vierailija
En.apua! Aiotko syödä mut? Olethan hellä.
En.apua! Aiotko syödä mut? Olethan hellä.
No, mikäs tässä sitten seitissä asustelessa.
Mikä on pilkunnussija? Sivusta.Rauhoitu, rauhoitu. Ei se ole se pilkunnussija. Sivusta.
Ruusu jokaiselle vuodellesi.No, mikäs tässä sitten seitissä asustelessa.
Joo niinpä näkyy.Huomenna on marraskuu
Sun äitis ku sut sai. Pilkkua nusas ja hupsan sää saavuit. Ei vaiskaa.Mikä on pilkunnussija? Sivusta.
___Hyvää Halloweenia kaikille !
Erityisesti Ee-Naiselle. Ilman sua ei vaan oo ei, tuu mitään. Alpha and Omega & senkin nowhere but everywhere Superstarba. Force of Nature & Booooom ! Kiitti sanoinkuvaamattoman syvästi mun koko vuoden tukemisesta ja kannustamisesta. Aina olit ja oot läsnä 24-7. Horjumaton kallio. Palava vesi. Kristus Kirkkaus. Tiedät kuka.
_Nuku hyvin_
Kuinka niin?Mä vähän luulen, että meidän romanssille tais käydä vähän ikävästi.
Sanotaan vaikka, että täällä päässä hyvä maun rajat on ylitetty ihan toisten ihmisten osalta ja seuraavat asiat mitä tässä tulee tapahtumaan onkin sitten toinen juttu.Kuinka niin?
Mitä esimerkiksi?Sanotaan vaikka, että täällä päässä hyvä maun rajat on ylitetty ihan toisten ihmisten osalta ja seuraavat asiat mitä tässä tulee tapahtumaan onkin sitten toinen juttu.
Vainoamista, kotirauhan häirintää..Mitä esimerkiksi?
Tyypillisen kuuloista murhetta täällä.Vainoamista, kotirauhan häirintää..
Toi on ihan vakio trolli joka pimeimpään aikaan koittaa nostattaa kähinää päivän kommenttien perusteella.Tyypillisen kuuloista murhetta täällä.
OOK. Tuli vaan mieleen kun noi aiemmat on ainakin viittauksia vankilajuttuihin.Toi on ihan vakio trolli joka pimeimpään aikaan koittaa nostattaa kähinää päivän kommenttien perusteella.
Tai sitten joku kaipaa räväkämpää. Mistä sitä tietää.OOK. Tuli vaan mieleen kun noi aiemmat on ainakin viittauksia vankilajuttuihin.