Jippu antaa kristillistä mallia palstan naisille Annie-tyyliin

vierailija
Jippu, 39 v on avioitunut Markon, 66 v, kanssa. @Super-Setis saa siis kristillistä taustatukea.
Öhh, Setis the ”tiedemies” ei kylläkään kaipaa taustatukea ihmisiltä, jotka elävät jossain Fantasy-Landissa 😒 🤣

Muistuipa mieleen kun n 15 v eaa. (= ennen Annien aikaa) kohdattiin tuoreen laulajan, Jipun kanssa ison marketin (ei siis alepassa 🤣) hyllyvälissä. Katsottiin toisiamme hetken syvälle silmiin. Hän hymyili niin kauniisti minulle, vain Setikselle siinä hetkessä 🥰 Jäi oikein hyvät vibat loppupäiväksi, ja taas se pulpahti pintaan…

Oih, oli niin kaunis nainen, ja silloin hänellä oli vielä ne upeat pitkät ja kiharat blondihiukset. Myöhemmin meni valitettavasti kynimään hiuksensa petolinnun toisen pään kaltaiseksi. Siis sen, jossa ei ole nokkaa.

Marko jää muuten kakkoseksi parien ikäerojen vertailukisassa.

Jippu on ennenkin ymmärtänyt setämiesten päälle, ilmeisesti testosteroni kohisee näidenkin hemmojen verisuonissa 💪😎

Setis

vierailija
Tsiih.

Onneksi mä saan pidettyä itseäni nuoremman miehen ilman papin aamenia.

Setis taas ei tuu naimisiin enää pääsemään.
Heh he hee. Olenpa minä päässyt jostain syysta Ruususen ihon alle! Miksi ihmeessä pyrkisin tai haluaisin naimisiin? Kerro mistä tuo käsityksesi tulee? Ja miksi sinulla tarve yrittää dissata tuollalailla. Eikä se edes osunut kohdilleen, sori vaan 🤣

Seurustelu ja sitoutuminen toisiinsa riittää.

Olen kyllä toppuutellut montakin kertaa Annieta jonka toiveissa se on ollut olla hehkeänä morsiamenani. Jos nyt joskus mennään, niin sitten Filippiineillä, ei täällä 😎

Heh he hee. Olenpa minä päässyt jostain syysta Ruususen ihon alle! Miksi ihmeessä pyrkisin tai haluaisin naimisiin? Kerro mistä tuo käsityksesi tulee? Ja miksi sinulla tarve yrittää dissata tuollalailla. Eikä se edes osunut kohdilleen, sori vaan

Seurustelu ja sitoutuminen toisiinsa riittää.

Olen kyllä toppuutellut montakin kertaa Annieta jonka toiveissa se on ollut olla hehkeänä morsiamenani. Jos nyt joskus mennään, niin sitten Filippiineillä, ei täällä
Tottapuhuen vastasin herra ompunsiemenelle.

Enkä tajua miksi kukaan haluaa naimisiin joten en siis oleta että sinäkään haluaisit.

vierailija

Enkä tajua miksi kukaan haluaa naimisiin joten en siis oleta että sinäkään haluaisit.
😲

Lasit nyt lasit silmille ja lue uudestaan. Mikä vastaus Johnnylle tuo muka on kun kommentoit minusta:

Setis taas ei tuu naimisiin enää pääsemään.
Ja sitten sekoilet vielä lisää

Setis

vierailija

Minulla on vadelman siemeniä hampaideni välissä, sillä nautin vadelma-vaniljajogurttia ja selailen nettiä.
Super-Setiksestä heijastuu negatiivista energiaa ruudun läpi.
Hänen sepustuksista tulee huono olo kirjoittaapa hän miten kaunista tekstiä tahansa.
Ompunsiemen on urautunut ajatuksiinsa, ja luultavasti haluaa jo päästä niistä eroon.
Joku oli nostanut palstalle vanhan ketjun Jutellaanko. Mainitsin ko. ketjussa tämän vuoden puolella ostaneeni ja lukeneeni kirjan Syksystä Syksyyn. Kirjassa mainitaan ainakin kerran ex-pääministerimme. Tänään hänestä on juttu tutkimuksesta miten Sanna nykyään esiintyy suomalaisessa mediassa.
Minäkin teen samalla tavalla. Mitä vähemmän itsestäni jaarittelen tällä palstalla sitä paremmin elän. Voin olla huoletta miten suomalaiset voivat.
Illan A-studiossa istui kolme lääkäriä. Hyvä tv-miestoimittaja osasi esittää oikeat kysymykset, ja vieraat viihtyivät. Heillä oli silmin nähden hyvä olla.
Tuskin tämä palsta koskaan saavuttaa tasoa, jota olen kaivannut.
Ilkeily ja piikittely ovat tämän palstan dagens melodi, johon olen itsekin ansiokkaasti sortunut.
Olin revetä liitoksistani, kun selasin ikivanhaa muistikirjaani. En ymmärrä miksi en siirrä tietoja uuteen kirjaani, ja revi vanhaa päreiksi. Samalla unohtaisin monta menneisyyteni asiaa, ja ehkä myös tämän palstan pölypilven alle.

Ps. S-S jättäköön viestiini kommentoimatta. En halua oksentaa kuten ei myöskään ”Temu” Selänne ihanassa Amerikan ihmemaassaan. Tilatkoon hän itselleen vesipyssyn Temusta.

vierailija
Minulla on vadelman siemeniä hampaideni välissä, sillä nautin vadelma-vaniljajogurttia ja selailen nettiä.
Super-Setiksestä heijastuu negatiivista energiaa ruudun läpi.
Hänen sepustuksista tulee huono olo kirjoittaapa hän miten kaunista tekstiä tahansa.
Ompunsiemen on urautunut ajatuksiinsa, ja luultavasti haluaa jo päästä niistä eroon.
Joku oli nostanut palstalle vanhan ketjun Jutellaanko. Mainitsin ko. ketjussa tämän vuoden puolella ostaneeni ja lukeneeni kirjan Syksystä Syksyyn. Kirjassa mainitaan ainakin kerran ex-pääministerimme. Tänään hänestä on juttu tutkimuksesta miten Sanna nykyään esiintyy suomalaisessa mediassa.
Minäkin teen samalla tavalla. Mitä vähemmän itsestäni jaarittelen tällä palstalla sitä paremmin elän. Voin olla huoletta miten suomalaiset voivat.
Illan A-studiossa istui kolme lääkäriä. Hyvä tv-miestoimittaja osasi esittää oikeat kysymykset, ja vieraat viihtyivät. Heillä oli silmin nähden hyvä olla.
Tuskin tämä palsta koskaan saavuttaa tasoa, jota olen kaivannut.
Ilkeily ja piikittely ovat tämän palstan dagens melodi, johon olen itsekin ansiokkaasti sortunut.
Olin revetä liitoksistani, kun selasin ikivanhaa muistikirjaani. En ymmärrä miksi en siirrä tietoja uuteen kirjaani, ja revi vanhaa päreiksi. Samalla unohtaisin monta menneisyyteni asiaa, ja ehkä myös tämän palstan pölypilven alle.

Ps. S-S jättäköön viestiini kommentoimatta. En halua oksentaa kuten ei myöskään ”Temu” Selänne ihanassa Amerikan ihmemaassaan. Tilatkoon hän itselleen vesipyssyn Temusta.
tätä alla olevaa voi aina lainata kun sekoileva naisoletettu antaa karanneen ajatusten tonavansa mutkitella öljynjalostamon kiemuraisissa rööreissä

Tuo kirjoittaja tiputtaa joka kerta punaisen lankarullansa lattialle, sen langan pää katoaa sinne sotkuun kun tuo täti kieriskelee siinä sekavassa vyyhdissä

Ja tornadotuuli vielä ulvoo ja sekoittaa lisää 🌪

:LOL:

vierailija
Lues ny oikein toi aloitus. Siihen vastasin. Ja ellet ite hoksannut niin se on Omppusiemenherran näppikseltä.
Setiksellä on kuluneita ja väsähtäneitä lausepareja, kuten tuo silmälasihokemansa. Kokemuksesta olen oppinut, ettei kannata haksahtaa lukemaan hänen viestejä. Ovela hopeakettu kirjoittaa myös harmaana vaikka muuta väittää.
En seurannut Sauli Niinistön infoa. Luultavasti Mieli ry:n puhelimet pärisevät jatkossa tauotta. Olen aina inhonnut Saulia, ja ei hän miksikään ole ankeuttajana muuttunut. Istukoon perunakuopassa kynttilän valossa, jos noin tulkitsee maailman tilanteen.

vierailija
Setiksellä on kuluneita ja väsähtäneitä lausepareja, kuten tuo silmälasihokemansa. Kokemuksesta olen oppinut, ettei kannata haksahtaa lukemaan hänen viestejä. Ovela hopeakettu kirjoittaa myös harmaana vaikka muuta väittää.
En seurannut Sauli Niinistön infoa. Luultavasti Mieli ry:n puhelimet pärisevät jatkossa tauotta. Olen aina inhonnut Saulia, ja ei hän miksikään ole ankeuttajana muuttunut. Istukoon perunakuopassa kynttilän valossa, jos noin tulkitsee maailman tilanteen.
Palsta:clown: :mme hauskuuttaa taas, ei edes tahattomasti vaan tutulla narskuille tyypillisellä patologisella valehtelulla.

Hän "sivuutti" jälleen yhden monista inhokeistaan; mutta ahnehti taas tekstin :LOL:

Ja harmaana moittii harmaata, kun pelkästään nykyisin harmaana oleva kirjoittaa harmaana :LOL:

Yhteistyössä