vierailija
Ehkä mun pitää muuttaa tuota aiempaa havaintoa muotoon B:lläkin on juuri sopivan kokoinenTietenkin B:llä on pieni.
Ehkä mun pitää muuttaa tuota aiempaa havaintoa muotoon B:lläkin on juuri sopivan kokoinenTietenkin B:llä on pieni.
Siis B:llä on niin pieni veska, että ei sinne edes yhdet vaihtovaatteet mahdu. Eiköhän hänellä ole ruumaan menevä laukku, muuten olisi edes joku reppu tms.Molemmilla näyttäis olevan eli oisko lyhyt reissu sit kuitenkin.
Pienetkin on sopivan kokoisia, p*nisrauha.Ehkä mun pitää muuttaa tuota aiempaa havaintoa muotoon B:lläkin on juuri sopivan kokoinen
Öö hyvä kysymysMillon ne lähti sinne Lontooseen? Mulla on päivät jo ihan sekasin
Mä katoin että se ois joku discon bilehilelattia mutta tosiaan taitaakin olla ihan vaan tollasta jotain liukuestettä Oon käyny lontoossa ihan just äskettäin vuonna 1992 mut en silti muistanuSiis B:llä on niin pieni veska, että ei sinne edes yhdet vaihtovaatteet mahdu. Eiköhän hänellä ole ruumaan menevä laukku, muuten olisi edes joku reppu tms.
Ursa vai se kaverinsa oli laittanut siihen stooriin tekstin ”vierastyöläiset”, joten ehkä on joku töihin liittyvä juttu Lontoossa? Toki siihen voi yhdistää myös hupia.
Se B:n tämänpäiväinen stoorin kuva on Lontoon metrosta otettu.
sunnuntainaÖö hyvä kysymys
Tää on totta!Pienetkin on sopivan kokoisia, p*nisrauha.
Saunarekkakuvista näki, ettei oikeasti ole.
Eli ei ne sit oo vielä ainakaan kovin montaa päivää olleet sielläsunnuntaina
Hirveetä molosheimausta taas koko palsta!Pienetkin on sopivan kokoisia, p*nisrauha.
Sitähän oon koko ajan sanonut, että jotenkin työhön liittyy myös. Jotkut pärjää pienelläkin määrällä tavaraa, paljon nopeampaahan se on ilman ruumalaukkua.Siis B:llä on niin pieni veska, että ei sinne edes yhdet vaihtovaatteet mahdu. Eiköhän hänellä ole ruumaan menevä laukku, muuten olisi edes joku reppu tms.
Ursa vai se kaverinsa oli laittanut siihen stooriin tekstin ”vierastyöläiset”, joten ehkä on joku töihin liittyvä juttu Lontoossa? Toki siihen voi yhdistää myös hupia.
Se B:n tämänpäiväinen stoorin kuva on Lontoon metrosta otettu.
Laukuistahan tuossa vaan puhutaanPienetkin on sopivan kokoisia, p*nisrauha.
Ei se oo häpee, jos on pieni.Hirveetä molosheimausta taas koko palsta!
ei ole työhön liittyvää edelleenkään, veikkaa että siellä Itävallassa olikin, siellä ne ”vierastyöläiset” ja Ursakin oli, mutta toi on kavereiden tapaamis- ja juhlimisreissu.Sitähän oon koko ajan sanonut, että jotenkin työhön liittyy myös. Jotkut pärjää pienelläkin määrällä tavaraa, paljon nopeampaahan se on ilman ruumalaukkua.
Ei voi olla totta Oisin kevyesti voinut väittää että perjantaista asti ovat jo bilettäneet siellä.sunnuntaina
Aivot on kuitenkin ne tärkein elin myös seksissä.Hirveetä molosheimausta taas koko palsta!
Mä olen tosi huonosti seurannut listoja. Onko oikeasti näin?K:lla vaan enää yksi biisi top50? :/ autiomaa 26. ja nuoli alaspäin
Kuinka pieni se nyt sitten on, kun täällä pitää jauhaa?!Ei se oo häpee, jos on pieni.
Aivot on kuitenkin se tärkein osa myös s*ksissä.Hirveetä molosheimausta taas koko palsta!
Damon ottaa niistä kuviaMikä vois olla bojanin ja strasin työjuttu lontoossa? Antakaa jotain luovia ehdotuksia