vierailija
Seurasi näköjään keskustelua kuin kyläkyylä taasEikä haastanut riitaa. Mistä tuo tommosen tempaisi? Ei näköjään ymmärrä mitään.
Seurasi näköjään keskustelua kuin kyläkyylä taasEikä haastanut riitaa. Mistä tuo tommosen tempaisi? Ei näköjään ymmärrä mitään.
Nyt ne vihaajat seuraa liveä kieli pitkällä. Odotetaan kohta, kun live loppuu, niin tulee mad rush tänne itkemään ja valittamaan kun J teki sitä ja tätä. Mutta piti heidän kuitenkin se tuijottaa, kun ei ole muuta elämässä kuin pillitys Jstä.Johtuu siitä, että itse aina yrittää haastaa riitaa, niin ei tiedä mitään muuta.
Kato tota yhtä hullua jo. Haluaa palkinnon.Nyt ne vihaajat seuraa liveä kieli pitkällä. Odotetaan kohta, kun live loppuu, niin tulee mad rush tänne itkemään ja valittamaan kun J teki sitä ja tätä. Mutta piti heidän kuitenkin se tuijottaa, kun ei ole muuta elämässä kuin pillitys Jstä.
Työtön kai.Kato tota yhtä hullua jo. Haluaa palkinnon.
Oletko itse töissä?Työtön kai.
En. Ei tarvitse olla.Oletko itse töissä?
Oli hyvin ilkeä ja käskytti muita pois viestimästä, kävin vilkaisemassa. Useat lähtikin pois sitten pyyteli takaisin. Monikaan ei viitsi tuollaista käytöstä hyväksyä aikuiselta.Eikä haastanut riitaa. Mistä tuo tommosen tempaisi? Ei näköjään ymmärrä mitään.
Kuitenkin alennat jotain kuka voi olla työtön tai ei ole.En. Ei tarvitse olla.
Niin. Kovasti huutavat täällä kaikkitietävänä, mutta sitähän ne vihaajat aina tekee. Eivät ikinä osaa myöntää, että eivät tiedä mitään mistään. Keksivät ja valehtelevat tarinoita niille hölmöille, jotka sitten uskovat heitä.Kana tais olla mukana. Mitenköhän nyt tuo vihaajien tietäminen siitä miten Janne ja Kana eivät ole ystäviä enää? Sekin meni väärin heiltä, kuten kaikki muukin.
Kukaan ei pyytänyt vihaajia takas. Älä kerro omiasi. Hyvä kun lähtivät. Ikävä kyllä se yks ryntäs takaisin kun ei voinut olla pois.Oli hyvin ilkeä ja käskytti muita pois viestimästä, kävin vilkaisemassa. Useat lähtikin pois sitten pyyteli takaisin. Monikaan ei viitsi tuollaista käytöstä hyväksyä aikuiselta.
Missä?Kuitenkin alennat jotain kuka voi olla työtön tai ei ole.
Nää vihaajat täällä, jotka puolustaa niitä muita vihaajia, ovat ihan omaa luokkaansa . Heidän silmät ei lue tekstiä vaan he kirjoittavat mitä toivoivat näkevänsä.Kukaan ei pyytänyt vihaajia takas. Älä kerro omiasi. Hyvä kun lähtivät. Ikävä kyllä se yks ryntäs takaisin kun ei voinut olla pois.
Ei kuule mennyt noin lainkaan. Yritä nyt parempi valhe, jos siun on ihan pakko valehdella.Oli hyvin ilkeä ja käskytti muita pois viestimästä, kävin vilkaisemassa. Useat lähtikin pois sitten pyyteli takaisin. Monikaan ei viitsi tuollaista käytöstä hyväksyä aikuiselta.
Jep. Kana mukana. Kassotaan mitä vihaajat keksivät nyt.Niin. Kovasti huutavat täällä kaikkitietävänä, mutta sitähän ne vihaajat aina tekee. Eivät ikinä osaa myöntää, että eivät tiedä mitään mistään. Keksivät ja valehtelevat tarinoita niille hölmöille, jotka sitten uskovat heitä.
Janne yrittää kertoa videoilla kuinka laiska on.Miksi tuon Jannen pitää aina kuvata itseään sängyssä makaamassa Eikö voisi sen vertaa yrittää, että tekisi videot jossain muualla kuin sängyssä maaten.
Onko se laitonta?Janne yrittää kertoa videoilla kuinka laiska on.
Siksi aina makaa sängyssä.
Ei taida tyyppi ite ikinä makoilla sängyssä.Onko se laitonta?
Kateellisia kun eivät itse osaa sitä tehdä.Ei taida tyyppi ite ikinä makoilla sängyssä.
Mä en ymmärrä miksi Katrien pitää lukea nuo jo taululla olevat automerkkiarvaukset viiden minuutin välein... Alkaa pikkuisen turhauttaa kun ihan koko ajan pitää toistaa nuo parikymmentä automerkkiä, jotka EIVÄT ole kirjekuoressa... No saa silläkin tietysti täytettyä lähetystä, kun ei keksi muutakaan puhuttavaa..Ois kiva jos Katrie osaisi lausua automerkkien nimet oikein.
Juurikin näin. Ja miksi ei vaihdeta jo näitä arvausleikkejä johonkin muuhun? Kuinka monta kertaa viikossa pitää arvata auto jota kukaan ei ikinä keksi.Mä en ymmärrä miksi Katrien pitää lukea nuo jo taululla olevat automerkkiarvaukset viiden minuutin välein... Alkaa pikkuisen turhauttaa kun ihan koko ajan pitää toistaa nuo parikymmentä automerkkiä, jotka EIVÄT ole kirjekuoressa... No saa silläkin tietysti täytettyä lähetystä, kun ei keksi muutakaan puhuttavaa..
Ja taas ne perinteiset vihjeet, eli sisältää kaksi a-kirjainta. Kohta autetaan taas lisää ja kerrotaan että automerkki alkaa M-kirjaimella. No ei se edelleenkään ole se Maserati, vaan joku täysin outo merkki.Juurikin näin. Ja miksi ei vaihdeta jo näitä arvausleikkejä johonkin muuhun? Kuinka monta kertaa viikossa pitää arvata auto jota kukaan ei ikinä keksi.