vierailija
Bojan loves swedish girls.Niin linjat kuumina vähän pohjoisempaan suuntaan
Bojan loves swedish girls.Niin linjat kuumina vähän pohjoisempaan suuntaan
Ja ne on kirjoitettu ennen kuin B tapasi Sadien.Bluza ja SBJ molemmat kertoo kaukorakkaudesta mm.
In this city only the internet still connects me
With the face that I love
Musta tää vois hyvn olla arctic monkeysin biisi. Siis jopa sen eilen kuullun musisoinnin perusteella, mutta varsinkin sanoitusten osalta. On vähän melankoliaa ja suuria tunteita, mutta kuitenkin sit jotain minkä perusteella koko juttuun voi suhtautua vähän vinosti hymyillen (siis myös laulun kirjoittaja itse).Mä oon ihan samaa mieltä tästä. Monien saman genren brittibändienkin sanoitukset voi olla aika simppeleitä ja humoristisia, just niin kuin tämä.
Voi Boitsu jos joku ansaitsis kyllä vihdoin jonkun sellaisen ihmisen, jonka kanssa juttu toimiiSiinä eilen käännetyssä artikkelissahan Bojan totesi että on paras kirjoittaa rakkaudesta kun on särkynyt sydän.
Eikö SBJ ollut niitten ihan eka biisi minkä ne lontoossa teki? En oo varma onko silloin edes ehditty tavata sadieta mutta siinä vaiheessa sen kanssa ei nyt ainakaan oo koettu mitään kaukosuhdetta.Bluza ja SBJ molemmat kertoo kaukorakkaudesta mm.
JereBojan loves swedish girls.
Varmaan tuo fani pyytänyt sanomaan kameralle.Kärtsä mainostanut Joksujen levyä jossain
No miks ois ?Varmaan tuo fani pyytänyt sanomaan kameralle.
Jere loves Swedish girls.Jere
Enpä usko.Varmaan tuo fani pyytänyt sanomaan kameralle.
Musta jo Stephanien sanojenkin pohjalta vaikuttaa, että niitä mönkään menneitä rakkauksia oli kaksi. Toinen aiemmin ja uusikaan ei toiminut.Ja ne on kirjoitettu ennen kuin B tapasi Sadien.
Kohta varmaan ASTP ja Vem da greškin on sadiestaEikö SBJ ollut niitten ihan eka biisi minkä ne lontoossa teki? En oo varma onko silloin edes ehditty tavata sadieta mutta siinä vaiheessa sen kanssa ei nyt ainakaan oo koettu mitään kaukosuhdetta.
No koska on ton Kaarija Nachosin tililtä, kova Joksu fani ja mainostaa muutenkin stooreissaan heidän tulevaa levyä.No miks ois ?
Mut edelleenkin Bluza ainakin on kirjotettu jo ennen Sadie-kuviota ŠBJ en tiedä, mut jos se on valmistunut helmikuun lopussa nii on sitä jo alettu hyvissä ajoin ennen sitä kirjotella.Bluza ja SBJ molemmat kertoo kaukorakkaudesta mm.
Ai et usko, että K ois itse mainostanut? On hyvinkin voinut, jos on päässyt kuulemaan sen levynNo koska on ton Kaarija Nachosin tililtä, kova Joksu fani ja mainostaa muutenkin stooreissaan heidän tulevaa levyä.
On samaa vibaa, itse tykkään.Musta tää vois hyvn olla arctic monkeysin biisi. Siis jopa sen eilen kuullun musisoinnin perusteella, mutta varsinkin sanoitusten osalta. On vähän melankoliaa ja suuria tunteita, mutta kuitenkin sit jotain minkä perusteella koko juttuun voi suhtautua vähän vinosti hymyillen (siis myös laulun kirjoittaja itse).
IhanaKärtsä mainostanut Joksujen levyä jossain
Jaa ihan randomisti ois vaan alkanut fanitapaamisessa mainostamaan Joksujen levyä, kun fani kuvaa juupa juu.Ai et usko, että K ois itse mainostanut? On hyvinkin voinut, jos on päässyt kuulemaan sen levyn
K tekee aika paljon kaikkea ihan randomisti, mutta onhan fani voinut kysyä mitä mieltä on joksujen levystä tai jotakin?Jaa ihan randomisti ois vaan alkanut fanitapaamisessa mainostamaan Joksujen levyä, kun fani kuvaa juupa juu.
Siltä näyttää.Musta jo Stephanien sanojenkin pohjalta vaikuttaa, että niitä mönkään menneitä rakkauksia oli kaksi. Toinen aiemmin ja uusikaan ei toiminut.
Jep näinkin on voinut käydä. Tuskin on kuitenkaan käskenyt sanomaan noinK tekee aika paljon kaikkea ihan randomisti, mutta onhan fani voinut kysyä mitä mieltä on joksujen levystä tai jotakin?
Eli Jere ja Sadie, siis. Tai no, sanojen perusteella tämä toinen vaikuttaa vähän ekan rakkauden peittelyltä.Musta jo Stephanien sanojenkin pohjalta vaikuttaa, että niitä mönkään menneitä rakkauksia oli kaksi. Toinen aiemmin ja uusikaan ei toiminut.
jep. Fani on varmasti pyytänytJaa ihan randomisti ois vaan alkanut fanitapaamisessa mainostamaan Joksujen levyä, kun fani kuvaa juupa juu.
Tai sit ei kannata ottaa sanoituksia ihan kirjaimellisesti kuvauksina Bojanin elämästä ja nykytilanteesta.Siltä näyttää.