K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole ollut mitään vääntöä, älä vääristele.
Jep! Kyl kaikki järkevät tajusi heti että tuo musavideo ja sen idea oli niin Bojania itseään kuin vaan olla ja voi! Se oli vaan se yksi joka ei pystynyt yhtään näkemään miten luonnollinen ja omassa elementissään B oli musavideolla joka oli sitä mieltä että B on suunnilleen pakotettu suutelemaan jotain naista.

vierailija
Jep! Kyl kaikki järkevät tajusi heti että tuo musavideo ja sen idea oli niin Bojania itseään kuin vaan olla ja voi! Se oli vaan se yksi joka ei pystynyt yhtään näkemään miten luonnollinen ja omassa elementissään B oli musavideolla joka oli sitä mieltä että B on suunnilleen pakotettu suutelemaan jotain naista.
Ei se B kyllä mitenkään luonnollinen ole minusta, outo video kaikenkaikkiaan, ihan sama kuka on keksinyt.

vierailija
Boitsu saa mun puolesta keksiä tarinat vaikka kuinka monelle musavideolle jos ne on tätä laatua! (Mutta eräällä tavalla mua vähän huvittaa ajatus siitä että B on ollut bändille että "okei, mun idea on siis tämä: minä menen suutelemaan kaunista naista joka rakastuu minuun syvästi, ja te muut voitte olla siellä jossain taustalla häröilemässä." Ja sit Kris on ollut siihen että " voiks siinä pliis olla joku kohtaus missä joku lyö B:tä päähän jollain? Muuten en ala."
😅😆

vierailija
Ehkä B on tarkoituksella sellainen kuin on tuolla videolla, ei hän minusta ainakaan mikään miellyttävä hahmo siinä ole. Kylmän oloinen naisten iskijä mulle tulee mieleen. Ja muuten siis pidän Bojanista.
Mä olen tosi monta kertaa vastannut jo tällaisiin kommentteihin, että musta on tosi yksinkertaistettu tulkinta nähdä se noin, kun vähän symbolisempi tulkinta sopii biisin sanoihin ja koko biisin tunnelmaan paljon paremmin. Perustelin kunnolla, mutta näihin en koskaan saa mitään vastausta, ei mitään perusteluja, vaan hetken päästä taas täysin samanlainen kommentti naisten iskijästä. En tiedä itkisikö vai nauraisko. 😅

vierailija
Mä olen tosi monta kertaa vastannut jo tällaisiin kommentteihin, että musta on tosi yksinkertaistettu tulkinta nähdä se noin, kun vähän symbolisempi tulkinta sopii biisin sanoihin ja koko biisin tunnelmaan paljon paremmin. Perustelin kunnolla, mutta näihin en koskaan saa mitään vastausta, ei mitään perusteluja, vaan hetken päästä taas täysin samanlainen kommentti naisten iskijästä. En tiedä itkisikö vai nauraisko. 😅
Minulla on insinöörin aivot, siksi tällainen tulkinta. Ne sun perustelut varmaan löydän, jos etsin aiemmista viesteistä. Alkoi kiinnostaa. Minua tosiaan häiritsee nimenomaan Bojanin ilme, minun silmiini se on tosi omahyväinen. Mitä syvällistä löytyy itseään täynnä olevasta hahmosta. Jos on tarkoituksella, niin hyvä niin. Minulle tulee tunne, että oli kuitenkin tarkoitus olla jotain muuta.

vierailija
Musta se on muutamaan minuuttiin tiivistetty rakkaustarina kuvattuna symbolisesti noiden tapahtumien muotoon. Vaihtoehtoisesti se kertoo siitä hetkestä milloin aiemmin alkanut tarina eskaloituu. Tuo tuntemattoman iskeminen ei vaan tippaakaan sovi tuon biisin tarinaan ja siksi en usko siihen yhtään. Musta se on liian yksinkertainen tulkinta, se että kaikki mitä tapahtuu on siinä näkösällä. Jos kappale (sekä sanat että melodia) olis ihan erilaiset niin sitten tuollainen suoraviivainen tulkinta voisi sopia.
Tässä nämä tämänpäiväiset viestit. Kirjoitin joskus yhden pidemmänkin, mutta se oli aiemmin enkä jaksa selata ja etsiä sitä. Tässä kuitenkin noita vaihtoehtoisia tulkintoja lyhyesti. Nämä on mun omia ajatuksia, noissa seuraavissa kommentoin youtubessa ollutta ajatusta, joka oli sekin musta hyvä. 😄

vierailija
Eli tappelu= vaikea ristiriitainen tilanne, suutelu=rakkauden tunteet, toinen revitään pois=menetys.
Musta tuo on biisin tarinan pohjalta paljon enemmän järkeenkäypä vaihtoehto, kuin se simppeli tulkinta, että siellä nyt pelimies iskee naista.
Hei kiitos näistä nostoista! Saan ajatuksesta kiinni ja käy musta tosi paljon järkeen! t. eri

vierailija
Nuo vaihtoehdot on tosi lyhyesti kuvattu tuossa, aina ei jaksa kirjoittaa romaania, jos ei tiedä kiinnittääkö kukaan koko viestiin huomiota. Mut jos ajatus ei aukea, niin kysy tarkennusta.
Täytyypä ensialkuun katsoa video tarkemmin. Nyt kun mietin, niin olisiko B tosiaan tehnyt vain simppelin iskuvideon, ei olisi ehkä hänen tapaistaan. Sulattelen tulkintoja, mutta ensin taidan kuitenkin hieman nukkua.

vierailija
Mä tykkäsin noista tulkinnoista, mutta kun täällä ei ole peukkuja käytössä, niin ei ole nopsaa keinoa kertoa sitä . Mä olen ajatellut, että videon tarina kuvaa järjen ja tunteen taistelua, kun rakastuu, mutta tietää, että rakkaudella ei ole juurikaan mahdollisuuksia.
t. uusi eri
Kiitos! Tuo järjen ja tunteen taistelu on minustakin hyvä ajatus. On rakastunut ja pää on kuitenkin kuin taistelutanner, kun tietää tilanteen toivottomuuden. Tuo kuvaisi kyllä hyvin sitä.

Yhteistyössä