Voihan ankeutus!

vierailija
Mrraskuun alku, just oli pyhäinpäivä. Ja täällä kärtetään jo joulukoristeita. Vietetään joulua jouluna, jooko. Valoja saa toki laittaa, ne tuovat kivasti valoa pimeyteen, mutta en itse ainakaan vielä mitään tonttuja laita.

vierailija
Mrraskuun alku, just oli pyhäinpäivä. Ja täällä kärtetään jo joulukoristeita. Vietetään joulua jouluna, jooko. Valoja saa toki laittaa, ne tuovat kivasti valoa pimeyteen, mutta en itse ainakaan vielä mitään tonttuja laita.
No itseasiassa aloitus koski laajemmin myös uuttavuotta ja mahdollisia muita juhlia, joita halutaan ankeuttaa.
Koristeita ei siis saa myydä kaupoissa liian aikaisin, saati, ettei niitä saa laittaa esille liian aikaisin, mut uutena vuotenakaan ei saa ampua raketteja tai meluta muuten liikaa... Ja sitä rataa.

Jussina saa vissiin mennä mökille syömään lohta, jos ei häiritse naapureita.

Tuommoiset juhlat kuitenkin tois vaihtelua arkeen, jaksais puurtaa paremmin. En tiedä.

vierailija
Marraskuun Uusikuu synnyttää valtavat joukot hyttysten toukkia joissakin vesistöissä ja silloin tarvii tuulastaa ja pyytää ne kalat, jotka tulevat niitä syömään. Myös lintuja on tyrkyttää silloin lukematon määrä

Yhteistyössä