K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jännä miten erilailla voi asiat mennä niin samantyyppisissä tilanteissa... B joutui paniikkihäiriön kouriin keikoille, kun taas K koki keikat suunnilleen ainoana pakopaikkana siltä hullunmyllyltä. B koki musertavaa painetta yrittää todistaa hänen ja bändinsä kyvyt ja paikka skenessä, kun taas K turtui menestykseen eikä kyennyt tuntemaan iloa siitä eikä sen tuomasta rahasta ja muusta hedelmästä.

Molemmat vaikuttaa voivan nyt paljon paremmin omilla tahoillaan. Tosin B:llä on ehkä ollut vaikeampaa pidempään kun kesää varjosti huoli siitä niskapatista ja sit juorut siihen päälle samalla.
En mä oo mistään saanut sellaista käsitystä että B olisi kokenut musertavaa painetta todistaa paikkansa. Heillähän meni hyvin ja saivat hyvää palautetta. Mä ainakin oon ymmärtänyt että se kaikki muu, mitä somen kautta hänen päälleen vyöryi, oli liikaa. Se Gregorkeissi, valheelliset huhut ym.

vierailija
Eli et itsekään usko että B olisi Kärtsän musavideolla, kuten ei kukaan muukaan täällä usko? Ja mitä B edes tekisi tuommoisella musavideolla? Pyörisi koomisesti ikkunan ulkopuolella jossain kohdassa kun K laulaa että sen pää on tyhjä?
Voi hyvänen aika jos K on laittanut B:n tekemään jotain tämmöistä... toivon niin että JOS B ois pitänyt tunkea mv:lle jostain syystä että kerranki B:t ei esitetä pellenä K:n puolelta. Jos ois jokin kohta missä näkyy vaikka kaikenlaisia K:lle tärkeitä ihmisiä (esim Jesse, dalttonit, vanhemmat, Mikke, ja sit Boitsu, Härtsä siviiliasussa) ja se olisi jotenkin arvokkaasti toteutettua, niin hyvä. Mutta jos se on taas tyyliin B laitettu suu ammollaan seisomaan johonkin nurkkaan koomiseksi efektiksi niin miksi?

vierailija
Voi hyvänen aika jos K on laittanut B:n tekemään jotain tämmöistä... toivon niin että JOS B ois pitänyt tunkea mv:lle jostain syystä että kerranki B:t ei esitetä pellenä K:n puolelta. Jos ois jokin kohta missä näkyy vaikka kaikenlaisia K:lle tärkeitä ihmisiä (esim Jesse, dalttonit, vanhemmat, Mikke, ja sit Boitsu, Härtsä siviiliasussa) ja se olisi jotenkin arvokkaasti toteutettua, niin hyvä. Mutta jos se on taas tyyliin B laitettu suu ammollaan seisomaan johonkin nurkkaan koomiseksi efektiksi niin miksi?
”K laittaa Bn”? 🤣🤣 Eiköhän aikuinen mies mene ihan itse sellaisiin juttuihin jotka kiinnostaa.

vierailija
Eli et itsekään usko että B olisi Kärtsän musavideolla, kuten ei kukaan muukaan täällä usko? Ja mitä B edes tekisi tuommoisella musavideolla? Pyörisi koomisesti ikkunan ulkopuolella jossain kohdassa kun K laulaa että sen pää on tyhjä?
Minä kirjoitin tuon alkup deluluilun ja uskon kyllä että voi olla videolla. Tai olla olematta. Eipä sitä tiedä ennen kuin video tulee ulos. Ja ei kuule mitään hajua mitä se Boitsu voisi videolla tehdä, mut hei, eihän se olis delulu jos mulla olis varma tieto asiasta 😄

vierailija
En mä oo mistään saanut sellaista käsitystä että B olisi kokenut musertavaa painetta todistaa paikkansa. Heillähän meni hyvin ja saivat hyvää palautetta. Mä ainakin oon ymmärtänyt että se kaikki muu, mitä somen kautta hänen päälleen vyöryi, oli liikaa. Se Gregorkeissi, valheelliset huhut ym.
EW kertoi siitä paineesta. Everyone is waiting for you to shine at the ball jne... eli ihailijat odottaa menestystä, mutta samalla kotopuolessa B:llä on myös paljon vihaajia ja kateellisisa jotka odottaa vaan jos pääsisi nauramaan jos sieltä tullaankin maitojunalla kotiin. Voi olla rankkaa nuorelle muusikolle.

vierailija
Samaa mieltä siitä, että kiva rooli tietysti olis toivottavaa, mut miksi se olisi suu ammollaan nurkassa? 😅😂

vierailija
Mä taas en ole koskaan ajatellut Gregorin keissillä olevan yhteyttä paniikkikohtauksiin. Oon eri enkä tuota paikan todisteluakaan tiedä tarkemmin. Mutta EW:n lyriikat kertoo muiden odotuksista.

vierailija
Jos B haluaisi pyöriä Autiomaan musavideolla jossain nurkassa suu ammollaan niin kai se saa. Jos sillä ois vaikka tarve päästä bändin sliipatun brändin ulkopuolelle välillä, oli se sit suu ammollaan vai ei.

vierailija
Ei se nyt tärkeimpiä ihmisiään mihinkään julkiselle musavideolle laita😂

vierailija
Ei se nyt tärkeimpiä ihmisiään mihinkään julkiselle musavideolle laita
Härtän on kyl laittanut jo parille, ja Tomihan on K:n paras ystävä K:n sanojen mukaan. Mikke perheineen oli kansa videolla. Eihän se nyt tietty mitään yksityishenkilöitä toisi esille, vaan just tuommoisia jo julkisuudessa tai muuten esillä olevia. Eno-Eskon vois laittaa mukaan myös.

vierailija
EW kertoi siitä paineesta. Everyone is waiting for you to shine at the ball jne... eli ihailijat odottaa menestystä, mutta samalla kotopuolessa B:llä on myös paljon vihaajia ja kateellisisa jotka odottaa vaan jos pääsisi nauramaan jos sieltä tullaankin maitojunalla kotiin. Voi olla rankkaa nuorelle muusikolle.
Mut B sanoi yhdessä haastattelussa, että hän ei ehkä oo kokenut siitä niin paineita, mutta on puhunut myös muiden samantyylisissä tilanteissa olleiden kanssa. Muidenkin kertomukset oli siis inspiraationa. Muistan sen siitä, kun mietin oliko K:n kanssa puhunut. Äläkä kysy mikä haastattelu, en muista yhtään mikä se oli. 😅 Mä luulen että B:n itsensä kohdalla pahinta oli se somen tuoma painostus, valheet ja huhut. Ei pystynyt olemaan välittämättä niistä. Some on se, mistä on aina puhunut vaikeana asiana itselleen.

Yhteistyössä