vierailija
anteeksi tyhmyyteni mut kuka tää Urban sit olikaan? Oon ihan sekaisin näistäHei lopetetaan jankkaus saadaan varmaan Slovenian keikoilta lisää Urban ja Kris kontenttia
anteeksi tyhmyyteni mut kuka tää Urban sit olikaan? Oon ihan sekaisin näistäHei lopetetaan jankkaus saadaan varmaan Slovenian keikoilta lisää Urban ja Kris kontenttia
Jep Black diamondsin laulaja. Oli siellä Mihan keikalla myösanteeksi tyhmyyteni mut kuka tää Urban sit olikaan? Oon ihan sekaisin näistä
Jet*Jep Black diamondsin laulaja. Oli siellä Mihan keikalla myös
Okei. Joku slovenialainen bändi? En ollut ollenkaan palstoilla tai seurannut muutenkaan mitään Ruisrockista lokakuun puoliväliin niin mulla on vähän aukkoja ”sivistyksessä”Jep Black diamondsin laulaja. Oli siellä Mihan keikalla myös
Joo Slovenialainen bändi. Ja ainakin täällä ja vähän tumblerissa shipattiin hyvin pienesti Krisiä ja Urbania, kun lauloivat samaan mikkiin Mihan keikalla vikassa biisissä suht lähekkäinOkei. Joku slovenialainen bändi? En ollut ollenkaan palstoilla tai seurannut muutenkaan mitään Ruisrockista lokakuun puoliväliin niin mulla on vähän aukkoja ”sivistyksessä”
Vau!! Olispa hauska jos joku slovenialainen bändi lämppäis heitä Euroopan kiertueellakin!Weekly update tullut! Urbanin bändi lämppää Joksuja Slovenian keikoilla ja MRFY muilla keikoilla!
Makuuhuoneen puolellako, ohhohVau!! Olispa hauska jos joku slovenialainen bändi lämppäis heitä Euroopan kiertueellakin!
joo mäkin toivoisin! Oiskohan se mahdollista vai tuleeko liian kalliiksi ja hankalaksi kaksi bändiä roudata..Vau!! Olispa hauska jos joku slovenialainen bändi lämppäis heitä Euroopan kiertueellakin!
Tulee varmaan vähän kalliiksi ):joo mäkin toivoisin! Oiskohan se mahdollista vai tuleeko liian kalliiksi ja hankalaksi kaksi bändiä roudata..
Urban vois hyvin lämmitellä Krisiä kiertueella. Ehkä ne vois järkätä kahdestaan Bojanille kuumat oltavat.Makuuhuoneen puolellako, ohhoh
Toivoisin Siddhartaa mut noi muutkin kyllä kävis oikein hyvin!joo mäkin toivoisin! Oiskohan se mahdollista vai tuleeko liian kalliiksi ja hankalaksi kaksi bändiä roudata..
Tietääkö joku miksi Joksuilla oli Prahan keikalla LPS lämppäämässä? Oliko ne jollain muullakin asialla siellä?joo mäkin toivoisin! Oiskohan se mahdollista vai tuleeko liian kalliiksi ja hankalaksi kaksi bändiä roudata..
Siis Ursa julkaisee stooreissaan useinkin vapaa-ajalta sitä sun tätä. Niissä on monesti myös joksuja mukana, joskus jotain muitakin niitten kautta tutuksi tulleita tyyppejä.No onhan, ei se Ursa nyt kenenkään vapaa-ajan matkalle lähdöstä ota kuvia.
Et tiedä tälläistä paremmin kuin muutkaan.eivät ole kavereita vaan PARISUHTEESSA. b ja k sen sijaan ovat kavereita.
Eiköhän siinä kuluja nimenomaan pystyisi jakamaan.joo mäkin toivoisin! Oiskohan se mahdollista vai tuleeko liian kalliiksi ja hankalaksi kaksi bändiä roudata..
Tää oli yhtä typerä shippi kuin joku B ja Miha, kaikkee tekin keksitte.Joo Slovenialainen bändi. Ja ainakin täällä ja vähän tumblerissa shipattiin hyvin pienesti Krisiä ja Urbania, kun lauloivat samaan mikkiin Mihan keikalla vikassa biisissä suht lähekkäin
Taipumustahan siihen näyttää olevan.Makuuhuoneen puolellako, ohhoh
Pieni huumori ei tee pahaa. Toi Krisin ja Urbanin shippi oli hyvin pientä eikä tarvitse kaikkea ottaa tosissaanTää oli yhtä typerä shippi kuin joku B ja Miha, kaikkee tekin keksitte.
No jos on käyttänyt tommosta tapaamaan-sanaa niin se kertoo mun mielesrä siitä että varmaan yöpyi jossain muualla kuin hönen luonaan. Eiköhön ois sanonut että menee sen luokse.Havainto K:stä ja B:stä pakastealtailla oli samana iltana, kun B oli baarissa ja jutteli opiskelijoiden kanssa. Oli menossa sen jälkeen näkemään K.ta omien sanojensa mukaan. K:lla oli kuvauksia iltamyöhään. Tapahtumien kulku pääteltiin niin, että olivat ostamassa 24h auki olevassa kaupassa myöhään pizzaa, koska olivat olleet pakastealtailla. Meillä ei taida olla varmaa tietoa, koska B edes poistui Suomesta? Perjantaina päivitti kuvan Lissabonista. Torstaina jakoi Bluzan fanijuttuja.
Ei ole mitään erityiskemiaa, kuten D:n kanssa, pölhö.Eikä oo vaan todellinen! Urpo!
No varmasti on poikkiksen kanssa yöpynyt, onkohan ne olleet kaksin siellä Malmilla viettämässä laatuaikaa.No jos on käyttänyt tommosta tapaamaan-sanaa niin se kertoo mun mielesrä siitä että varmaan yöpyi jossain muualla kuin hönen luonaan. Eiköhön ois sanonut että menee sen luokse.
Sellaset erikoiskemiat on, että näkyy kilometrien päähän! Torvi!Ei ole mitään erityiskemiaa, kuten D:n kanssa, pölhö.