vierailija
Janne-fanit tämän keskustelun sabotoi. Pelkkää huutamista, raivoamista, haukkumista. Hienoa fanit!
Janne-fanit tämän keskustelun sabotoi. Pelkkää huutamista, raivoamista, haukkumista. Hienoa fanit!
Ettekö te menneet muualle?? Se oli mun käsitys.Janne-fanit tämän keskustelun sabotoi. Pelkkää huutamista, raivoamista, haukkumista. Hienoa fanit!
Tack.Janne-fanit tämän keskustelun sabotoi. Pelkkää huutamista, raivoamista, haukkumista. Hienoa fanit!
Mitä sitten? Älä valita. Liity seuraan.Fanit enemmän keskustelee keskustelijoista kun idolistaan josta otsikko on.
Yrittää haastaa riitaa .Janne-fanit tämän keskustelun sabotoi. Pelkkää huutamista, raivoamista, haukkumista. Hienoa fanit!
Ei kai? Huh.Yrittää haastaa riitaa .
Miksi roikut täällä? Mene sinne missä ei ole faneja.Yrittää haastaa riitaa .
Niin. Ole hyvä ja poistuMiksi roikut täällä? Mene sinne missä ei ole faneja.
Onko ketään joka sitten sanoo että öööö okeiiiii . Paras Suomen kielinen lause ikinä. En ole ikinä nähnyt sitä aiemmin. Oli kyllä hauska kun se yks kirjoitti tuon aiemmin.Niin. Ole hyvä ja poistu
Ja nettisivulta!Onko ketään joka sitten sanoo että öööö okeiiiii . Paras Suomen kielinen lause ikinä. En ole ikinä nähnyt sitä aiemmin. Oli kyllä hauska kun se yks kirjoitti tuon aiemmin.
Eikös teillä faneilla pitänyt olla se huippusalainen ryhmä, missä haukutaan Janne-vihaajia? Mitäs jos suksisitte sinne raivoamaan? Vai eikö suksi luista hä?Miksi roikut täällä? Mene sinne missä ei ole faneja.
Miksi olet täällä vielä? Näytät tyhmältä nyt.Eikös teillä faneilla pitänyt olla se huippusalainen ryhmä, missä haukutaan Janne-vihaajia? Mitäs jos suksisitte sinne raivoamaan? Vai eikö suksi luista hä?
Varmaan tylsää siellä niin pitää täällä kehitellä riidan aihetta.Eikös teillä faneilla pitänyt olla se huippusalainen ryhmä, missä haukutaan Janne-vihaajia? Mitäs jos suksisitte sinne raivoamaan? Vai eikö suksi luista hä?
Tämä ei ole sinun sivuEikös teillä faneilla pitänyt olla se huippusalainen ryhmä, missä haukutaan Janne-vihaajia? Mitäs jos suksisitte sinne raivoamaan? Vai eikö suksi luista hä?
Jos et vastaa, ei ole riitaa.Varmaan tylsää siellä niin pitää täällä kehitellä riidan aihetta.
Mene Ylilaudalle. Ole hyvä ja poistu täältä.Varmaan tylsää siellä niin pitää täällä kehitellä riidan aihetta.
No tavallaan kyllä on, kun minä tämän ketjun teinTämä ei ole sinun sivu
Oh my God sä omistat tän ketjun! No niin! Joku omistaa hullujen keskusteluketjun. Ooohhh boyyyy.No tavallaan kyllä on, kun minä tämän ketjun tein
Ylilauta olisi kyllä parempi raivohulluille Janne-faneille. Siellä saisitte vapaasti purkaa aggressioitanne....Mene Ylilaudalle. Ole hyvä ja poistu täältä.
Tämä ei ole sinun sivu. Kuinka mielipuoli olet?No tavallaan kyllä on, kun minä tämän ketjun tein
Mene sinne sitten.Ylilauta olisi kyllä parempi raivohulluille Janne-faneille. Siellä saisitte vapaasti purkaa aggressioitanne....
Vieläkö roikut täällä???Ylilauta olisi kyllä parempi raivohulluille Janne-faneille. Siellä saisitte vapaasti purkaa aggressioitanne....