K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Molemmilla näyttäis olevan eli oisko lyhyt reissu sit kuitenkin.
Siis B:llä on niin pieni veska, että ei sinne edes yhdet vaihtovaatteet mahdu. :D Eiköhän hänellä ole ruumaan menevä laukku, muuten olisi edes joku reppu tms.

Ursa vai se kaverinsa oli laittanut siihen stooriin tekstin ”vierastyöläiset”, joten ehkä on joku töihin liittyvä juttu Lontoossa? Toki siihen voi yhdistää myös hupia.

Se B:n tämänpäiväinen stoorin kuva on Lontoon metrosta otettu.

vierailija
Siis B:llä on niin pieni veska, että ei sinne edes yhdet vaihtovaatteet mahdu. Eiköhän hänellä ole ruumaan menevä laukku, muuten olisi edes joku reppu tms.

Ursa vai se kaverinsa oli laittanut siihen stooriin tekstin ”vierastyöläiset”, joten ehkä on joku töihin liittyvä juttu Lontoossa? Toki siihen voi yhdistää myös hupia.

Mä katoin että se ois joku discon bilehilelattia mutta tosiaan taitaakin olla ihan vaan tollasta jotain liukuestettä 😂 Oon käyny lontoossa ihan just äskettäin vuonna 1992 mut en silti muistanu 😁

vierailija
Siis B:llä on niin pieni veska, että ei sinne edes yhdet vaihtovaatteet mahdu. Eiköhän hänellä ole ruumaan menevä laukku, muuten olisi edes joku reppu tms.

Sitähän oon koko ajan sanonut, että jotenkin työhön liittyy myös. Jotkut pärjää pienelläkin määrällä tavaraa, paljon nopeampaahan se on ilman ruumalaukkua.

vierailija
Sitähän oon koko ajan sanonut, että jotenkin työhön liittyy myös. Jotkut pärjää pienelläkin määrällä tavaraa, paljon nopeampaahan se on ilman ruumalaukkua.
ei ole työhön liittyvää edelleenkään, veikkaa että siellä Itävallassa olikin, siellä ne ”vierastyöläiset” ja Ursakin oli, mutta toi on kavereiden tapaamis- ja juhlimisreissu.

Yhteistyössä