vierailija
Kiitos, ihanani.🫧
Tänään mä
olen ollut
kuin
kietoutunut
suhun.
Ajatustesi
intensiteetti.
Pohjavetesi
liike.
Tunnen.
x
Kiitos, ihanani.🫧
Tänään mä
olen ollut
kuin
kietoutunut
suhun.
Ajatustesi
intensiteetti.
Pohjavetesi
liike.
Tunnen.
x
Upposi kuin veitsi voihin.Kiitos, ihanani.
Siihen saakka kunnes raja tulee vastaan. Älä luovuta. Tai vaihda parempaan.Kuinka paljon voi yksi ihminen kestää sydänsuruja ja hylkäämiskokemuksia.
Olisipa minulle, juuri käymässä unelle. Hyvää yötä rakas.Muru, oletko täällä? Vai ehditkö jo nukahtaa?
Näissä muruja riittää.Muru, oletko täällä? Vai ehditkö jo nukahtaa?
Voikohan sen avata?Eräs reissussa rähjääntynyt tapaus jäi etsimään tärkeää päivämäärää ja sitten kun se löytyi, oli toinen ketju jo suljettu.
Ketju täynnäNäissä muruja riittää.
Mulla on niin huono muisti, etten muista mitään päiviä, kuukausia tai viikkoja. Enkä jätä mitään vanhoja muistiin, joten jos joku kirjoittaisi tällaisia niin olisin täysin tietämätön. Muistaisin vaan sään eli esim. silloin oli lunta. Ja välttämättä en edes tätä.Eräs reissussa rähjääntynyt tapaus jäi etsimään tärkeää päivämäärää ja sitten kun se löytyi, oli toinen ketju jo suljettu.
Tarkoitin vauvaaVoikohan sen avata?
Juu pelaa mulla koska ikinä haluatkii!Upposi kuin veitsi voihin.
Mulla meni ajantaju, kun kohtasin kaivatun. Muistan tietyt tilanteet ja omat tunnetilat, mutta en päivämääriä. Työkaveri onneksi auttoi yhden tärkeän päivän suhteen. Täytyy huomenna laittaa siitä viesti kaivatulle.Mulla on niin huono muisti, etten muista mitään päiviä, kuukausia tai viikkoja. Enkä jätä mitään vanhoja muistiin, joten jos joku kirjoittaisi tällaisia niin olisin täysin tietämätön. Muistaisin vaan sään eli esim. silloin oli lunta. Ja välttämättä en edes tätä.