Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun Janne kerta vastustaa kiusaamista, miksi hän sallii Katrien haukkumisen facesivullaan?? Myös toista kollegaa Pia Sarkkista sai haukkua Jannen facessa törötissiksi, Janne ei puuttunut asiaan mitenkään.
Ja mitä teet? Luet ne. Ja mitä muuta teet? Tuut valittamaan niistä tänne. Mitä hyötyä tuosta on. Puolusta Katrieta ja sitä toista siellä.

vierailija
Olen tässä taas kertonut usean räikeän esimerkin Jannen kaksinaamaisuudesta ja tekopyhyydestä. Te rakkauspakkaukset ette vain suostu myöntämään päivänselviä asioita. No omapa on ongelmanne. Minulla on oikeus olla sitä mieltä mitä olen!
No miksi tuhlaat aikaasi sitten? Ootko ikinä ajatellut sitä? Älä kerro faneille mitään. Sillä se on setvitty.

vierailija
Olen tehnyt kantani selväksi. En voi sietää Jannea koska hän on kaksinaamainen ja tekopyhä. Esimerkkejä kaksinaamaisuudesta ja tekopyhyydestä olen kirjoittanut ylempänä. Tässä siis syy miksi MINÄ inhoan Jannea. Minun kohdalla kyse ei ole siitä iänikuisesta kateudesta eikä mielisairaudesta. Enkä myöskään ole ihastunut Janneen. Heterona en koe vetoa homomieheen. Eikä edes Jannen ulkonäkö hivele silmää. Case closed!

vierailija
Olen tehnyt kantani selväksi. En voi sietää Jannea koska hän on kaksinaamainen ja tekopyhä. Esimerkkejä kaksinaamaisuudesta ja tekopyhyydestä olen kirjoittanut ylempänä. Tässä siis syy miksi MINÄ inhoan Jannea. Minun kohdalla kyse ei ole siitä iänikuisesta kateudesta eikä mielisairaudesta. Enkä myöskään ole ihastunut Janneen. Heterona en koe vetoa homomieheen. Eikä edes Jannen ulkonäkö hivele silmää. Case closed!
Ja seuraat häntä ihan kuin olisit hänen fani. Aikamoista.

vierailija
Heteromiehenä?

vierailija

Samaa mieltä ja toivon että moni muukin on.

Vaikka Janne varmasti pitää itseään komeana homoäijänä niin ei , ei ole.

Yli 50vuotiaan ihrapallon ulkonäkö ei todellakaan hivele 🤮 kaamea naamataulu.

vierailija
Samaa mieltä ja toivon että moni muukin on.

Vaikka Janne varmasti pitää itseään komeana homoäijänä niin ei , ei ole.

Yli 50vuotiaan ihrapallon ulkonäkö ei todellakaan hivele kaamea naamataulu.
Taas meni kunnianloukkauksen puolelle. Siinä sulle esimerkki esimerkki esimerkki. Kun etkös huutanut tuosta jotkut kommentit sitten. Ja jos et ollut sä, niin esimerkki sullekkin.

Yhteistyössä