K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuota K:n ja B:n viisukuplaa voisi varmaan verrata osittain TTK kuplaan. Opettajista ja oppilaista tulee toisillensa läheisiä ja myös nämä kaikenlaiset suhdehuhut monesti lähtee liikkeelle. Tänä vuonna etenkin Kastanjan ja Isaacin kohdalla. Myös Anssia ja Linneaa media on koittanut... Se pitkään jatkuva yhdessä olo tekee todella hyviksi ystäviksi joka voi ulkopuolisille näyttäytyä enemmän kuin ystävyytenä. Anskuahan on melkein joka kerta koitettu lehdissä parittaa oppilaansa kanssa. Paitsi tyyliin Tuure B:n kanssa luonnollisesti ei, mutta Duudsonit Jarpin ja Antti Tuiskun kanssa oli huhuja. Ellun kanssa päätyi ihan oikeasti yhteen. Muista en tiedä oliko niissä mitään. Ja Ansku on muuten bi, jos joku miettii.

Sori ohis tähän väliin.
Just tänään luin lehdestä artikkelin, missä Isaac kertoo, että ihmiset luulevat hänellä ja Kastanjalla (Isaacin tanssinope tosiaan) olevan suhde. Joillakin ihmisillä on varmaan joku sisäsyntyinen tarve nähdä rakkautta kaikkialla ja parittaa muita.

vierailija
Todennäköisesti luulee. Tyyppi kuvittelee olevansa joku neron tasoinen argumentoija, kun viljelee täällä sanoja urpo ja amis.
Ne ”servaukset” on niin noloja. 🫣 Ja välillä niitä tulee takamatkalta useaan viestiin kerralla. :D Osa on jotain 90-luvun ”hauskoja” sutkautuksia, ja osa kuin sen yhden sukulaissedän, joka luulee olevansa hauska, mutta ei ymmärrä, että kaikki säälii häntä.

vierailija
Okei, katoin miten noi vierailevat musiikkiesiintymiset on meneet TTK:ssa tässä kaudessa. Ja näyttäisi olevan just siinä heti alussa avauksena silloin kun niitä tulee, on ollut Benkku ja Benjamin Ingrosso Ruotsista.

Minkä biisin luulette että K vetää? Itse veikkaan Autiomaata, kun se on selkeästi K:lle se biisi jonka hän haluaa ihmisten kuulevan näistä uusista.

vierailija
Okei, katoin miten noi vierailevat musiikkiesiintymiset on meneet TTK:ssa tässä kaudessa. Ja näyttäisi olevan just siinä heti alussa avauksena silloin kun niitä tulee, on ollut Benkku ja Benjamin Ingrosso Ruotsista.

Minkä biisin luulette että K vetää? Itse veikkaan Autiomaata, kun se on selkeästi K:lle se biisi jonka hän haluaa ihmisten kuulevan näistä uusista.
Mäkin veikkaan Autiomaata.

vierailija

Oliko ne kans tuomareina? Miten toimittiin pisteiden suhteen? Luulen, että Autiomaan vetää.

vierailija
Tänään oli stooreissa yksi kuva L’orealille tehdyistä kuvauksista, mutta ei kyllä mitään tietoa muuten. En oo huomannut että olis laittanut mitään missä maassa tai kaupungissa on nyt. En tosin oo kattonut joka päivä, on voinut jäädä stooreja väliin hyvinkin.

vierailija
Just tänään luin lehdestä artikkelin, missä Isaac kertoo, että ihmiset luulevat hänellä ja Kastanjalla (Isaacin tanssinope tosiaan) olevan suhde. Joillakin ihmisillä on varmaan joku sisäsyntyinen tarve nähdä rakkautta kaikkialla ja parittaa muita.
Niillä on kyl ollut tosi hyvä kemia, mut ehkä se on just se äkkiä ystävystyminen, joka sen tekee ulkopuolisten silmissä erilaiseksi. Vähän sama Anskulla ja Antilla, että se oikeesti näytti kuin olisivat olleet tosi ihastuneita. Mut käytännössä monen kohdalla se ystävyys jää taka-alalle heti kisan päätyttyä. Oon tosi ilonen, että Kärtsästä ja Bojanista jäi kunnon ystävyys.

vierailija
Niillä on kyl ollut tosi hyvä kemia, mut ehkä se on just se äkkiä ystävystyminen, joka sen tekee ulkopuolisten silmissä erilaiseksi. Vähän sama Anskulla ja Antilla, että se oikeesti näytti kuin olisivat olleet tosi ihastuneita. Mut käytännössä monen kohdalla se ystävyys jää taka-alalle heti kisan päätyttyä. Oon tosi ilonen, että Kärtsästä ja Bojanista jäi kunnon ystävyys.
Se on kyl ihana juttu 🥰

Yhteistyössä