vierailija
Miten se sua hämmästyttää?Lisäksi mua ainakin hämmästyttävät nämä kaikki pervot, jotka kuvittelevat seksiä kaikkien mahdollisten tyyppien välille.
Miten se sua hämmästyttää?Lisäksi mua ainakin hämmästyttävät nämä kaikki pervot, jotka kuvittelevat seksiä kaikkien mahdollisten tyyppien välille.
Se on ymmärrettävää.Ja varsinkin nyt, kun tuli se hetsku-mv, ni pitää pitää matalaa profiilia.
Ne on ihan muut jotka jankkaa noista K liittyvistä eli realististalkkerit, me muut ei pidetä kyllä varmana miten nää asiat menee.Tosishippaajat ja trollit on se ongelma täällä. Muut shippaajat keskustelee Discordissa mut tosishippaus tekee jotkut käsittämättömän kitkeriksi milloin ketäkin kohtaan (B, K, Gf) kun ne omat toiveet ei toteudu ja tulevat sit purkamaan sitä tänne. Trollit nyt tarttuu kaikkeen mihin voi tarttua.
No lähinnä se, että on olemassa ihmisiä, joilla on noin vinoutunut ajatusmaailma. Toisaalta, mitäs ihmeellistä siinä on. Meitä on moneksi.Miten se sua hämmästyttää?
Ehkä sinä olet erilainen, mutta moni tosishippaaja tulee tänne jankkaamaan noita shippiaiheita kaiken muun keskustelun väliin. Jos joku ns. realististalkkeri käy täällä kertomassa että gf on ollut jossain, niin ei porukkaa täällä kiinnosta, jos yhtään tosishippaajaa ei ole paikalla. Ei siitä synny keskustelua, ihmiset on vaan että jaa. Sitten kun tosishippaajat tulee paikalle, niin tuollainen aiheuttaa ihan raivoisan riidan joka nytkin meni jo täysin asiattomaksi haukkumiseksi. Ymmärrätkö ongelman? Ei tuollaiset normaalisti oo mikään aihe edes täällä.Ne on ihan muut jotka jankkaa noista K liittyvistä eli realististalkkerit, me muut ei pidetä kyllä varmana miten nää asiat menee.
Jep minä myös. Mua ei haittaa nää ristiin shippaukset kuten ei K&B shippikään, vaikka ne ei mua kiinnostakaan. En vaan jaksa tätä sovinistista ja loukkaavaa keskustelukulttuuria täällä, johon vedetään julkisuudesta pois olevat henkilöt. Ois kiva keskustella ilman tätä jossainJos nyt joku uuden Discordin laittaa pystyyn, olen sinnekin valmis liittymään. Olen muutenkin jo kv-discordissa ja tuossa palstalaisten perustamassa. Olen muutenkin ollut palstanomadi ja kulkenut kiinnostavien keskusteluiden perässä (etupäässä Kärtsä-jutut kiiinnostaa) kaikilla mahdollsilla palstoilla eli ihan samahan se on vaihtaa serveriä keskusteluiden perässä. Kyllästyttää ja ällöttää nämä yksityiselämän puimiset ja erityisesti naisvihamielisyys ja yleinen ääliömäisyys.
Höpö höpö, ei liity tosishippaajiin mitenkään toi, et voi tietää ketkä siitä jää jutteleen, itse en tuollaisiin tiedon tuonteihin edes usko, koska kuka tahansa voi sanoa noin nähneensä jonkun.Ehkä sinä olet erilainen, mutta moni tosishippaaja tulee tänne jankkaamaan noita shippiaiheita kaiken muun keskustelun väliin. Jos joku ns. realististalkkeri käy täällä kertomassa että gf on ollut jossain, niin ei porukkaa täällä kiinnosta, jos yhtään tosishippaajaa ei ole paikalla. Ei siitä synny keskustelua, ihmiset on vaan että jaa. Sitten kun tosishippaajat tulee paikalle, niin tuollainen aiheuttaa ihan raivoisan riidan joka nytkin meni jo täysin asiattomaksi haukkumiseksi. Ymmärrätkö ongelman? Ei tuollaiset normaalisti oo mikään aihe edes täällä.
Ja vielä lisäyksenä, tuo nykyinen Discord on kiva, mutta en hirveästi halua siellä kommentoida. Se on shippimielessä tehty ja mun shipin kumoavat toteamukset ei oikein kuulu sinne mun mielestä.Jep minä myös. Mua ei haittaa nää ristiin shippaukset kuten ei K&B shippikään, vaikka ne ei mua kiinnostakaan. En vaan jaksa tätä sovinistista ja loukkaavaa keskustelukulttuuria täällä, johon vedetään julkisuudesta pois olevat henkilöt. Ois kiva keskustella ilman tätä jossain
Etkö ymmärrä että se asia ei haittaa muita. Suurimmalle osalle on ihan sama. Ne jotka hiiltyy on tosishippaajia, koska se asia on ristiriidassa sen oman shipin kanssa. Kyllä sen näkee keskustelusta ja niistä mielipiteistä. Nytkin koko riita oli K/B shippiä ja yksityishenkilöä koskeva, ei sitä voi mitenkään kiistää, jos on lukenut nuo jutut. Toiset häipyy kokonaan palstalta kun ei jaksa tuota.Höpö höpö, ei liity tosishippaajiin mitenkään toi, et voi tietää ketkä siitä jää jutteleen, itse en tuollaisiin tiedon tuonteihin edes usko, koska kuka tahansa voi sanoa noin nähneensä jonkun.
Joo, sama juttu ois mulla, siksi en oo ees mennyt. Saavat toiset rauhassa jutella samanhenkisellä porukalla.Ja vielä lisäyksenä, tuo nykyinen Discord on kiva, mutta en hirveästi halua siellä kommentoida. Se on shippimielessä tehty ja mun shipin kumoavat toteamukset ei oikein kuulu sinne mun mielestä.
OkBojanhan oli jo ennen tota Kyproksen matkaa Suomessa ja
käymässä Kn uudessa kodissa.
Tuskinpa. Tulivat eri matkaa Kyprokselle.Bojanhan oli jo ennen tota Kyproksen matkaa Suomessa ja
ai ennen. No eipä tainnut olla. Vaan jälkeenBojanhan oli jo ennen tota Kyproksen matkaa Suomessa ja
No luulette sitten, ettei täältä tule teidän ei pitämä porukka perässä sinne?Joo, sama juttu ois mulla, siksi en oo ees mennyt. Saavat toiset rauhassa jutella samanhenkisellä porukalla.
Sieltä voi asiattomat tyypit bannata tarvittaessa.No luulette sitten, ettei täältä tule teidän ei pitämä porukka perässä sinne?
Kiva, et löytyy vielä täältä joku muukin En oo aikoihin täälläkään enkä vauvalla kommentoinut, kun nää tietyt seuraa aina sinne, missä on keskustelua. Jos joku tämän discordin perustaa, niin olen mukana!Joo, sama juttu ois mulla, siksi en oo ees mennyt. Saavat toiset rauhassa jutella samanhenkisellä porukalla.
Pystyy olemaan mukana sivusta seuraajana silti.Sieltä voi asiattomat tyypit bannata tarvittaessa.
Ei tulleet. Kärtsän stooreissa näkyi sen aurinkolasien heijastuksesta Bojan. Oli kuvattu uuden asunnon parvella. Samoin käsinukketarinan kuvaaja oli Bojan.Tuskinpa. Tulivat eri matkaa Kyprokselle.
Jahas, tämmöset harhat sitten tulille lähtenyt.Ei tulleet. Kärtsän stooreissa näkyi sen aurinkolasien heijastuksesta Bojan. Oli kuvattu uuden asunnon parvella. Samoin käsinukketarinan kuvaaja oli Bojan.
Olikohan B sen taksin etupenkillä sitten? Eli ei haluttu heti paljastaa.Ei tulleet. Kärtsän stooreissa näkyi sen aurinkolasien heijastuksesta Bojan. Oli kuvattu uuden asunnon parvella. Samoin käsinukketarinan kuvaaja oli Bojan.
Voi luoja, mitä tää asioiden vääristely oikein on? Parvella tehdyn videon kuvaaja ei todellakaan ollut Bojan vaan Mikke.Ei tulleet. Kärtsän stooreissa näkyi sen aurinkolasien heijastuksesta Bojan. Oli kuvattu uuden asunnon parvella. Samoin käsinukketarinan kuvaaja oli Bojan.
Hetkonen, ei se tainnut olla edes uudessa asunnossa kuvattu, vaan jossain muualla?Ei tulleet. Kärtsän stooreissa näkyi sen aurinkolasien heijastuksesta Bojan. Oli kuvattu uuden asunnon parvella. Samoin käsinukketarinan kuvaaja oli Bojan.