K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki tietää että K:lla on suhde, ja K tietää että kaikki tietää. Siksi se voi sanoa noin, ja myös mainita suhteesta ohimennen Autiomaassa. Pointti on että puolisoa ei tuoda suoraan esiin parrasvaloihin, koska se tekee puolisosta vastedes vapaata riistaa juorulehdille, ja se on se miltä julkkikset haluavat säästää ne läheisensä jotka eivät halua kokea sitä. Monet julkkikset sanoo tyyliin että "joo oon suhteessa mutta se henkilö ei teille korppikotkille kuulu", ja silloin mediat joutuu vaan hyväksymään sen.
Eihän Autiomaa kerro nykytilanteesta, joku entinen tyttöystävä saattaa olla, mutta ei mikään suora elämäntarina varmasti.

vierailija
B:llä on ollut kyl hirveästi harmia, jota ei tule niin ajatelleeksi kun huomio niin usein siinä paljon "näkyvämmässä" myrskyssä mikä on ollut K:n ympärillä.

Mutta jos ajattelee että B:llä on ollut ensinnäkin tosi paljon keikkailua ulkomailla, sitten rakas manageri vaihtui draaman takia, kimallekameli-saaga, jossain Balkanilla joku fani yritti valehdella että B ois yrittänyt käyttäytyä asiattomasti bäkkärillä, paniikkikohtauksia keikoilla, tiputukseen joutui ennen yhtä keikkaa, Lontooseen muutto, ensin hirveen isoja keikkoja ja hysteerisiä faneja ja sitten keikkapaikkojen ylibuukkausta ja pienemmiksi muuttamista, iholle tulevia faneja, fanikunnassa riitaa ja valitusta joka viikko, ikäviä seurustelujuoruja (sekä K:hon ja S:ään liittyen), levy myöhästynyt, yleistä sairastelua ja sit vielä möykyn leikkaus. Ja kaiken tän jälkeen ei voi edes lohduttautua sillä että ois nyt hirveesti rahaa tahkottu ja voi nostaa budjettia jne, vaan puurtaminen jatkuu samaa rataa. Niin ihme että on vielä tolkuissaan.
Onhan tuossa paljon. Ja silti heillä on bändissä lämpimät välit keskenään ja hyväntuulinen meininki. B on säilyttänyt hyvät suhteet ystäviin ja sellaisen positiivisen ja ystävällisen asenteen muita kohtaan.

Olit tuossa listannut hyvin noita asioita, lisäksi sanoisin vielä sen painostuksen, mitä osa faneista harrastaa. Kaikki kannanottovaatimukset milloin mihinkin, cancelointiyritykset lähtee joillakin tulille kaikesta pienestäkin. Ja kaikki ne muut henkilökohtaiset rajat ylittävät toiveet. Toivotaan hänelle omien toiveiden mukaista suhdetta ja käytöstä. Heti kun ei mene mieliksi, alkaa kamala valitus kaikista mahdollisista asioista. Osa kantautuu väistämättä heidänkin korviin.

vierailija
Onhan tuossa paljon. Ja silti heillä on bändissä lämpimät välit keskenään ja hyväntuulinen meininki. B on säilyttänyt hyvät suhteet ystäviin ja sellaisen positiivisen ja ystävällisen asenteen muita kohtaan.

Olit tuossa listannut hyvin noita asioita, lisäksi sanoisin vielä sen painostuksen, mitä osa faneista harrastaa. Kaikki kannanottovaatimukset milloin mihinkin, cancelointiyritykset lähtee joillakin tulille kaikesta pienestäkin. Ja kaikki ne muut henkilökohtaiset rajat ylittävät toiveet. Toivotaan hänelle omien toiveiden mukaista suhdetta ja käytöstä. Heti kun ei mene mieliksi, alkaa kamala valitus kaikista mahdollisista asioista. Osa kantautuu väistämättä heidänkin korviin.
Joo totta... mä vähän toivon että koko bändi osaavat ottaa nää kaikki vaatimukset ties mistä vähän silleen korvasta sisään ja toisesta ulos-tyylillä, eivätkä anna niiden jäädä vaivaamaan ja kaivamaan mieltä työnteossa ja kiireessä. Ja että ymmärtävät että ne valittajat on suunnilleen yksi ja sama rajattu porukka joka kerta, ei suurin osa faneista.

vierailija
Eiks vauvalla tai täällä ollut jossain vaiheessa vääntö että eihän B nyt sentään ole tuota musavideon tarinaa ole keksinyt, varmasti joku muu bändistä tai joku ulkopuolinen on sen takana ja B on vaan suostunut muiden visioon. Mutta se olikin B itse! Hyvä B!

vierailija
"Jos raha-asiat, parisuhdeasiat ja terveys ovat balanssissa, onnellisuus on siinä. Mitä muuta enää voi tarvita?"
Miksi yrität väitellä ihmisten kanssa joilla on tuon artikkelin lukuoikeus ja voivat itse tarkistaa mit siinä sanotaan?
Niin ei tuossa mitään parisuhteen julistusta ole mitä väitettiin ja lukee myös sana jos? Täällä joku hirveä meteli asiasta.

vierailija
Oon shippari ja mua ei tippaakaan haittaa parisuhteet tai kuka on keksinyt minkäkin tarinan, mutta mua shipparina vituttaa jos näitä asioita joskus esitetään muualla shippareille sillä asenteella kuin se olisi suurikin voitto ja tuho shippareille :D

vierailija
Eiks vauvalla tai täällä ollut jossain vaiheessa vääntö että eihän B nyt sentään ole tuota musavideon tarinaa ole keksinyt, varmasti joku muu bändistä tai joku ulkopuolinen on sen takana ja B on vaan suostunut muiden visioon. Mutta se olikin B itse! Hyvä B!
Boitsu saa mun puolesta keksiä tarinat vaikka kuinka monelle musavideolle jos ne on tätä laatua! (Mutta eräällä tavalla mua vähän huvittaa ajatus siitä että B on ollut bändille että "okei, mun idea on siis tämä: minä menen suutelemaan kaunista naista joka rakastuu minuun syvästi, ja te muut voitte olla siellä jossain taustalla häröilemässä." Ja sit Kris on ollut siihen että " voiks siinä pliis olla joku kohtaus missä joku lyö B:tä päähän jollain? Muuten en ala."

vierailija
Joo totta... mä vähän toivon että koko bändi osaavat ottaa nää kaikki vaatimukset ties mistä vähän silleen korvasta sisään ja toisesta ulos-tyylillä, eivätkä anna niiden jäädä vaivaamaan ja kaivamaan mieltä työnteossa ja kiireessä. Ja että ymmärtävät että ne valittajat on suunnilleen yksi ja sama rajattu porukka joka kerta, ei suurin osa faneista.
Mäkin toivon sitä, mutta mietin osaako B ainakaan kuitenkaan täysin ottaa sitä niin, kun sanoi haastattelussa että hänellä kannattaisi olla paksumpi nahka tuossa ammatissa, mutta ei vaan ole. 🥺 Tuo herkkyys on ihana piirre mut toivon että hän oppii ohittamaan nuo vaatijat kokonaan. Bändin sisälläkin voi olla vähän erilaista suhtautumista riippuen tyypistä. Voisin kuvitella että esim, Kris saattaisi olla enemmän sellainen joka osaa ohittaa ne, kun taas Nace saattais olla enemmän Boitsun kaltainen. Arvailua vaan tietty, ihan varmasti tuollaiset vaatimukset rassaa kaikkia ainakin jossain määrin.

Yhteistyössä