K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ne aiemmat sanat on oikeat vaikkette uskoisikaan, Mutta tuosta saa minusta kuvan vain tarinasta niinkuin voi keksiä vaikka katselemaalla ihmisiä, Tai samallaiset vibat kuin Tokiosta. Ei tuo mikään vuosisadan rakkaustarina ole.

vierailija
Kyllähän noi vois yhdistää Sadieen, ihmeen rohkeasti kyllä kirjoittaa näitä biisejä, täytyy sanoa.

Ja sitten shippijatkoa, älä lue jos et kestä ...
Oli vieraassa kaupungissa hukuttamassa murheitaan lasiin, kun näki sen pisamaisen ilmestyksen. Mitä suruja? Rakkaussuruja? Joista kirjoitti Bluzan? Ja juurihan se sanoi, että parhaimmat rakkauslaulut syntyy sydänsuruista.
Mä komppaan tätä. 👍

vierailija
Mä oon itsekin yksi piisami, mutta jo meikkivoide kyllä kätkee mun piisamit, kuvakäsittelyistä puhumattakaan.
Mä en saa omiani piiloon millään. Tai kuvankäsittelyllä toki, mutta naamassa ne paistaa vaikka ois mitkä maalit. Sadiella on hailakammat (ainakin kuvien perusteella) ja tietty huippumeikit käytössä, ja toisinaan niitä pisamia on varmasti tehty sille lisää, toisinaan taas häivytetty kokonaan. Eli en siis tosiaan tiedä kuinka pisamainen se oikeasti on. Jotain fanikuvia oon koittanu katella kun niitä ehkä harvemmin on kovasti käsitelty.

Yhteistyössä