K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tästä tuli mieleen että luuletteko että K joskus saattaisi lähteä Warnerilta omille teilleen? Warnerhan ei koskaan edes varsinaisesti signanneen K:ta, vaan se oli Monspilla ja Warner osti Monspin. Vai veikkatteko että viihtyy tarpeeksi Warnerilla että haluaa jäädä loppu-uraksi?
En usko että on mitään suunnitelmia lähteä. Vaikka nyt tää levy tais olla semmoinen että levy-yhtiö koki että se ei ole kaupallisesti markkinoitavissa, niin en ole muuten saanut mitän viboja etteivät seisoisi K:n takana.

Mutta jos lähtisi niin eipä siinä olisi mitään kummoista. K:n pitäisi vaan palkata vähän ekstra ihmisiä hoitamaan ne hommat jotka menee nyt levy-yhtiön piikkiin. Mutta monet isotkin artistit Suomessa toimii oman levy-yhtiönsä kautta.

vierailija
Damon kyselee kirjasuosituksia stoorissaan. Melkein tekis mieli suositella sille Ennen päivänlaskua ei voi, ku siinä on homo valokuvaaja joka löytää pihaltaan peikon johon se sit rakastuu. Oiskohan se käännetty englanniksi 🤔

vierailija
En usko että on mitään suunnitelmia lähteä. Vaikka nyt tää levy tais olla semmoinen että levy-yhtiö koki että se ei ole kaupallisesti markkinoitavissa, niin en ole muuten saanut mitän viboja etteivät seisoisi K:n takana.

Mutta jos lähtisi niin eipä siinä olisi mitään kummoista. K:n pitäisi vaan palkata vähän ekstra ihmisiä hoitamaan ne hommat jotka menee nyt levy-yhtiön piikkiin. Mutta monet isotkin artistit Suomessa toimii oman levy-yhtiönsä kautta.
En yhtään ihmettele jos artistit tekevät homman mieluummin itse. Saa nimittäin levy-yhtiöltä tulla jotain oikeasti tarpeellista että kannattaa

vierailija
Kiitos tiedosta. Osaatko avata tietämättömälle että viitataanko sillä positiivisesti että on oikeasti paljon ihmisiä, vai onko Saipa tunnettu siitä että peleissä ei käy paljon väkeä ja se on ironinen imaisu?
Kyllä tätä käytetään nimenomaan silloin kun porukkaa on paljon, eli ei ainakaan sellaisenaan ole ironinen ilmaisu.

Itselläni siis on se hämärä lappeenranta-menneisyys mutta jääkiekosta en kyllä tiedä mitään.

vierailija
Damon kyselee kirjasuosituksia stoorissaan. Melkein tekis mieli suositella sille Ennen päivänlaskua ei voi, ku siinä on homo valokuvaaja joka löytää pihaltaan peikon johon se sit rakastuu. Oiskohan se käännetty englanniksi 🤔
On käännetty ja vielä erikseen amerikan englanniksi! Se on tosi hyvä kirja, ois oikeesti varmasti damonille mieleen.

vierailija
Luuletteko että ens viikolla K:lla on vielä jotain albumipromoa, vai oliko nää tässä?
Olin vähän olettanut ja toivonut semmoisia mitä BC tekivät levynsä kaa, eli kunnon usean sivun lehtihaastiksia ja 1h podcast vierailuja joissa konnolla puhuttiin kaikesta musajutuista, kokemuksista, tulevaisuudesta...

vierailija
Luuletteko että ens viikolla K:lla on vielä jotain albumipromoa, vai oliko nää tässä?
Olin vähän olettanut ja toivonut semmoisia mitä BC tekivät levynsä kaa, eli kunnon usean sivun lehtihaastiksia ja 1h podcast vierailuja joissa konnolla puhuttiin kaikesta musajutuista, kokemuksista, tulevaisuudesta...
Veikkaan, että tuo eurtour söi suurimman osan promoajatuksista. On varmaan siihen halunnut keskittyä.

vierailija
K saattaa käydä Viki ja Köpi showssa ens viikolla naurumaratonissa. Mutta henkilökohtaisesti mulla on vähän mielikuva että kun promoja ei ollut melkein yhtään viikolla ennen levyn julkaisua, niin ei niitä myöskään tule sen enempää viikkoa jälkeen. Kyl se yleensä on levyä edeltävät viikot ja päivät joihin ladataan panokset jos panoksia aiotaan käyttää, loppurutistus parit vikat päivät, ja ehkä jatketaan muutama päivä sen jälkeen. Tälle levylle nyt vaan päätettiin jostain syystä antaa vain 1 päivän verran promoa.

vierailija
Jos ei promoa, niin tuskin kuitenkaan vapaapäiviä. Eiköhän sillä ole tuota projektia projektin perään😅

vierailija
Vaikka sanoit, että et puhu kärtsästä niin tuntuu, että sulla on joku pakkomielle ja toive, että olisi eronnut?
Mikä pakkomielle sulla on kääntää tää Kärtsään? Ei, en fiilistele tai toivo kenenkään eroa. Mua vaan ärsyttää suunnattomasti kun jostain "onnelliselta näyttävistä" ulkoisista tekijöistä tehdään oman mielen mukaisia päätelmiä (kaikki hyvin/huonosti). On tyyppejä, jotka tehneet i****murhan ja näyttäneet hetki aikaisemmin maailman onnellisemmilta. Tai surkealta näyttävällä onkin elämänsä paras tilanne menossa.

vierailija
Mikä pakkomielle sulla on kääntää tää Kärtsään? Ei, en fiilistele tai toivo kenenkään eroa. Mua vaan ärsyttää suunnattomasti kun jostain "onnelliselta näyttävistä" ulkoisista tekijöistä tehdään oman mielen mukaisia päätelmiä (kaikki hyvin/huonosti). On tyyppejä, jotka tehneet i****murhan ja näyttäneet hetki aikaisemmin maailman onnellisemmilta. Tai surkealta näyttävällä onkin elämänsä paras tilanne menossa.
Eikö sana mennyt perille, että nyt loppuu tää JANKKAUS tai tulen ja SYÖN!

vierailija
Tämä ei kuulu tänne. Toivoisin sinun olevan esim mieli ry:hyn yhteyksissä, siellä voi myös olla anonyymisti.

vierailija
Mä sanoin jo to/pe yönä että tämä on kaikkein hiljaisin levyjulkkari jonka olen kokenut miltään seuraamaltani artistilta. Olin ihan varma että vaikka K oli ulkomailla että Warner hoitaisi kotopuolessa normaalit levyjulkkarijutut. Eli sellaiset mihin K:ta ei tarvita. Milloin ne katumainokset tulee? Ei tullut. Arvontajuttuja joissa voi voittaa levyn tai keikkaliput? Ei mitään. Somemainoksia? Ei. Ennakkokuuntelutilaisuuskin oli juttu jonne kutsuttiin tusina fania, mikä oli söuloista K:lta , mutta promona 0 arvoista. Yleensä ne tilaisuudet tungetaan täyteen somettajia ja satoja ihmisiä jotta sana levystä leviää. Yksi haastis Apu-lehdessä. Sitten perjantaina oli 3 hyvin lyhyttä visiittiä radiossa, eli vähemmän kuin normi sinkkujulkaisussa.

Tämä on oikeasti tosi poikkeuksellista, ja en osaa keksiä muuta syytä kuin: a) Warner on sanonut että tähän levyyn ei käytetä rahallista promoa koska se ei ole tarpeeksi kaupallinen, eli se on tällä kertaa tarkoitettu vain faneille. b) K haluaa enemmän rauhaa julkisuudelta Suomessa ja on hänen pyyntö että levyn fanikunnan ulkopuolinen markkinointi pidetään minimaalisena täällä. c) K on lähtemässä Warnerilta seuraavan parin vuoden aikana eikä levy-yhtiölle ole mitään järkeä laittaa markkinointirahaa levyyn jos he eivät tule saamaan niitä rahoja takaisin vuosien varrella, eli markkinointi on jätetty vain ilmaisjuttuihin (omat somet, pari radiovisiittiä).

Yhteistyössä