myymässä vai ei. K:n kanssa hän kuitenkin seurustelee.
MY bojan se sanooIhana Kärtsä hyödynsi tuon nyt hyvin.
K on eronnut, puhui omasta kodistaan, ja B:n kanssa oli kaksin lomalla.Mitä väliä sillä on, että oliko gf myymässä vai ei. K:n kanssa hän kuitenkin seurustelee.
JooBojan ja Tomi olisi kyl ihku pari.
Mä en käsitä, että miten joku jaksaa jankata tuollaisesta asiasta. Kyllä täällä kaikki tietää, että he seurustelevat edelleen tai noh, pari kommentoijaa ei halua nähdä totuutta.No sepä, trolleilla vaan tekemisen puutetta, kun ei enää voi härnätä shippareita vauvalla ja puutarhassa.
Lopeta jo.K on eronnut, puhui omasta kodistaan, ja B:n kanssa oli kaksin lomalla.
Eikai se tuon näköiseksi ole muuttunut vuodessa? Oli tyylikäs platinapolkka ja näpsäkkä lookki. Hitsi nuo venä läi set muuttuu nopeesti arkisen näköiseksi.No on lämmittänyt jo ennen viisuja. Gfllä oli alussa avoin insta, kuvissa näkyi myös K. Edellisissä kämpissä näkyi usein hän itse ja hänen vaatteitaan ja tavaroitaan. Mikä siinä on vielä epäselvää?
Tomi on oikeesti ihana ihminen ja ihana, jos löytänyt onnen Bojanin kans!Bojan ja Tomi olisi kyl ihku pari.
Oletko vähän ns. yksinkertainen?K on eronnut, puhui omasta kodistaan, ja B:n kanssa oli kaksin lomalla.
Ei ole eronnut ja tämä on fakta. (En kuulu sisäpiiriin, enkä tunne K:ta.)K on eronnut, puhui omasta kodistaan, ja B:n kanssa oli kaksin lomalla.
Ei näihin kantsi vastata, saavat vaan yllytystä jatkaa.Lopeta jo.