Tottapuhuen vastasin herra ompunsiemenelle.
Enkä tajua miksi kukaan haluaa naimisiin joten en siis oleta että sinäkään haluaisit.
Minulla on vadelman siemeniä hampaideni välissä, sillä nautin vadelma-vaniljajogurttia ja selailen nettiä.
Super-Setiksestä heijastuu negatiivista energiaa ruudun läpi.
Hänen sepustuksista tulee huono olo kirjoittaapa hän miten kaunista tekstiä tahansa.
Ompunsiemen on urautunut ajatuksiinsa, ja luultavasti haluaa jo päästä niistä eroon.
Joku oli nostanut palstalle vanhan ketjun Jutellaanko. Mainitsin ko. ketjussa tämän vuoden puolella ostaneeni ja lukeneeni kirjan Syksystä Syksyyn. Kirjassa mainitaan ainakin kerran ex-pääministerimme. Tänään hänestä on juttu tutkimuksesta miten Sanna nykyään esiintyy suomalaisessa mediassa.
Minäkin teen samalla tavalla. Mitä vähemmän itsestäni jaarittelen tällä palstalla sitä paremmin elän. Voin olla huoletta miten suomalaiset voivat.
Illan A-studiossa istui kolme lääkäriä. Hyvä tv-miestoimittaja osasi esittää oikeat kysymykset, ja vieraat viihtyivät. Heillä oli silmin nähden hyvä olla.
Tuskin tämä palsta koskaan saavuttaa tasoa, jota olen kaivannut.
Ilkeily ja piikittely ovat tämän palstan dagens melodi, johon olen itsekin ansiokkaasti sortunut.
Olin revetä liitoksistani, kun selasin ikivanhaa muistikirjaani. En ymmärrä miksi en siirrä tietoja uuteen kirjaani, ja revi vanhaa päreiksi. Samalla unohtaisin monta menneisyyteni asiaa, ja ehkä myös tämän palstan pölypilven alle.
Ps. S-S jättäköön viestiini kommentoimatta. En halua oksentaa kuten ei myöskään ”Temu” Selänne ihanassa Amerikan ihmemaassaan. Tilatkoon hän itselleen vesipyssyn Temusta.