Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vieläkö noi puupäät eli janne-fanit jaksaa räksyttää 😂 aamusta ovat räksyttäneet kun eihän niillä aivottomilla taidotkaan riitä muuhun.
Miksi noi räksyttävät Janne-fanit ei mene sinne jumalansa risottokurssille ja maksa siitä että oppivat kenttään riisin ja tekemään koiralle ruokaa ja miksi janne-fanit ei maksanut saduista jannelle.

vierailija
Oikean risoton teko vie melkein kaksi tuntia. Se on vaikea prosessi. Tämä tuolle joka väittää että risotto on helppoa. Kun se tekee oikein, kuten Italiassa, se vie aikaa. Eri asia jos tekee jotain niin ja näin risottoa. Koirille on tietysti myös eri asia, mutta kun täällä on väitetty, että risotto on helppo: ei ole.
Mutta kun nyt ei olekaan kyse mistään kahden tunnin risotosta, joka tarjoillaan viinin kera kynttilän valossa ja valkoisella pöytäliinalla 😂🤦 Isket kulhoon riisiä, jauhelihaa ja kasviksia. Siinä on Jannen "risotto". Ja tämän "risoton" opettelusta pitäisi vielä maksaa!

vierailija
Vieläkö noi puupäät eli janne-fanit jaksaa räksyttää aamusta ovat räksyttäneet kun eihän niillä aivottomilla taidotkaan riitä muuhun.
Miksi noi räksyttävät Janne-fanit ei mene sinne jumalansa risottokurssille ja maksa siitä että oppivat kenttään riisin ja tekemään koiralle ruokaa ja miksi janne-fanit ei maksanut saduista jannelle.
Täällä ne ulvoo ja räksyttää kuin mitkäkin mielipuolet 😂

vierailija
Kun täällä on puhuttu risotosta, niin minä olen käynyt ravintoloissa ja jos tiesi, että halusi risoton pääruuaksi, se piti tilata etuajassa, koska sen tekeminen kesti niin kauan. Että se on ihan totta, että risotto ei ole nopeaa ja helppoa. Ja sitten näin kommentin kokki ja mixologist kursseista. Itse olen käyny parin päivän mixologist kurssin Tokiossa. Aivan huikea kokemus. Niissä oppii vaikka mitä. En tiedä miksi täällä jotkut nyrpistelee nenäänsä uusille kokemuksille.

vierailija
Vieläkö noi puupäät eli janne-fanit jaksaa räksyttää aamusta ovat räksyttäneet kun eihän niillä aivottomilla taidotkaan riitä muuhun.
Kukas täällä huutaa taas? Ai joo sä.

vierailija
Kun täällä on puhuttu risotosta, niin minä olen käynyt ravintoloissa ja jos tiesi, että halusi risoton pääruuaksi, se piti tilata etuajassa, koska sen tekeminen kesti niin kauan. Että se on ihan totta, että risotto ei ole nopeaa ja helppoa. Ja sitten näin kommentin kokki ja mixologist kursseista. Itse olen käyny parin päivän mixologist kurssin Tokiossa. Aivan huikea kokemus. Niissä oppii vaikka mitä. En tiedä miksi täällä jotkut nyrpistelee nenäänsä uusille kokemuksille.
Koittakaa nyt jo lopultakin tajuta, että täällä puhutaan nyt KOIRIEN risotosta! Ei kaksi tuntia haudutetusta, ihmisille ravintolassa tarjoiltavasta risotosta!!!! Ziisus.... Janne iskee ainekset sekaisin kulhoon ja valmista tuli!! Jopa lapsi osaa tehdä tuon!

vierailija
Onhan se jotain ihmeellistä kun itse isostara janne antin kokkaa riisipuuroa ja sekoittaa sekaan jauhelihaa ja kasviksia.Ei kukaan michelin kokki varmaankaan pärjää tuolle urpolle.Voi hyvänen aika sentään.

vierailija
Koska on noin ärsyyntynyt rahan käytöstä, hän ei sitten käy ikinä missään ja ompelee ne omat vaatteensa. Koska auta armias jos saan selville, että hän osti uudet popot, niin se on oksat pois! Ois voinut käyttää vanhoja kun vain korjais ne ite. Ei hän rahaa saa käyttää mihinkään noin hölmöön.
Nyt oli niin luokattoman huono kommentti että voi jestamendeera sentään! Valmistatko sinä itse omat kenkäsi? En minäkään. Koska en osaa. Valmistanko itse omat risottoni. Kyllä. Koska minä osaan. En tarvitse Jannen maksullista kokkikoulua osatakseni tehdä risottoa KOIRILLE.

vierailija
Nyt oli niin luokattoman huono kommentti että voi jestamendeera sentään! Valmistatko sinä itse omat kenkäsi? En minäkään. Koska en osaa. Valmistanko itse omat risottoni. Kyllä. Koska minä osaan. En tarvitse Jannen maksullista kokkikoulua osatakseni tehdä risottoa KOIRILLE.
En tietenkään valmista. Älä ole tyhmä. Mutta olettaisi kommenteistasi että sinä teet sen. Kun ihmettelet mihin ihmiset pistää rahansa. Sitä siis odottaa ettet sinä pistä rahaa mihinkään.

vierailija
En tietenkään valmista. Älä ole tyhmä. Mutta olettaisi kommenteistasi että sinä teet sen. Kun ihmettelet mihin ihmiset pistää rahansa. Sitä siis odottaa ettet sinä pistä rahaa mihinkään.
Minä ihmettelen sitä miten ihmiset voi muka olla niin uusavuttomia, etteivät osaa netistä ottaa ilmaista koiran risottoreseptiä! Vaan pitää ihan Jannen köökkiin mennä maksua vastaan opettelemaan miten tämä maailman vaikein ruokalaji KOIRILLE oikein valmistetaankaan! Oooooooooooh!!!! 😱

vierailija
Minä ihmettelen sitä miten ihmiset voi muka olla niin uusavuttomia, etteivät osaa netistä ottaa ilmaista koiran risottoreseptiä! Vaan pitää ihan Jannen köökkiin mennä maksua vastaan opettelemaan miten tämä maailman vaikein ruokalaji KOIRILLE oikein valmistetaankaan! Oooooooooooh!!!!
Et ed ymmärrä pointtia. Mieti nyt vielä vähän ja sitten taas kirjoita kommentti miten et ymmärrä. Se onkin järkevää.

vierailija
Minä ihmettelen sitä miten ihmiset voi muka olla niin uusavuttomia, etteivät osaa netistä ottaa ilmaista koiran risottoreseptiä! Vaan pitää ihan Jannen köökkiin mennä maksua vastaan opettelemaan miten tämä maailman vaikein ruokalaji KOIRILLE oikein valmistetaankaan! Oooooooooooh!!!!
Mikä tässä on siulle niin vaikeaa? Jos ei mene tajuntaasi, mitä sen toistaminen auttaa?

vierailija
Kun tuo koirien risotto on nyt fanien toimesta julistettu niin vaikeaksi ruuaksi valmistaa, että ilman Jannen kokkikoulua ei hommasta tule yhtään mitään... Niin eikös tuo ole aika epäreilua meille muille, jotka asumme kehä kolmosen ulkopuolella? Pitääkö jonkun koiranomistajan nyt sitten lähteä Sodankylästä asti Helsinkiin, jotta oppisi valmistamaan koirilleen risottoa..? Jannen pitäisi kyllä järjestää tuo kokkihomma myös verkossa, jotta pitkänmatkalaisetkin voisivat osallistua. Verkkokurssin hinta voisi olla vaikka 50€/ kerta.....?

Yhteistyössä