K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, ei. Eniten hän tuossa tuntuu hymyilevän ja olevan rakastunut aiheeseen, että on itse siinä lehdessä (niin mäkin olisin!)
Aha. Vuosi sitten vauvalla oli aiheesta ihan erilaiset analyysit ja veikattiin puolivakavasti olisiko B kuvannut videon, kun Klla oli niin rakastunut ilme. Kun kävi selväksi, että avokki sen oli kuvannut niin ilmekään ei enää ole erikoinen 😂.

vierailija
No mä en kyllä näe vaikka kuinka tiiraan. Mutta mitäs sen on väliä. Ja en mä nyt sitten tiedä kuinka moni muutenkaan kattoo koko ajan rakastuneesti sitä kotona asuvaa ihmistä.
Just niin, kyllä siellä kotona varmaan monenlaisia ilmeitä viljellään, ihan negatiivisiakin. Oleellista on, että kyseinen henkilö asuu todennäköisesti edelleen K n kanssa.

vierailija
Aha. Vuosi sitten vauvalla oli aiheesta ihan erilaiset analyysit ja veikattiin puolivakavasti olisiko B kuvannut videon, kun Klla oli niin rakastunut ilme. Kun kävi selväksi, että avokki sen oli kuvannut niin ilmekään ei enää ole erikoinen .
Just tämä.🤣 Sen lisäksi naurattaa se, kun B katsoo niin rakastuneesti K:ta ja halaa häntä himoiten tms. ja sit selviääkin, ettei kuvan henkilö ole K vaan Härtsä. Ehkä B on rakastunut myös Härtsään.

vierailija
Aha. Vuosi sitten vauvalla oli aiheesta ihan erilaiset analyysit ja veikattiin puolivakavasti olisiko B kuvannut videon, kun Klla oli niin rakastunut ilme. Kun kävi selväksi, että avokki sen oli kuvannut niin ilmekään ei enää ole erikoinen .
No en ole kyllä tähän keskustelun aiheeseen koskaan missään törmännyt.
Eikä parisuhteessa olevan ihmisen todellakaan tarvitse koko ajan tuijottaa toista rakastuneena.

vierailija
Siis… mihin aikaan vuodesta toi video oli tehty? Miten Bojan ois sen kenenkään päässä voinut kuvata? En muista mitään tuollaista keskustelua, onko ollut vain jonkun harhainen heitto.

vierailija
Huvittaa osa yöllisistä kommenteista. Itse olen biseksuaali ja mulla on hyvännäköisiä kavereita sekä nais- että miespuolisia. Olen jollain reissuilla, bileiden jälkeen jne. nukkunut osan vieressä, mutta en mä silti heihin mitään sellaista vetoa tunne.

vierailija
En mä ole nähnyt kyllä Krisin ilmeissä kuin ihan normaalia hyväntuulisuutta kun katsoo Boitsua, samoin Janin. K sen sijaan katsoi varmaan koko sen loman rakastuneesti Boitsua, sillä on siinä ihan eri ilme kuin muille kavereilleen.
Mahtaa olla kivaa olla kotona naispuolisena kumppanina, jota ei välttämättä tuolla ilmeellä katsotakaan ja biiseissäkin kerrotaan, miten kanssasi on vain tyhjä olo.
Krisin katseissa on kyllä usein myös sekä huvittuneisuutta että joskus jopa vähän myötähäpeää. Varmasti se tykkää Bojanista tosi paljon, mutta friendzone on vahvasti läsnä. Janin katseet on kaikille yhtä mystisiä. Se tuore pätkä, jossa kysyttiin parisuhde vai yhden yön juttu, oli kyllä huippu. Jan vain katseli, ei löytänyt sanoja.

vierailija
Siis… mihin aikaan vuodesta toi video oli tehty? Miten Bojan ois sen kenenkään päässä voinut kuvata? En muista mitään tuollaista keskustelua, onko ollut vain jonkun harhainen heitto.
Video on julkaistu melkein tasan vuosi sitten viime syksynä Kn ensimmäisen eu kiertueen jälkeen. Silloin deluiltiin säännöllisesti Kn Sloveniaan menoa tai Bn Suomeen tuloa.

vierailija
Huvittaa osa yöllisistä kommenteista. Itse olen biseksuaali ja mulla on hyvännäköisiä kavereita sekä nais- että miespuolisia. Olen jollain reissuilla, bileiden jälkeen jne. nukkunut osan vieressä, mutta en mä silti heihin mitään sellaista vetoa tunne.
Niinpä, ja en ymmärrä muutenkaan että mitä se hyvännäköisyys edes tähän liittyy. Koska vaikka K selvästikin (ihan omien puheidensa perusteella) pitää B:tä hyvännäköisenä, niin jos/kun on hetero niin ei se johda sen enempiin ajatuksiin, vaikka nukuttais samassa sängyssä. Tai vaikka ei oiskaan ihan hetero, niin et sä nyt sun ystävästä ajattele mitään sellaisia ajatuksia. YSTÄVÄSTÄ, huom. Ja sitäpaitsi K on kehunut myös Johannesta, Robinia ja ties ketä heidän ulkonäkönsä perusteella.

vierailija
Että tää jonkin asian varmana tulkitseminen on rasittavaa. Varmasti on rakastunut Bojaniin tai tyttöystäväänsä kun sitä tai tätä. Ei sitä voi tietää pelkästää ulkopuolelta katsomalla. Ne ovat mielipiteitä!

K voi olla rakastanut Bojaniin, mutta jatkaa suhteessa koska se on ihan ok tai haluaa lapsia tai ihan mitä vaan.

K voi olla hulluna tyttöystäväänsä, mutta Bojanista on tullut todella tärkeä ystävä, joka saattaa parhaiten ymmärtää äkillisen suosion artistin elämää.

Tai jotain muuta.

K:n romanttisen rakkauden kohde on sitten varma kun hän itse sen sanoo. Muuten kaikki on vaan sanojan mielipidettä ja spekulointia. Ja se on musta ihan ok. Kunhan ei väitä sitä totuudeksi.

vierailija
no ei niissä biiseissä nyt tolla tavalla ole sanottu, haloo. Kyllä se tyhjä olo tuli siitä kaikesta kodin ulkopuolisesta, tollaisessa tilanteessa ei se hyvä parisuhdekaan välttämättä auta, kun oot ihan loppu. Itse samantapaista kokenut, eri syistä kylläkin.
Ja kuvat olivat pieni hetki lomasta, ei tiedetä mitä siellä muuten tapahtui.

tällaisia puhutaan vain siksi, että heistä on tehty joku mielikuvitusrakkaustarina. Jos kärtsä ois mennyt lomalle jonkun muun miespuolisen ystävönsä kanssa (joka saattaa tapahtua any day), ei kellekään olisi tullut edes mieleen tarkkailla jotain kuvien ilmeitä. Vaikka ne ois ollut ihan samanlaiset
Sonny tuli Eurotourille pariksi päiväksi. Matkusti bussissa ja oli myös lavalla. Miettikääpä, mikä mayhem, jos se olisi ollutkin Bojan.
Jo Janin piipahdus yhdellä keikalla ja bäkkärillä herätti ihan erilaisia fiiliksiä. Jan oli kyllä ihana siinä livessä.

vierailija
Krisin katseissa on kyllä usein myös sekä huvittuneisuutta että joskus jopa vähän myötähäpeää. Varmasti se tykkää Bojanista tosi paljon, mutta friendzone on vahvasti läsnä. Janin katseet on kaikille yhtä mystisiä. Se tuore pätkä, jossa kysyttiin parisuhde vai yhden yön juttu, oli kyllä huippu. Jan vain katseli, ei löytänyt sanoja.
Eiköhän nämä kaikki saagan miehet ole vain kavereita keskenään. Kaikki riippuu siitä, että minkä kombon kemioista viehätyt eniten. Siksi näitä eri shippipareja on päässyt syntymään. Toiset taas pitävät kaikkien kombojen kemioita samanarvoisina, eivätkä he näe mitään sen spessumpaa yhdessäkään parissa.

vierailija
mulle oli eka kerta kun näin ton videon, en vauvalla käynyt viime syksynä kun en ollut kiinnostunut K:n kiertueesta enkä muutenkaan jaksanut sitä menoa. En voi ymmärtää
miten tosta ilmeestä voi saada rakastuneen, vaikka ei mihinkään vertaiskaan. Perus hössöttävä iloinen K

vierailija
Mä muistan myös tuon keskustelun, mutta en ajankohtaa.
No toi video on julkaistu näemmä marraskuussa, onko lehtikin ilmestynyt silloin? Miten ihmeessä kukaan on luullut, että Bojan ois sen kuvannut? Ollut joku juntti kyseessä tai sit vaan vastaväitteenä hatusta trollaten, jos jonkun mielestä tuossa luodaan gf:ään rakastuneita katseita 🤣

vierailija
Sonny tuli Eurotourille pariksi päiväksi. Matkusti bussissa ja oli myös lavalla. Miettikääpä, mikä mayhem, jos se olisi ollutkin Bojan.
Jo Janin piipahdus yhdellä keikalla ja bäkkärillä herätti ihan erilaisia fiiliksiä. Jan oli kyllä ihana siinä livessä.
Sonny alfauroksena boksereissa Kn videolla ei herättänyt erityisiä shippifiiliksiä, mutta jos se olisi ollut B reaktio olisi ollut ihan erilainen.

vierailija
Että tää jonkin asian varmana tulkitseminen on rasittavaa. Varmasti on rakastunut Bojaniin tai tyttöystäväänsä kun sitä tai tätä. Ei sitä voi tietää pelkästää ulkopuolelta katsomalla. Ne ovat mielipiteitä!

K voi olla rakastanut Bojaniin, mutta jatkaa suhteessa koska se on ihan ok tai haluaa lapsia tai ihan mitä vaan.

K voi olla hulluna tyttöystäväänsä, mutta Bojanista on tullut todella tärkeä ystävä, joka saattaa parhaiten ymmärtää äkillisen suosion artistin elämää.

Tai jotain muuta.

K:n romanttisen rakkauden kohde on sitten varma kun hän itse sen sanoo. Muuten kaikki on vaan sanojan mielipidettä ja spekulointia. Ja se on musta ihan ok. Kunhan ei väitä sitä totuudeksi.
No melkein varmaksi voi sanoa, ettei K:n ja B:n väleissä ole mitään romanttista. Hyviä kavereita ovat.

vierailija
No toi video on julkaistu näemmä marraskuussa, onko lehtikin ilmestynyt silloin? Miten ihmeessä kukaan on luullut, että Bojan ois sen kuvannut? Ollut joku juntti kyseessä tai sit vaan vastaväitteenä hatusta trollaten, jos jonkun mielestä tuossa luodaan gf:ään rakastuneita katseita
Nämä tosi shippaajat näkevät rakastuneita katseita ja energioita ties missä. He saavat kaiken väännettyä shippiin sopivaksi.

vierailija
Aika noloa miten joku Discordissa haukkuu, ettei yle aamu tv:n juontaja muka ollut valmistautunut hyvin K:n haastatteluun, vaikka minä kyllä kuulin, että oli seurannut kyllä K:n uraa viisujen jälkeen ja minusta oli ihan hyvä haastattelu.
Tosin vertailuna paremmaksi mainittua Suomipopin haastattelua en ole kuullut. Viimeksi kun kuuntelin se oli niin karseaa paskaa 15 sekunnin mitään sanomattomilla pätkillään ennen kuin tuli aina biisi.

Minäkin luin sen kommentin. Katsoin myös Ylen haastattelun, ja se oli kyllä jäykkä molemmilta osapuolilta. Sekä toimittajalta että Kärtsältä. Jäi fiilis, että toimittajaa joko jännitti tai sitten hän ei ollut oikein asian päällä.

Mutta haukkuminen on kyllä väärä sana siihen kommenttiin. Se oli hänen mielipiteensä, Ja hänellä on siihen oikeus. Jos oli vielä kuullut muitakin, paremmin menneitä haastatteluja, pystyi myös vertailemaan. Minä olen nähnyt/kuullut vain sen Ylen pätkän, ja se oli kyllä aika jäykkä ja muodollinen. Ei ollut Kärtsäkään oma lupsakka itsensä.

vierailija
Minäkin luin sen kommentin. Katsoin myös Ylen haastattelun, ja se oli kyllä jäykkä molemmilta osapuolilta. Sekä toimittajalta että Kärtsältä. Jäi fiilis, että toimittajaa joko jännitti tai sitten hän ei ollut oikein asian päällä.

Mutta haukkuminen on kyllä väärä sana siihen kommenttiin. Se oli hänen mielipiteensä, Ja hänellä on siihen oikeus. Jos oli vielä kuullut muitakin, paremmin menneitä haastatteluja, pystyi myös vertailemaan. Minä olen nähnyt/kuullut vain sen Ylen pätkän, ja se oli kyllä aika jäykkä ja muodollinen. Ei ollut Kärtsäkään oma lupsakka itsensä.
Hän sanoi, että haastattelu oli karsea.

Yhteistyössä