vierailija
Kenen muun hiukset kiinnostaa sua noin paljon? Toivottavasti omasi mutta kenen muun?
Taas fani veti nenäänsä palkokasvin kun ei edes mielipidettä eri hiustenväreistä saa kertoa .
Kenen muun hiukset kiinnostaa sua noin paljon? Toivottavasti omasi mutta kenen muun?
Juu, kyllä hiuksista keskustellaan, julkkisten ja tavisten. Fanit eivät siedä mitään aihetta kun Jannesta kyse. Mitenhän sitten jos kukaan ei välittäisi Jannen asioista yhtään mitään, unohtuisi koko mies julkisuudesta jota ei kyllä enää paljoa olekaan kun facessaan ja täällä.Taas fani veti nenäänsä palkokasvin kun ei edes mielipidettä eri hiustenväreistä saa kertoa .
Minun mielipide on että teidän mielipiteet on paskaa.Taas fani veti nenäänsä palkokasvin kun ei edes mielipidettä eri hiustenväreistä saa kertoa .
Te ette välitä Jn asioista yhtään. Te haukutte ja irvailette. Se ei ole välittämistä. Miten tampio olet ettet tajua tätä?Juu, kyllä hiuksista keskustellaan, julkkisten ja tavisten. Fanit eivät siedä mitään aihetta kun Jannesta kyse. Mitenhän sitten jos kukaan ei välittäisi Jannen asioista yhtään mitään, unohtuisi koko mies julkisuudesta jota ei kyllä enää paljoa olekaan kun facessaan ja täällä.
Kenen muun hiuksista keskustelet? Kerro nimi.Juu, kyllä hiuksista keskustellaan, julkkisten ja tavisten. Fanit eivät siedä mitään aihetta kun Jannesta kyse. Mitenhän sitten jos kukaan ei välittäisi Jannen asioista yhtään mitään, unohtuisi koko mies julkisuudesta jota ei kyllä enää paljoa olekaan kun facessaan ja täällä.
Ei olisi miestä täälläkään jollette olisi aloittaneet vihaketjua hänestä. Luuletko sä tosiaan että tämä on hyvää julkisuutta Jannelle?? Miten tajuttoman tyhmä ihmisen pitää olla, että ajattelee niin?Juu, kyllä hiuksista keskustellaan, julkkisten ja tavisten. Fanit eivät siedä mitään aihetta kun Jannesta kyse. Mitenhän sitten jos kukaan ei välittäisi Jannen asioista yhtään mitään, unohtuisi koko mies julkisuudesta jota ei kyllä enää paljoa olekaan kun facessaan ja täällä.
Samoin. Sama mielipide.Minun mielipide on että teidän mielipiteet on paskaa.
Minun mielipide on että teidän mielipiteet on paskaa.
Sinun mielipide ei ole tärkeä.Kuten myöskin minun mielipiteeni teidän mielipiteistä ja muista kirjoituksista .
Samaa mieltä . Vihaajien mielipiteet ovat vääristyneitä.Sinun mielipide ei ole tärkeä.
Sinun mielipide ei ole tärkeä.
Jep. Ja?Janne fanit lipovat idolinsa perää senkun ehtivät niin että oikein kuola valuu.
En ole hiuksiaan haukkunut ,laitoin mielipiteeni väristä. Olen myös kampaaja kuten Jannekin on. Kampaajalle tyypillistä on miettiä mikä tyyli sopisi kellekin.Te ette välitä Jn asioista yhtään. Te haukutte ja irvailette. Se ei ole välittämistä. Miten tampio olet ettet tajua tätä?
Nyt yrität sen toisen ihmisen taktiikkaa . Oletko ollenkaan originaali? Et ole.On se ilmeisesti sinulle,et muuten olisi siihen vastannut mitään
En tarkoittanut sinua.En ole hiuksiaan haukkunut ,laitoin mielipiteeni väristä. Olen myös kampaaja kuten Jannekin on. Kampaajalle tyypillistä on miettiä mikä tyyli sopisi kellekin.
Ei täällä kukaan olekaan haukkunut Jannen hiuksia eikä värejä vaan kertonut mitä itse kirjoittajana pitää vaaleasta tai ruskeasta väristä.En ole hiuksiaan haukkunut ,laitoin mielipiteeni väristä. Olen myös kampaaja kuten Jannekin on. Kampaajalle tyypillistä on miettiä mikä tyyli sopisi kellekin.
Jaa että sinun mielestä tällainen keskustelu on hyvää julkisuutta Jlle??Juu, kyllä hiuksista keskustellaan, julkkisten ja tavisten. Fanit eivät siedä mitään aihetta kun Jannesta kyse. Mitenhän sitten jos kukaan ei välittäisi Jannen asioista yhtään mitään, unohtuisi koko mies julkisuudesta jota ei kyllä enää paljoa olekaan kun facessaan ja täällä.
Mites ne muut haukkumiset? Ai joo kun puhutaan alentamaan sävyyn ihmisen ulkonäöstä ja kaikesta mitä hän tekee, se onkin ihan normaalia käytöstä. Ei yhtään sairasta.Ei täällä kukaan olekaan haukkunut Jannen hiuksia eikä värejä vaan kertonut mitä itse kirjoittajana pitää vaaleasta tai ruskeasta väristä.
Mutta ongelmana on nuo fanit
ymmärtävät/ lukevat ihan kaiken haukkumisena .
Nyt yrität sen toisen ihmisen taktiikkaa . Oletko ollenkaan originaali? Et ole.
Kyllä se ongelma on te ja teidän outo pakkomielle yhteen mieheen.Ei täällä kukaan olekaan haukkunut Jannen hiuksia eikä värejä vaan kertonut mitä itse kirjoittajana pitää vaaleasta tai ruskeasta väristä.
Mutta ongelmana on nuo fanit
ymmärtävät/ lukevat ihan kaiken haukkumisena .
Niin sinä oletkin. Tämä jo tiedetään. Duh.Itse olet trolli