K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksiköhän Sadie on lakannut seuraamasta ketään instassa? Ja mummon youtubekaan ei näytä ainakaan mulle enää sen seurattuja?
Mummoasiaa en kommentoi, mutta Sadien tapauksessa kyse on kaiketi vain PR:stä. Häntä on esim. lähiaikoina kritisoitu siitä, että vietti Noah Schnappin kanssa aikaa keikalla Atlantassa, joten on turvallista poistaa kaikki seuraajat, ettei niistä voi päätellä esim. poliittisia kantoja (ja tietyt piirit tulkitsevat Noahin seuraamisen juuri sellaiseksi tässä maailmantilanteessa).

vierailija
Ei ole ollut sutinaa pöljäke, vaan teidän tarinoiden keksimisten takia B joutuu jo rajoittaamaan normaalia ystävä kollega kanssakäymistäänkin.
jos sä haluat että joku jollain tavalla positiivisesti reagoi tai ylipäätään reagoi sun viesteihin niin voitko ystävällisesti lopettaa noiden haukkumasanojen käyttämisen viesteissäsi. Ne saa sut kuulostamaan todella lapselliselta ja no.. typerältä

vierailija
Onko mummo sitten seurannut sitä subsia instassakin? Aiemmin olin kuullut vain Youtube-tilin seuraamisesta
Mäkin muistan kuulleeni vaan tuosta youtubesta. Itse en oo katsonut, enkä edes tiedä millä nimellä ne on. Jos mummon youtubeseuraajia ei enää näe, liittyy varmaan tuohon samaan juttuun kuin S:llä. Helpompi laittaa yksityiseksi tai olla seuraamatta ketään, niin joku ei keksi jotain valituksen aihetta.

vierailija
Niinpä. Ei suvaitsevaisuus oo sitä, että kaikkien on oltava homoja, varsinkaan ilman kyseisen hlön omaa kantaa.
Ei tosiaan oo minkäänlaista suvaitsevaisuutta luulla tietävänsä jonkun seksuaalinen suuntautuminen, ilman että tämä on kertonut sitä itse. Normaaliin toisen kunnioittamiseen kuuluu, ettei sitä päätellä ulkopuolelta (vieläpä tilanteessa, jossa ei edes seurustelukumppanista tiedetä), saati sitten julisteta asiaa totena. Seksuaalisten vähemmistöjen asian tukeminen on ihan eri asia, kuin itse keksityt päätelmät jostain henkilöstä. Pitäishän tuon olla kaikille selvää ja ihmettelen jos ei ole.

vierailija
Ei tosiaan oo minkäänlaista suvaitsevaisuutta luulla tietävänsä jonkun seksuaalinen suuntautuminen, ilman että tämä on kertonut sitä itse. Normaaliin toisen kunnioittamiseen kuuluu, ettei sitä päätellä ulkopuolelta (vieläpä tilanteessa, jossa ei edes seurustelukumppanista tiedetä), saati sitten julisteta asiaa totena. Seksuaalisten vähemmistöjen asian tukeminen on ihan eri asia, kuin itse keksityt päätelmät jostain henkilöstä. Pitäishän tuon olla kaikille selvää ja ihmettelen jos ei ole.
👍

vierailija
Ei, täällä ollaan! Täytyypä katsoa se tiktok.
Katsoin nyt, Kiitos vinkistä! Ihana Jere ❤ Tuossa näkyy nyt sellaista leppoisaa hyväntuulisuutta mitä olin viisujen jälkeen kaivannut, on mukava nähdä hänet tuolla tavalla seesteisempänä kuin edellisenä vuonna. Hienoa että on nyt alkanut taas fiilistellä asioita. Nuo sen silmät on kyllä kauniit, tulee hyvin esiin tuosta kuvakulmasta.

vierailija
Oli muuten kiva kuulla, kun Bojan puhui tuossa Medu Naman haastattelussa siitä, miten heillä on bändin kanssa tiivis side ja rakastavat toisiaan ja uskoi että se välittyy seuraajillekin. Niinhän se välittyy, tästähän me on täällä monesti puhuttu. Se lämpö heidän välillä näkyy. 🥰

vierailija
Mitä teillä on muuten jäänyt noista promohaastatteluista eniten mieleen? Niitä on tullut nyt niin
paljon ettei olla ehditty edes puhua kaikista erikseen täällä. Musta siellä oli paljonkin kaikenlaista mitä vois kommentoida, pitää vähän muistella ja koota ajatuksia. Tuo edellinen kommentti tosta Medu Naman haastattelusta oli mun, se siis oli päällimmäisenä mielessä. 😄

vierailija
Mitä teillä on muuten jäänyt noista promohaastatteluista eniten mieleen? Niitä on tullut nyt niin
paljon ettei olla ehditty edes puhua kaikista erikseen täällä. Musta siellä oli paljonkin kaikenlaista mitä vois kommentoida, pitää vähän muistella ja koota ajatuksia. Tuo edellinen kommentti tosta Medu Naman haastattelusta oli mun, se siis oli päällimmäisenä mielessä.
Mulle on jäänyt se ako toga viśe neće biti biisi. Siitä ne on kaikki puhuneet niin paljon noissa haastatteluissa, että mielenkiinnolla kyllä odotan kyseistä biisiä! 😁 Ja tietysti kaikki Suomi maininnat 😂

vierailija
Mulle on jäänyt se ako toga viśe neće biti biisi. Siitä ne on kaikki puhuneet niin paljon noissa haastatteluissa, että mielenkiinnolla kyllä odotan kyseistä biisiä! Ja tietysti kaikki Suomi maininnat
Joo, sama juttu! Alkoi kyllä kiinnostaa se biisi. Yllättävää että Kriskin oli niin tunteellinen sen suhteen. Ja en ois kyllä osannut odottaa että tuolla Balkanin promoissa puhutaan niin paljon Suomesta. 😄

Yhteistyössä