Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en maksa Janne Antinille centtiäkään!!! Aikuinen mies hommasi itselleen potkut Onnenarvasta, ja nyt koittaa sitten maksattaa kulunsa ja laskunsa faneillaan! Miksei Janne mene oikeisiin töihin ja unohda nuo naurettavat virityksensä! Kyllä Janne varmasti siivoomaan pääsee tai vaikka sanomalehtien jakajaksi!
Maksa nyt. Älä itke ettet näe mitä hän näyttää siellä livessä.

vierailija
Mä en maksa Janne Antinille centtiäkään!!! Aikuinen mies hommasi itselleen potkut Onnenarvasta, ja nyt koittaa sitten maksattaa kulunsa ja laskunsa faneillaan! Miksei Janne mene oikeisiin töihin ja unohda nuo naurettavat virityksensä! Kyllä Janne varmasti siivoomaan pääsee tai vaikka sanomalehtien jakajaksi!
Höpö höpö nyt. Sun mielenterveys paranee kun maksat 5 euroa. Sitten sun ei tartte arvailla enää mitä tapahtuu. Do it.

vierailija
Jos fanit maksaa, niin mitä se sulle kuuluu? Antaa muiden tehdä mitä lystää. Et välitä faneista kuitenkaan.

vierailija
Miksi välität jos fanit haluaa maksaa?

vierailija
Ihmiset ja siis naiset maksaa kymmeniä tuhansia käsilaukusta. Ei sitä käsilaukun tekijää voi syyttää. Ihmiset maksaa mistä haluavat. Ei kuulu muille.
Ja jotkut miehet 😊. Minulla on ystävä joka maksoi paljon enemmän käsilaukusta. Hermes käsilaukku. Tehty alligaattorin nahasta. Maksoi hurjan summan siitä. Ihmiset saa todellakin tehdä mitä haluavat rahoillaan.

vierailija
Ja jotkut miehet . Minulla on ystävä joka maksoi paljon enemmän käsilaukusta. Hermes käsilaukku. Tehty alligaattorin nahasta. Maksoi hurjan summan siitä. Ihmiset saa todellakin tehdä mitä haluavat rahoillaan.
Tämä rahajuttu on joku outo suomalaisten kateellisuus juttu. En ole ikinä ymmärtänyt sitä. Siitä puhutaan jopa ulkomailla. Jos naapurin Pertti ostaa hienon auton, naapurit on että mitä ihmettä. Miten se kehtas. Tämä, että Jn fanit maksaa pikkuruisen summan, että saavat katsoa jotain liveä tai muuta showta miehen sivulla mutta itse eivät halua pulittaa siitä sitä rahaa, menee vähän samaan piikkiin. Maksaisivat ite vaan. Ei varmaan vie heitä köyhyyteen. Mutta sitten tulevat tänne siitä valittamaan että miten noi nyt, kun minä en ainakaan. Ihan kahjoa.

vierailija
Ihan sama mitä kukin tekee, mutta asioiden kääntäminen päälaelleen ärsyttää. Yritetään saada vonkumalla seuraajia ja kun niitä tulee niin ajetaan pois muka stalkkaamasta. Ja seuraavalla kerralla Apteekista tullessaan voisi miettiä uudelleen että saiko kuitenkin määrätyt lääkkeet juurikin ilmaiseksi. Kääntää asiat aina niin että kun itse hyötyy, niin onkin muka hyväntekijänä vaan tässä kun antaa työkokemusta nuorille ilman palkkaa jne. Ihan läpinäkyvää jokaiselle järkevälle ihmiselle.

vierailija
.
Minäkin kuulun siihen ryhmään jotka eivät myöskään maksa jannelle yhtään mitään .
Menee Jannella huonosti jos livevideoistakin pyytää jo maksua ja sanoo sitä työksi 😆
Vois aikuinen mies mennä töihin ansaitsemaan sen rahan eikä kerjätä faneilta kitisemällä

Yhteistyössä