Mitä ihmettä urputat? Sanoin jotkut.Luulet liikoja... Mulla olisi 176km matkaa tuonne "hotelliin". Ei maksa vaivaa. Keksin kyllä parempaakin tekemistä. Jannen sekoiluja voi seurata facestakin, ei tarvitse mennä paikan päälle tuota megastaraa ihmettelemään.
Juu olen nyt todella kateellinen Harmi kun en päässyt bingoon, jossa kokkihousuihin pukeutunut bingoisäntä veivaa narisevaa antiikkista bingokonetta ja lastenrattaisiin istutettu pikkukoira seuraa vierestä. Voi kuinka kateellinen olenkaanKateellisuus paistaa susta
Etsi itse se oikein kirjoitettu nimi. Ihmeellistä jatkaa tätä, kun asia selviää googlaamalla.En ymmärrä mitä tämä henkilö tarkoittaa asiallaan että nimi väärin kirjoitettu, kirjoittaisi itse ketä hän tarkoittaa kun aloitti jankkaamisen Jeltsinistä.
Mä mitään urputa, kerroin vain oman kantani asiaan. Vai enkö minä sitten lukeudukaan niihin "jotkuihin"?Mitä ihmettä urputat? Sanoin jotkut.
Jos asut kaukana, niin et tietysti. Duh. Ette te mitään rahaa laittaisi siihen että näkisitte hänet. Ja matkustaminen maksaa.Mä mitään urputa, kerroin vain oman kantani asiaan. Vai enkö minä sitten lukeudukaan niihin "jotkuihin"?
Lopettakaa nyt jo tämä lapsellinen lässyttäminen jostain v"tun Jeltsinistä! Lapsikin tajuaa kenestä puhutaan, vaikka se nimi olisi kirjoitettu suomalaisittain!Etsi itse se oikein kirjoitettu nimi. Ihmeellistä jatkaa tätä, kun asia selviää googlaamalla.
Tiedän minä sen miten kirjoitetaan .Etsi itse se oikein kirjoitettu nimi. Ihmeellistä jatkaa tätä, kun asia selviää googlaamalla.
Niin. Sitähän tuossa sanottiin: että olet kateellinen. Ja nyt kun vielä myönsit sen, niin ok. Asia on selvä. Kiitos.Juu olen nyt todella kateellinen Harmi kun en päässyt bingoon, jossa kokkihousuihin pukeutunut bingoisäntä veivaa narisevaa antiikkista bingokonetta ja lastenrattaisiin istutettu pikkukoira seuraa vierestä. Voi kuinka kateellinen olenkaan
BINGO! En todellakaan tuhlaisi bensojani siihen, että ajelisin Keravalle tai Tapanilaan Jannea "ihailemaan"! Tuota "adonista" voi kyllä "ihailla" ihan vain somessakin.Jos asut kaukana, niin et tietysti. Duh. Ette te mitään rahaa laittaisi siihen että näkisitte hänet. Ja matkustaminen maksaa.
Et tiedä. Kun olet kirjoittanut sen väärin. Mutta olkoon. Ei se maailmaa kaada.Tiedän minä sen miten kirjoitetaan .
Just. Niinhän minä sanoin.BINGO! En todellakaan tuhlaisi bensojani siihen, että ajelisin Keravalle tai Tapanilaan Jannea "ihailemaan"! Tuota "adonista" voi kyllä "ihailla" ihan vain somessakin.
Lapsi ei varmasti tiedä kenestä puhutaan. Puolet aikuisista ei edes tiedä.Lopettakaa nyt jo tämä lapsellinen lässyttäminen jostain v"tun Jeltsinistä! Lapsikin tajuaa kenestä puhutaan, vaikka se nimi olisi kirjoitettu suomalaisittain!
Se halusi itse kertoa sen myös näköjään.Niin. Sitähän tuossa sanottiin: että olet kateellinen. Ja nyt kun vielä myönsit sen, niin ok. Asia on selvä. Kiitos.
Kyllä minä tiedän. Lähetä tämä sille toiselleБорис Ельцин
SIINÄ SULLE V*TTU JELTSINIT!!!!!
Борис Ельцин
Nämä huutajat on söpöjä. Eivät ikinä petä.Kyllä minä tiedän. Lähetä tämä sille toiselle
Kukas tämän sitten kirjoitti? Sinä. Ja siihen vastattiin. Mahdotonta sinun sanoa et ole kirjoittanut mitään.
”On kyllä todella huonojuttu ja sivistyksessä iso aukko jos ei venäjän entistä presidenttiä tiedä.”
Jep. Ovat, tai siis eihän täällä ole kuin tuo yksi noiden huutomerkkien ja tikkukirjaimien kanssa. Double huutoa. Eli siis on, että nyt mä näytän tolle. Kyllä mun viesti nyt menee perille. Kun huudan.Nämä huutajat on söpöjä. Eivät ikinä petä.
Tätä voi jatkaa ensivuoteen. Viimeisen kerran selitän, että vastasit kommenttiin, ja minä vastasin siihen kommenttiin. Eli luit kommenttini kommenttiin jonka sinä kirjoitit. Ja jos et ollut sinä, sitten vastasit toisen ihmisen puolesta, joka on hyvin outoa. Mutta jätetään tämä tähän.En ole pariinpäivään täällä käynyt nii hankala kirjoittaa.
Tänään vasta täällä .
Oot tietysti onnesi kukkulalla kun pääset jatkamaan rakkautesi kohteen stalkkaamista.Se siitä maksullisesta saturyhmästä sitten Ei tullut maksavia asiakkaita, joten iltasadut on kuollut ja kuopattu ja liveshowt jatkuu entiseen malliin ilmaiseksi
Eilisen päivää samaa jankattu, eri ihmiset, luin aamulla.En ole pariinpäivään täällä käynyt nii hankala kirjoittaa.
Tänään vasta täällä .
Se siitä maksullisesta saturyhmästä sitten Ei tullut maksavia asiakkaita, joten iltasadut on kuollut ja kuopattu ja liveshowt jatkuu entiseen malliin ilmaiseksi
Sorry mutta nyt narraat. Sinun kirj tyylin tunnistaa. Se on nyt tuossa sama kuin siinä aiemmassa vastauksessa. Sinulla on määrätty tyyli kirjoittaa ja samat kirj virheet. Mutta ei se haittaa. Antaa aiheen olla.En ole pariinpäivään täällä käynyt nii hankala kirjoittaa.
Tänään vasta täällä .
Jep kyllä siellä oli maksavia ihmisiä. Etkös itse käynyt stalkkaamassa ne numerotkin sieltä? Että älä esitä ettei ollut.kuvitteliko joku Janne ihan oikeasti että joku maksaisi videoista