Miksi tukisit enää tätä fasistista järjestelmää? Lopettakaa.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pelkkää pahuutta nää valtaapitävien EU-valtiotoimet.

Miksi tukea enää tällaista karmeutta joka Suomessa meneillään?

Otetaan Suomi takaisin- ja huolehditaan kaikkien hyvinvoinnista, kuten Jumala meitä JEESUKSEN sanoin opettaa Raamatussa.

huomaatteko että kuinka vähän tälläkin palstalla on Raamatun sanaa luettavissa...

vierailija
Pelkkää pahuutta nää valtaapitävien EU-valtiotoimet.

Miksi tukea enää tällaista karmeutta joka Suomessa meneillään?

Otetaan Suomi takaisin- ja huolehditaan kaikkien hyvinvoinnista, kuten Jumala meitä JEESUKSEN sanoin opettaa Raamatussa.

huomaatteko että kuinka vähän tälläkin palstalla on Raamatun sanaa luettavissa...
Raamatun luku ja usko on jokaisen yksityinen ja henkilökohtainen asia. Tämä ei ole mikään raamattupiiri vaan yleinen keskustelupalsta.

vierailija
Otan kantaa viimeiseen lauseeseesi.
Jos kerrot uskonnollisen taustasi tällä palstalla, sitä käytetään viesteissä leimakirveenä ja kiusaamisen välikappaleena.
Körtit ovat huumorintajuista väkeä, ja laskevat leikkiä itsensä kustannuksella.
Katselin kauppareissulla lööppejä. En tänään ole vielä katsellut iltapäivälehtien nettisivuja. Jos noista lööpeistä ei ihminen masennu, niin jo on kumma.
Jatkuvaa pelottelua sairauksilla ja sodalla. Siperia kuulema kiehuu punaisena töräytti meppi Mika Aaltola lööpissä.
Pitäisikö minun lähteä raivaamaan oleskelutilaa taloyhtiömme väestösuojaan vai keitänkö itselleni kahvit? Kun sutta huutaa tarpeeksi kauan, ei siihen huutoon enää kukaan reagoi. Voimia Niinistön ja Aaltolan läheisille. Minunkin sodan käyneet vanhemmat aina pelkäsivät uutta sotaa.
Relax. Take it easy. Ennen kauppareissua muistelin laulukirjani lsulun Metsäpirtti säveltä. Kuuntelin äsken laulun monen laulajan tulkitsemana. Lotan ja oapan versiossa jutellaan mukavia videon lopussa.

vierailija
Otan kantaa viimeiseen lauseeseesi.
Jos kerrot uskonnollisen taustasi tällä palstalla, sitä käytetään viesteissä leimakirveenä ja kiusaamisen välikappaleena.
Körtit ovat huumorintajuista väkeä, ja laskevat leikkiä itsensä kustannuksella.
Katselin kauppareissulla lööppejä. En tänään ole vielä katsellut iltapäivälehtien nettisivuja. Jos noista lööpeistä ei ihminen masennu, niin jo on kumma.
Jatkuvaa pelottelua sairauksilla ja sodalla. Siperia kuulema kiehuu punaisena töräytti meppi Mika Aaltola lööpissä.
Pitäisikö minun lähteä raivaamaan oleskelutilaa taloyhtiömme väestösuojaan vai keitänkö itselleni kahvit? Kun sutta huutaa tarpeeksi kauan, ei siihen huutoon enää kukaan reagoi. Voimia Niinistön ja Aaltolan läheisille. Minunkin sodan käyneet vanhemmat aina pelkäsivät uutta sotaa.
Relax. Take it easy. Ennen kauppareissua muistelin laulukirjani laulun Metsäpirtti säveltä. Kuuntelin äsken laulun monen laulajan tulkitsemana. Lotan ja papan versiossa jutellaan mukavia videon lopussa.
Hermoheikkojen pilkunviilaajien takia oion virheeni. Jos en, niistä nalkutetaan.
Sivistyneissä maissa uskonnot ovat arkinen puheenaihe kuten esim. sää.
Parempi kertoa vakaumuksensa jollain tavoin kuin pantata ja arvuuttaa toisilla mitä toinen ajattelet henkisistä asioista. Minulla on ollut esimiehenä pesunkestävä ateisti, jolla on monta väitöskirjaa. Kaiken huipuksi hän harrasti seksuaalista häirintää minua ja isoa laumaa naisia kohtaan. Kun on ikää ja eläkkeellä, ei ole mitään pidäkkeitä kirjoittaa mitä haluaa. Asioista on jo iäisyys eikä kukaan niitä enää muista.
Suosittelen katsomaan Yle Areena Pyhän maan kirkko-dokumentin, joka esitettiin sunnuntaina. Eniten minua huvitti kuria pitävän poliisin sovittelutaito ja sujuva kielitaito. Tuollaisiin tilanteisiin olen usein itsekin joutunut.

vierailija
Hermoheikkojen pilkunviilaajien takia oion virheeni. Jos en, niistä nalkutetaan.
Sivistyneissä maissa uskonnot ovat arkinen puheenaihe kuten esim. sää.
Parempi kertoa vakaumuksensa jollain tavoin kuin pantata ja arvuuttaa toisilla mitä toinen ajattelet henkisistä asioista. Minulla on ollut esimiehenä pesunkestävä ateisti, jolla on monta väitöskirjaa. Kaiken huipuksi hän harrasti seksuaalista häirintää minua ja isoa laumaa naisia kohtaan. Kun on ikää ja eläkkeellä, ei ole mitään pidäkkeitä kirjoittaa mitä haluaa. Asioista on jo iäisyys eikä kukaan niitä enää muista.
Suosittelen katsomaan Yle Areena Pyhän maan kirkko-dokumentin, joka esitettiin sunnuntaina. Eniten minua huvitti kuria pitävän poliisin sovittelutaito ja sujuva kielitaito. Tuollaisiin tilanteisiin olen usein itsekin joutunut.
M7tä Paavali, Jeesus ja Jeesuksen vahvistama Jumalan laki Vanhassa testamentissa sanoivatkaan:
Efes. (Paavali) 5:22-24 Vaimojen on toteltava miehiään kaikessa kuin jumalia:
”Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää … Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon
Miksi rikot raamatun sanaa vastaan?

Yhteistyössä