Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onpa taas tullut viime päivinä niin herttaisia ja sydämellisiä kommentteja jannefaneilta, ai että. Miksi puratte pahan olonne muihin kommentoijiin täällä? Kannattaisi hakea apua tuohon vihamielisyyteen, ehkä sitten keksisitte muuta puuhaa kun nyt vietätte kaiken hereilläoloajanne täällä sättimässä, haukkumassa, pilkkaamassa ja vähättelemässä muita kommentoijia.

vierailija
Onpa taas tullut viime päivinä niin herttaisia ja sydämellisiä kommentteja jannefaneilta, ai että. Miksi puratte pahan olonne muihin kommentoijiin täällä? Kannattaisi hakea apua tuohon vihamielisyyteen, ehkä sitten keksisitte muuta puuhaa kun nyt vietätte kaiken hereilläoloajanne täällä sättimässä, haukkumassa, pilkkaamassa ja vähättelemässä muita kommentoijia.
Olipa taas kerran epätoivoinen kommentti, jossa kopioitiin toista ihmistä. Eikö teillä vihaajilla tosiaan ole mitään omaa kirjoittaa?

vierailija
Juu olen huomannut saman kun kertoo mielipiteen vaikka hiuksista kuten äsken oli aihe, käydään viestijän kimppuun mielipiteestä eikä voida asiallisesti keskustella vaikka mitä mieltä itse on.

vierailija
Hyvä keskustelija osaa keskustella myös asioista joista ei tykkää tai joista toinen keskustelija ei tykkää, ei käy haukkumaan eri mieltä olevasta.
Hyvä keskustelija osaa keskustella esim Jannesta ilman, että haukkuu hänet joka asiasta. Ihan turha sinun on tulla tänne valistamaan mitään hyvästä keskustelijasta, kun koko keskustelun aihe on Janne Antin ja kuinka hän on niin kauhea vihaajien mielestä. Mikä tuossa on hyvää keskustelua?? Sinun mielestä??

vierailija
Hyvä keskustelija osaa keskustella esim Jannesta ilman, että haukkuu hänet joka asiasta. Ihan turha sinun on tulla tänne valistamaan mitään hyvästä keskustelijasta, kun koko keskustelun aihe on Janne Antin ja kuinka hän on niin kauhea vihaajien mielestä. Mikä tuossa on hyvää keskustelua?? Sinun mielestä??
Ei ole kaikki keskustelijat haukkuneet Jannea, turha väittää sellaista

vierailija
Olipa taas kerran epätoivoinen kommentti, jossa kopioitiin toista ihmistä. Eikö teillä vihaajilla tosiaan ole mitään omaa kirjoittaa?
Ja te fanit yritätte aina vaihtaa aihetta kun teistä tulee puhe, kun ette keksi mitään millä oikeuttaa haukkumiset ja sättimiset. Sitten valitatte kun jannea haukutaan, mutta itse haukutte pahemmin muita kommentoijia. Menkää itseenne ja hakekaa apua pakkomielteeseenne meistä muista kommentoijista.

vierailija
Ja te fanit yritätte aina vaihtaa aihetta kun teistä tulee puhe, kun ette keksi mitään millä oikeuttaa haukkumiset ja sättimiset. Sitten valitatte kun jannea haukutaan, mutta itse haukutte pahemmin muita kommentoijia. Menkää itseenne ja hakekaa apua pakkomielteeseenne meistä muista kommentoijista.
Taas kopioit toisen kommentin. Milloin lopetat? Milloin osaat laittaa ajatuksen kokoon joka on sinun oma?

vierailija
Ja taas jannefanit sättivät, haukkuvat ja vähättelevät, mutta eivät vastaa itse kommenttiin, kun eivät keksi mitään oikeutusta käytökselleen. Toistavat vaan, että "tuo on jo sanottu". Mitä sitten? En ole vielä nähnyt kunnon vastausta kommenttiini. Huvittavaa. Ja tiedoksenne, käyn jannen facessa pari kertaa viikossa, joten en ole mikään stalkkeri tai pakkomielteinen. Jannen face ja tämä palsta on hupia minulle, täällä käyn n. joka toinen päivä lukemassa kommentteja. Mutta minä lähden nyt ulkoilemaan, hyvää sunnuntaita kaikille.

vierailija
Janne-Fanien mielestä varmaan haukkumista on sekin jos joku sanoisi oman mielipiteensä ettei pidä vaaleista( värjätyistä) hiuksista. ja
että ne ei sovi ja että tummaväri hiuksissa ois parempi tai se oma väri.
Mun mielestä Jannelle ei sovi tuo yliblondattu töyhtö. Jannen hiusraja on vetäytynyt jo melko taakse, niin tuollainen korkea tötterö keskellä päälakea näyttää aika....... No.... Tyhmältä..... Mun mielestä Jannella toimii parhaiten oma hiusväri ja ehdottomasti pieni parta.

Yhteistyössä