vierailija
varsinkin, jos on korviaan myöten, ellei ylikin, rakastunut.Niin, chat oisi parempi. Mutta jos on huono ihmissuhteissa, niin minkäs teet.
varsinkin, jos on korviaan myöten, ellei ylikin, rakastunut.Niin, chat oisi parempi. Mutta jos on huono ihmissuhteissa, niin minkäs teet.
voisi ainakin kertoa onko muita ja mikä tilanne. kutsua treffeille jos ei ole esteitäNiin, chat oisi parempi. Mutta jos on huono ihmissuhteissa, niin minkäs teet.
Sinä olet? Aijaa kehenvarsinkin, jos on korviaan myöten, ellei ylikin, rakastunut.
Ehkä juuri sinuun! Olisikohan mahdollista?Sinä olet? Aijaa kehen
En usko nyt väärä osoteEhkä juuri sinuun! Olisikohan mahdollista?
käyn kuntoilemassa
ei tullut gmailiinNiin, tulikohan viesti väärään numeroon - no, ei tullut.
Tänään viesteilty opintojuttuja, joten tuskin on mennyt mitään väärään numeroon, mutta eih'n tämä olekaan minulle.Niin, tulikohan viesti väärään numeroon - no, ei tullut.
voisi välillä myös elää todellisuudessa, kettuseiSinusta uneksin. Öitä
Numero = puhelinnumero. Ei kai se silloin voi gmailiin tulla sivuei tullut gmailiin
Hyväksyn, jos tulet lähemmäs.annan sulle tehtävän ja se on suudella mua
Ei tietääkseni ja onneksi. Muinoin sain uhkailuviestejä juurikin näiden netissä toimineiden tekstiviesti palveluiden kautta. Ellei voi lähettää viestiä numerollaanja nimellään niin silloin ei ehkä ole aihetta lähettää kyseistä viestiä.Onko edelleen paikkoja, josta voi lähettää nimettömästi viestin toisen puhelimeen?
Lisäys: Ei siis liity rakkauteen, romatiikkaan tai erotiikkaan.Tänään viesteilty opintojuttuja, joten tuskin on mennyt mitään väärään numeroon, mutta eih'n tämä olekaan minulle.