Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloin alat tajuamaan sen pointin?? Ihan sääliksi käy sua ettet vaan tajua.
Öö pointti on..... Se, että risoton tekijänä on legendaarinen, Suomen suosituin tv-kasvo ja tunnetuin julkkis Janne Antin?? Jos naapurin Pera valmistaa tuon risoton tasan samoista aineksista kuin Jannekin, se ei ole siltikään sama asia?? Ainoastaan kun megastara Janne Antin on kädestä pitäen opettanut kuinka legendaarinen, huippusalaisen reseptin omaava risotto on valmistettu, voidaan puhua koirien herkkurisotosta???????? Ja tästä reseptistä saa sitten maksaa 30€???

Vai onko pointtina vain yksinkertaisesti säälittävä yritys rahastaa tyhmiä ihmisiä, ja näiden tyhmien ihmisien kustannuksella maksellaan sitten laskut ynnä muut kulut??

vierailija
Öö pointti on..... Se, että risoton tekijänä on legendaarinen, Suomen suosituin tv-kasvo ja tunnetuin julkkis Janne Antin?? Jos naapurin Pera valmistaa tuon risoton tasan samoista aineksista kuin Jannekin, se ei ole siltikään sama asia?? Ainoastaan kun megastara Janne Antin on kädestä pitäen opettanut kuinka legendaarinen, huippusalaisen reseptin omaava risotto on valmistettu, voidaan puhua koirien herkkurisotosta???????? Ja tästä reseptistä saa sitten maksaa 30€???

Vai onko pointtina vain yksinkertaisesti säälittävä yritys rahastaa tyhmiä ihmisiä, ja näiden tyhmien ihmisien kustannuksella maksellaan sitten laskut ynnä muut kulut??
Ei voi mitään ettet tajua pointtia. Äläkä anna nyt jotain uutta jaaritusta ja esimerkkiä. Ne on tylsiä kuten sä.

vierailija
En tiedä miksi aina paljastaa itsensä täällä. No hänellä on omat erikoiset syynsä. Erikoinen on koko tyyppi
Saan kyllä aina hyvät naurut teidän saduista. Eikä mun tarvii edes maksaa jotta näen päivittäin teidän satutuntinne....

Teille tulee varmaan järkytyksenä, mutta täällä tosiaan on useita Janne-vihaajia. Uuuuuuuuuuu!!!! Luulette puhuvanne yhdelle ja samalle tyypille, vaan kuinka väärässä olettekaan. Mutta jatkakaa toki tuota valehteluanne, ettehän te muuta osaakaan.

vierailija
Miksiköhän tuo on ottanut elämän työkseen selittää ja kimpaantua siitä mitä muut ihmiset saavat tehdä omalla rahallaan?
Juu anteeksi vaan että tulen kyseenalaistamaan teidän rahankäyttönne 😂 Mun mielestä on vaan säälittävää tuhlata rahojanne johonkin Jannen kokkikouluun, kun risottoa nyt osaa tehdä ihan kuka vaan. Yhtä säälittävää on maksaa jostain Jannen "iltasadusta". Jos sitä Jannen ihanaa ääntä haluaa kuunnella, niin facehan on täynnä Jannen videoita. Eikä maksa mitään. Että anteeksi nyt vaan kun koitan puhua teille järkeä 😂 Eikö olisi paljon fiksumpaa laittaa ne rahat vaikka hyväntekeväisyyteen? Löytöeläinkodille tai jotain...

vierailija
En tiedä. Sille varmaan sanotaan mitä hänen pitää tehdä omalla rahalla ja niinpä hän luulee se on normi käytäntö ja nyt hän on tällä palstalla kertomassa muille.
Oletan että tuo tyyppi huutaa ihmisille ravintoloissa, kun kävelee siitä ohi, että nyt heti kotiin ja tekemään omaa ruokaa hellan ääressä! Ravintolat vaan rahastaa tyhmiltä rahat pois! Tai ihmisille vaatekaupassa: menkää tekemään omat kuteenne! Kaupat rahastaa teiltä fyrkat pois!

vierailija
Saan kyllä aina hyvät naurut teidän saduista. Eikä mun tarvii edes maksaa jotta näen päivittäin teidän satutuntinne....

Teille tulee varmaan järkytyksenä, mutta täällä tosiaan on useita Janne-vihaajia. Uuuuuuuuuuu!!!! Luulette puhuvanne yhdelle ja samalle tyypille, vaan kuinka väärässä olettekaan. Mutta jatkakaa toki tuota valehteluanne, ettehän te muuta osaakaan.
Kukaan ei ole luullut puhuvansa yhdelle ja samalle täällä. Mistä tuon tempaisit? Omasta päästäsi tietysti. Älä nyt viitti. Teitä on kolme.

vierailija

Täytyyhän sun maksaa. Vai onko sun netti ilmainen?

vierailija
Oletan että tuo tyyppi huutaa ihmisille ravintoloissa, kun kävelee siitä ohi, että nyt heti kotiin ja tekemään omaa ruokaa hellan ääressä! Ravintolat vaan rahastaa tyhmiltä rahat pois! Tai ihmisille vaatekaupassa: menkää tekemään omat kuteenne! Kaupat rahastaa teiltä fyrkat pois!
Menen tänään ravintolaan. Pitää katsoa onko joku ikkunan takana huitomassa nyrkillään 😂

vierailija
Juu anteeksi vaan että tulen kyseenalaistamaan teidän rahankäyttönne Mun mielestä on vaan säälittävää tuhlata rahojanne johonkin Jannen kokkikouluun, kun risottoa nyt osaa tehdä ihan kuka vaan. Yhtä säälittävää on maksaa jostain Jannen "iltasadusta". Jos sitä Jannen ihanaa ääntä haluaa kuunnella, niin facehan on täynnä Jannen videoita. Eikä maksa mitään. Että anteeksi nyt vaan kun koitan puhua teille järkeä Eikö olisi paljon fiksumpaa laittaa ne rahat vaikka hyväntekeväisyyteen? Löytöeläinkodille tai jotain...
Vieläkö sinä mietit toisten rahan käyttöä? Mieti vaan omaasi. Muiden rahat ei kuulu sulle yhtään. Aikamoinen akka olet, että sinun mielestä muiden asiat ovat sinun asioita

vierailija
Oikea kyylä tuo rahasta inisiä. Tuollaisia ihmisiä vihataan siellä missä minä asun. Ei ole omaa elämää yhtään, niin elää muiden kautta ja on kateellinen kun itse ei osaa nauttia elämästään.

vierailija
Oikea kyylä tuo rahasta inisiä. Tuollaisia ihmisiä vihataan siellä missä minä asun. Ei ole omaa elämää yhtään, niin elää muiden kautta ja on kateellinen kun itse ei osaa nauttia elämästään.
Koska on noin ärsyyntynyt rahan käytöstä, hän ei sitten käy ikinä missään ja ompelee ne omat vaatteensa. Koska auta armias jos saan selville, että hän osti uudet popot, niin se on oksat pois! Ois voinut käyttää vanhoja kun vain korjais ne ite. Ei hän rahaa saa käyttää mihinkään noin hölmöön.

vierailija
Oikean risoton teko vie melkein kaksi tuntia. Se on vaikea prosessi. Tämä tuolle joka väittää että risotto on helppoa. Kun se tekee oikein, kuten Italiassa, se vie aikaa. Eri asia jos tekee jotain niin ja näin risottoa. Koirille on tietysti myös eri asia, mutta kun täällä on väitetty, että risotto on helppo: ei ole.

vierailija
Oikean risoton teko vie melkein kaksi tuntia. Se on vaikea prosessi. Tämä tuolle joka väittää että risotto on helppoa. Kun se tekee oikein, kuten Italiassa, se vie aikaa. Eri asia jos tekee jotain niin ja näin risottoa. Koirille on tietysti myös eri asia, mutta kun täällä on väitetty, että risotto on helppo: ei ole.
Ei ne vihaajat mitään ymmärrä, kun eivät ole ikinä eläneet. Kököttäneet vaan pienessä ympyrässä. Sen näkee selvästi täällä heidän kirjoituksistaan.

vierailija
Mitä tuo yksi taas murjottaa kun ei itse voi? Mä olen käynyt kokkikursseilla Suomessa ja ulkomailla. Myös mixologist kursseilla. Ne ovat hyvin mielenkiintoisia, kivoja ja siellä oppii paljon. Ehkä tuon murjottajan pitäisi vähän avartaa mieltään ja maailmaansa.

vierailija
Mitä tuo yksi taas murjottaa kun ei itse voi? Mä olen käynyt kokkikursseilla Suomessa ja ulkomailla. Myös mixologist kursseilla. Ne ovat hyvin mielenkiintoisia, kivoja ja siellä oppii paljon. Ehkä tuon murjottajan pitäisi vähän avartaa mieltään ja maailmaansa.
Miekin olen käynyt Pariisissa viiden pvän mittaisella kokkikurssilla pari vuotta sitten ja oli aivan ihana kokemus. Eikä kukaan valittanut eikä motkottanut miulle, että miksi käytit rahasi tuohon. Enkä mie motkottanut muille kurssilaisille. Kun tosiaan ihmiset saavat käyttää rahansa ihan mihin itse haluavat. Toivottavasti tuo yksi tuolla laittaa ison tukun omaa rahaansa hyväntekeväisyyteen koska paasaa siitä muille.

vierailija
Miekin olen käynyt Pariisissa viiden pvän mittaisella kokkikurssilla pari vuotta sitten ja oli aivan ihana kokemus. Eikä kukaan valittanut eikä motkottanut miulle, että miksi käytit rahasi tuohon. Enkä mie motkottanut muille kurssilaisille. Kun tosiaan ihmiset saavat käyttää rahansa ihan mihin itse haluavat. Toivottavasti tuo yksi tuolla laittaa ison tukun omaa rahaansa hyväntekeväisyyteen koska paasaa siitä muille.
Miksi se ees puhuu meille??

Yhteistyössä