K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko eri miksaus? Siellä on siinä sinkussa eri nimi biisissä.
Nyt kuuntelin uudestaan siis tän ostamani levyversion ja sitten minulla oli erikseen Ew jo aiemmin ostettuna niin saattoi siinä joku pieni ero olla en ole sittenkään satavarma onko täysin sama. Tämä levyn on jotenkin reippaamman kuuloinen. Niin ja ihmettelinkin miksi siitä meni uudelleen maksu, kun olin se jo kertaalleen ostanut siis siinä levytilauksessa.

vierailija
Mirellalla on hyviä sinkkuja ja mukavan oloinen artisti, mutta livenä hän on vielä raakile. Lavalla lähinnä vain on eikä mitään ihmeellistä. Tarvitsisi livepuolen kuntoon laittamista.

vierailija
Nyt kuuntelin uudestaan siis tän ostamani levyversion ja sitten minulla oli erikseen Ew jo aiemmin ostettuna niin saattoi siinä joku pieni ero olla en ole sittenkään satavarma onko täysin sama. Tämä levyn on jotenkin reippaamman kuuloinen. Niin ja ihmettelinkin miksi siitä meni uudelleen maksu, kun olin se jo kertaalleen ostanut siis siinä levytilauksessa.
Onpa kiinnostavaa kuulla se sitten, miten on muuttunut, jos on.

vierailija
”We're absolutely in love with each other and ourselves.” https://x.com/jokeroutsubs/status/1853867990619697278?s=61
Ok, ajattelin eri haastattelua. Sitä yhtä Serbiassa tehtyä, joka ei siis ollut kirjallisessa muodossa. Tuota uutta en ookaan vielä lukenut. Humoristinen vastaushan tuo silti selvästi on kun ovat sen mukaan itseensäkin rakastuneita. Mitäpä tuohon kysymykseen oikein edes vastais muuten. 😄 Mut se oli ihan vakavasti sanottu siinä toisessa haastattelussa että rakastavat toisiaan.

vierailija
Ok, ajattelin eri haastattelua. Sitä yhtä Serbiassa tehtyä, joka ei siis ollut kirjallisessa muodossa. Tuota uutta en ookaan vielä lukenut. Humoristinen vastaushan tuo silti selvästi on kun ovat sen mukaan itseensäkin rakastuneita. Mitäpä tuohon kysymykseen oikein edes vastais muuten. Mut se oli ihan vakavasti sanottu siinä toisessa haastattelussa että rakastavat toisiaan.
Jatkan vielä että eihän ne nyt tosissaan ala tuossa kertomaan vaikka että joo, Bojan on rakastunut, Jure ei, Kris on, jne. Vastasivat siis läpänheitolla.

vierailija
Mirellalla on hyviä sinkkuja ja mukavan oloinen artisti, mutta livenä hän on vielä raakile. Lavalla lähinnä vain on eikä mitään ihmeellistä. Tarvitsisi livepuolen kuntoon laittamista.
Joo mut hän on niin nuori että hyvin ehtii kehittyä siinä lavaesiintymisessä. En tiedä miten hän kokee, en oo lukenut tai katsonut yhtään haastattelua, mut tuntuis että voi olla aika jännittävää nousta noin nuorena nopeasti suosituksi ja olla yhtäkkiä tosi suuren yleisön edessä esiintymässä. Varmasti kokemuksen myötä tulee rentoutta lisää.

Yhteistyössä