Ymmärtääkö miehet että nettideitit on täynnä feikkinaisia?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet ap vauva.fi puolella tästä aloituksen mielestäni tehnyt useamman kerran, pitääkö kutinsa? Olen nyt kesän ja syksyn palstoja lueskellut säännöllisesti..

Minulla ei itselläni ole chat-duunarina työskentelevää
kälyä eikä lankoa,
eikä myöskään omakoht. kokemusta alalta. ; ))

Olen usein nähnyt nuoria
vimmatusti haettavan
chatmoden hommiin.
Näppäräsormiset juniorit tätä
sivutyönään opintojen ohessa
iltaisin tosiaan tekevät..

En usko miesten 'hölmöjä höynäytyksen kohteita' olevan. Tuskin kukaan perusfiksu
suomimies näitä kontakteja miksikään vaimokanditaateiksi uskoo, kepeää viihdettä yksinäiselle miehelle se kaiketi vain on.
.

Bye lokakuu,
tervetuloa marras.
.
.
.

KoronaEvakkoNainen

vierailija
Runkkaamiseen ne palvelut on ei mihinkään muuhun. Itsekin joskus kokeillut, kuten myös maksullisia seksipalveluita. Olen ikuisesti yksin asuva 40 ylittänyt vanhapoikamies, joten ketään en teoillani loukkaa.

vierailija
Kyllä mä tiedän, että nuo nettideitit on pääosin huijausta. Mutta saa sieltä piristystä ja oon mä sieltä ihan pilluakin (enemmän tai vähemmän maksullista) saanut. Mun kaltaiselle pienikyrpäiselle, lyhyelle beta-miehelle rahat menee vähempi haaskuun tuonne kuin ns. "luonnollisilla tavoilla". Tinderistä mun naamalla ei saa kuin maksimissaan vittuilua. Baarissa joku nainen voi just ja just sen aikaa kuunnella juttujani ja katsella rumaa naamani kun kittaa tarjoamani litkun nopeesti kitusiin.

Rikkaaksi tekeytymällä olen joskus nuorempana baarista seksiseuraa saanut, mutta aina sekään halvaksi tule. Kerran vuokrasin Porschen ja yllätyin kyllä miten naisten suhtautuminen muuttui. Mut eihän niitä sitten voinut sinne mun läävään viedä. Paremmin homma toimi kun vuokrasi kalliin hotellihuoneen ja oli "bisnesmatkalla".

Teeskentelin olevani lentokapteeni, mutta se meni vituiksi kun yksi hempukka ei uskonut kun olin niin lyhyt. No oon 170 cm ja myöhemmin selvisi, että lentokapteenin minimipituus on 163... Mut tuskinpa se mimmi olis kumminkaan hameenhelmaa raottanut...

Olis kyllä vaikka ja mitä tarinoita kertoo ja kohtuullisesti irronnutkin sitä pimperoo näillä keinoilla. Varmaan osa naisista hyvin tajuaa missä mennään, mutta haluaa leikkiä mukana. Kiva, mutta kallis leikki.

Mut tosiaan noissa tzäteissä on aikapaljon ihan perusmaksullista H*oraa liikenteessä. Tavallaan se on munkaltaisille miehille paras tapa. Mut toki sitä joskus haluaa toisilla keinoilla.

Kylhän sitä tavallaan kaipais ihan aitoa ihmistä vierelleen. Ei tarvis tosiaan olla missi. Mulle kelpaa pikkasen pyöreekiin, mutta ei tosiaan mikään siiderivalas. Ikää on kummiskin jo 39v ja ainoo seurustelusuhde ollut puoli vuotta iässä 22v. Suhde oli aika paska, mutta mun vähäisillä aidoilla ihmissuhdeseksikokemuksilla muistelen jopa sitä.

Yhteistyössä