K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eikä kuulosta. Sen sijaan mä ihailen osaa, jotka ovat taitavimpia ottamaan selvää asioista netin avoimista lähteistä. sellaisessa ei ole mitään rikollista. Varsinkin kun sitä käyteteöään rakkauden ihasteluun Ennemmin säälin näitä tyhmimpiä, joita jotkut päänsisäiset säännöt rajoittavat, eivätkä (o)saa hankkia tietoa, joka on saatavilla. Se on eri asia tietty, jos ei vain kiinnosta.
Itse olen tosi kiitollinen kaikista tiedonmuruista, joita joku osaa hankkia. Mitä varmempi fakta, sen kiitollisempi.
eri
👍🏻

vierailija
Jos jollain on jotain sanomista jollekin keskustelijalla jostain Discordissa esitetystä asiasta, mielipide tulisi esittää siellä, eikä tuoda sitä esiin muissa keskustelupalstoilla. Ymmärrän, että jotain yleisiä asioita tuodaan esiin eri alustojen välillä, mutta ei yksittäisen keskustelijoiden mielipiteitä. Jos on jotain palautetta tai sanottavaa aiheesta, käsittele se siinä keskustelualustolla, jossa se on tuotu esiin.
Tiedät hyvin, että kukaan ei uskalla kritoida siellä mitään, loukkaannuttaisiin heti tai saat tyyliin varoituksen tai lennät pihalle.

vierailija
Tiedät hyvin, että kukaan ei uskalla kritoida siellä mitään, loukkaannuttaisiin heti tai saat tyyliin varoituksen tai lennät pihalle.
sitten on varmaan parasta ettei ole siellä jos on tätä mieltä 🤷‍♂️
käsitin että sen perusti tyypit jotka kyllästyi näiden palstojen ankeutukseen, miks haluaisit mennä sinne?
parempi että samanmielisille on omat paikat keskustella

vierailija
Kyllä mä ainakin olen siellä eriäviä mielipiteitä kirjoittanut. Jos keskustelee asiallisesti niin ei sieltä mihinkään lennä. Mutta tietysti jos ei pysty ilmaisemaan itseään asiassa pysyen ja ketään pilkkaamatta, niin sitten voi olla eri juttu. Joka tapauksessa pelkurimaista levitellä asioita muualle, jos ei siellä uskalla mitään kirjoittaa.

vierailija
sitten on varmaan parasta ettei ole siellä jos on tätä mieltä
käsitin että sen perusti tyypit jotka kyllästyi näiden palstojen ankeutukseen, miks haluaisit mennä sinne?
parempi että samanmielisille on omat paikat keskustella
No onhan se meno siellä aika ankeaa, jos jäseniä on joku yli 80 ja heistä ehkä 15 on koko ajan äänessä ja näistä muutama erityisen hallitseva keskustelija.

vierailija
No onhan se meno siellä aika ankeaa, jos jäseniä on joku yli 80 ja heistä ehkä 15 on koko ajan äänessä ja näistä muutama erityisen hallitseva keskustelija.
ja sä tiedät että täällä on aina monta eri tyyppiä, vai?
kyllä täällä on kuule ihan sama meno mutta se ei vaan näy koska ei voi yhtään tietää kuka kirjoittaa mitäkin.
noh, ihan sama, hyvää jatkoa teille tänne mutta vielä kerran pyyntö että pitäkää te omat jutut täällä niin me pidetään omat siellä discordissa. jos meno siellä ei miellytä niin kukaan ei pakota olemaan siellä

vierailija
Kukaan ei kiellä kirjoittamasta. Olihan siellä vähän aikaa sitten joku, joka ilmaisi, ettei oikein osaa keskustella siellä. Hän sai kannustavan viestin ja sitä kompattiin kovasti peukuilla yms. Todennäköisesti moni rohkaistuu pikkuhiljaa osallistumaan. Esim. aikoinaan Vauva-palstalla mulla meni yli puoli vuotta ennen kuin kirjoitin ekan viestin.

vierailija
Tuskin se Boitsu esiliinaa tarvii mukaan jos menee S: ää tapaamaan. Eiköhän se S ole jo menneen talven lumia. Uutta verta sieltä Lontoosta nyt kehiin. Nää samat Sadie ja Kärtsä shipit on boring.
Näin, ja kaikkien niiden juoruilujen jälkeen niin jos menis tapaamaan S, niin todellakin menisi sinne mahdollisimman salaa, eikä antaisi kaverin kuvata lentokentällä ja laittaa stooria jne.
Kyllä siitä edellisestä BS tapaamisesta on niin kauan ja asia on Bn omilla sanoilla jo torpattukin, että samaa mieltä, kyllä nyt pitäis jo uusi shippi keksiä.
Mites toi Štras? Oisko siitä pariksi?

vierailija
Näin, ja kaikkien niiden juoruilujen jälkeen niin jos menis tapaamaan S, niin todellakin menisi sinne mahdollisimman salaa, eikä antaisi kaverin kuvata lentokentällä ja laittaa stooria jne.
Kyllä siitä edellisestä BS tapaamisesta on niin kauan ja asia on Bn omilla sanoilla jo torpattukin, että samaa mieltä, kyllä nyt pitäis jo uusi shippi keksiä.
Mites toi Štras? Oisko siitä pariksi?
Kieltämättä pyörivät aika paljon yhdessä ja heillä näyttää olevan hyvä kemia keskenään, mut joo ei kyl jaksa shipata enää mitään.

vierailija
Kyllä mä ainakin olen siellä eriäviä mielipiteitä kirjoittanut. Jos keskustelee asiallisesti niin ei sieltä mihinkään lennä. Mutta tietysti jos ei pysty ilmaisemaan itseään asiassa pysyen ja ketään pilkkaamatta, niin sitten voi olla eri juttu. Joka tapauksessa pelkurimaista levitellä asioita muualle, jos ei siellä uskalla mitään kirjoittaa.
Sama kokemus ja itse asiassa vielä siten, että se jonka kanssa olin eri mieltä, selitti sittemmin tarkemmin, mitä tarkoitti ja loppujen lopuksi oltiin aika samoilla linjoilla. Kyse on siis keskustelusta, ei omien mielipiteiden pakottamisesta. Nimimerkki mahdollistaa sen, että tiedät oikeasti kenen kanssa keskustelet eikä siihen voi tulla sivusta joku vänkäämään. Keskustelu on sivistyneempää (😅😅 sori pakko käyttää tätä inflaation kokenutta sanaa)

Yhteistyössä