Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kuvitteliko joku Janne ihan oikeasti että joku maksaisi videoista
Kyllä vaan kuvitteli! Janne ihan oikeasti kuvitteli että ihmiset maksaisi ihan innoissaan siitä, että livelähetys kestää huikeat 30min. Tuon puolituntisen ohjelmasisältö on tämä:

-luetaan seuraajien viestejä ja vastaillaan niihin

-hörpitään Naturdiet-juomaa

-mainostetaan omia bisneksiä, eli kaupataan kalenteria, elämänilopalvelua jne.

Ja tästä lystistä ihmiset muka olisi valmiita maksamaan.

vierailija
Siis ei ketään 94 osallistujaa kuten joku ilmoitti olevan.?
No Jannehan ovelasti piilotti tuon ryhmän, ei pystynyt enää seuraamaan jäsenmäärän kehitystä. Ainoastaan maksua vastaan sitten enää tuon ryhmän pystyi löytämään ja näkemään. Mutta nyt sitten Janne sepitti jotain että meni liian vaikeaksi kaikille osapuolille tuo linkkien ja maksujen kanssa säätäminen, eli tadaa, ei tarvitsekaan maksaa (eli totuus on se että maksavia jäseniä ei tullut, ja Janne koki turhaksi vetää puolen tunnin liven ehkä viidelle ihmiselle. Maksuttomana tuo live kerää sentään parisataa katsojaa.)

vierailija
Kyllä vaan kuvitteli! Janne ihan oikeasti kuvitteli että ihmiset maksaisi ihan innoissaan siitä, että livelähetys kestää huikeat 30min. Tuon puolituntisen ohjelmasisältö on tämä:

-luetaan seuraajien viestejä ja vastaillaan niihin

-hörpitään Naturdiet-juomaa

-mainostetaan omia bisneksiä, eli kaupataan kalenteria, elämänilopalvelua jne.

Ja tästä lystistä ihmiset muka olisi valmiita maksamaan.
Ja katsot itse kuitenkin. Kaikki mitä vihaat Jannessa, rakastat kuitenkin.

vierailija
No Jannehan ovelasti piilotti tuon ryhmän, ei pystynyt enää seuraamaan jäsenmäärän kehitystä. Ainoastaan maksua vastaan sitten enää tuon ryhmän pystyi löytämään ja näkemään. Mutta nyt sitten Janne sepitti jotain että meni liian vaikeaksi kaikille osapuolille tuo linkkien ja maksujen kanssa säätäminen, eli tadaa, ei tarvitsekaan maksaa (eli totuus on se että maksavia jäseniä ei tullut, ja Janne koki turhaksi vetää puolen tunnin liven ehkä viidelle ihmiselle. Maksuttomana tuo live kerää sentään parisataa katsojaa.)
Kyllä siellä oli maksullisia jäseniä. Älä taas valehtele.

vierailija
Kyllä nyt on mielisairaat taas innoissaan, että pääsevät näkemään Jannea. Ziizus mikä innostus täällä päällä siitä. Kuinka monta kommenttia tänään on jo tullut siitä.
Niinpä. Ja miksei toi yksi mene jo ostamaan sitä Naturdiet juomaa, kun aina kirjoittaa siitä. Siitäkin on tullut hänelle pakkomielle. Suklaajuomasta. Jotain vikaa aivoissa.

vierailija
Miettikää nyt hei oikeasti! Alun perin kun Janne tuon saturyhmän perusti, idea oli tämä:

Maksat 29€ viikossa, sitten saat joka päivä kuulla yhden iltasadun, kestoltaan muutama minuutti. Tuo iltasatu olisi ollut tasoa:
Maanantai: "Söin makaronilaatikkoa."
Tiistai:"Kissa oli kateissa. No eipäs ollutkaan."
Keskiviikko: "Muistakaa laittaa herneet likoamaan."
Torstai: Hernekeittopäivä!"
Perjantai: "Trimmasin yhden koiran tänään."
Lauantai: "Tapanilassa on Halloween-katu."
Sunnuntai: "Kävin Jaskan grillillä."

Ja sitten vielä joku fani puolusteli tuota ryhmää sanomalla, että ei se satu vaan MITEN Janne sen sadun kertoo..

vierailija
Miettikää nyt hei oikeasti! Alun perin kun Janne tuon saturyhmän perusti, idea oli tämä:

Maksat 29€ viikossa, sitten saat joka päivä kuulla yhden iltasadun, kestoltaan muutama minuutti. Tuo iltasatu olisi ollut tasoa:

Ja sitten vielä joku fani puolusteli tuota ryhmää sanomalla, että ei se satu vaan MITEN Janne sen sadun kertoo..
Juu. Ihan hyvältä kuulostaa. Ei näytä sun elämä olevan kovin hääppöistä, kun tiedät Jn elämästä noin paljon. Pitäis keskittyä omaan elämäänsä enemmän eikä muiden.

vierailija

Sun elämä on ma-su: stalkkasin Jannea ja kirjoitin siitä palstalle.

vierailija
Niinpä. Ja miksei toi yksi mene jo ostamaan sitä Naturdiet juomaa, kun aina kirjoittaa siitä. Siitäkin on tullut hänelle pakkomielle. Suklaajuomasta. Jotain vikaa aivoissa.
Miksi minä en saisi mainita Naturdietistä, kun jokaikisessä livessä Janne itse tuota kyseistä juomaa mainostaa??? Eikä tarvitse edes olla livelähetys, on Janne pönöttänyt Naturdiet kourassa ihan normi facevideollakin. Viimeksi kun Janne oli lähdössä jalkahoitoon Hattulaan ja oli muutakin ohjelmaa, niin Janne muisti mainostaa kuinka Naturdiet on "kiireisen" miehen pelastus. Naturdiet kuulemma toimi Jannen aamupalana ja lounaana. No kyllä Janne sitten jalkahoidon päätteksi palkitsi itsensä tuhdilla, rasvaisella pitsalla. Joten jos Naturdiet on Jannelle pakkomielle, miksei minulle saisi olla?????

vierailija
Sun elämä on ma-su: stalkkasin Jannea ja kirjoitin siitä palstalle.
Mutta minäpä en koitakaan rahastaa sillä teitä MINUN faneja! HAH! Päivästä toiseen te stalkkaatte minun viestejä kieli pitkällä. Hyvä että saatte edes nukuttua, kun on niin kova kiima päällä päästä taas lukemaan minun viestejä. Te ette sitä itse edes tajua, mutta samanlaisia stalkkereita tekin olette! Mun varmaan pitäisi keksiä joku konsti, jolla saisin rahastettua teitä stalkkereita. Jos ette maksa, ette myöskään näe minun viestejä... Ilmaisia lounaita ei ole!

vierailija
Jep. Tuo Naturdiet on kyllä ihme juoma, kun tyyppi jaksaa paasata siitä. Itse olen juonut sitä ja se on ihan hyvää, muttei niin hyvää että ottaisin sen puheeksi koko ajan kuten tuo yksi.

vierailija
Mutta minäpä en koitakaan rahastaa sillä teitä MINUN faneja! HAH! Päivästä toiseen te stalkkaatte minun viestejä kieli pitkällä. Hyvä että saatte edes nukuttua, kun on niin kova kiima päällä päästä taas lukemaan minun viestejä. Te ette sitä itse edes tajua, mutta samanlaisia stalkkereita tekin olette! Mun varmaan pitäisi keksiä joku konsti, jolla saisin rahastettua teitä stalkkereita. Jos ette maksa, ette myöskään näe minun viestejä... Ilmaisia lounaita ei ole!
Rahasta sitten niitä kahta muuta vihaajaa myös, jotka stalkkaa täällä sun kommentteja myös.

Yhteistyössä