Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Kylläpäs näitä vihaajia ärsyttää kun eivät enää pääse kattomaan ja kuuntelemaan Jannea."

Miksi sinä älykkö kuvittelet, että minä en pääsisi enää katsomaan Jannen satutuntia? Totta v*tussa pääsisin. JOS olisin niin toope että maksaisin siitä. Mutta kun en ole, olen astetta fiksumpi. Joo en todellakaan aio osallistua Jannen taloustalkoisiin. Syyttäköön itseään. Mitäs hommasi vakiduunistaan potkut, ahne kun oli. Se Onnenarpa-liksa oli kuitenkin erittäin hyvä, ottaen huomioon että sillä palkalla osteltiin omakotitalo, kesämökki, kakkosauto, käytiin ulkomailla, jatkuvasti oli varaa "saikuttaa" Onnenarvasta...... Niin paljoa mua ei kiinnosta katsella Jannen Naturdietin hörppimistä ja arvuutella mikä esine Jannen meikkipussista löytyy, että menisin maksamaan siitä lystistä. Itselläni olisi kyllä varaa maksaa tuo viikkomaksu, mutta ei kiinnosta. Ei ole muutenkaan ollut tapana heittää rahaa kaivoon.
Mutta ilmaiseksi siuta kiinnosti kattoa kuitenkin?

vierailija
PÄÄSISIN. JOS HALUAISIN. PÄÄSISIN. YMMÄRSITKÖ??? KYSE ON MINUN PÄÄTÖKSESTÄNI! MINUN!! PÄÄSEN, TOISTAN PÄÄSEN NÄKEMÄÄN JANNEN P*SKAA JOS HALUAN. EN HALUA!!!!!!!!!
Et halua mutta ilmaiseksi halusit… että kukahan nyt ei ole kovin looginen selityksessään. Taasko kasvot punaisena huudat näitä kommenttejasi? Ei tuo huutaminen saa siuta näyttämään kovin fiksulta. Noin kovasti vedät hermoon. No huh huh sua.

vierailija
Ei. Kyllä siellä on paljon keskusteluja muista Janneista.
Mä ihan kokeeksi koitin joskus kirjoittaa viestiin vaan jotain "Moi Janne." Ja viesti hävisi alta aikayksikön. Olikin todella ilkeä ja kiusaava viesti. Samoin sana "Onnenarpa" oli erittäin kriittinen. Sen jos kirjoitit viestiin, niin BLIM!!! Viesti oli poistettu. Kuten sanoin, vauvapalsta meni aivan naurettavaksi.

vierailija
PÄÄSISIN. JOS HALUAISIN. PÄÄSISIN. YMMÄRSITKÖ??? KYSE ON MINUN PÄÄTÖKSESTÄNI! MINUN!! PÄÄSEN, TOISTAN PÄÄSEN NÄKEMÄÄN JANNEN P*SKAA JOS HALUAN. EN HALUA!!!!!!!!!
😂 sinä olet niitä ihmisiä, joita filmataan Instaan ja sitten ihmiset kattoo sitä videota satoja tuhansia kertoja kun eivät voi uskoa, joku menetti malttinsa ja järkensä niin perusteellisesti.

vierailija
Janne Antin, tuo kiusattujen ja sorrettujen puolustaja ♥ Siinä on kyllä hyväsydäminen, kiltti, empaattinen mies ♥

Meni eriarvoistamaan faninsa ♥ Ne piirtää kel on liituu. Jatkossa Jannella on kaksi eri fanikuntaa:

1. Hyvätuloiset fanit

2. Huonotuloiset fanit

Hyvätuloiset fanit saavat VIP-kohtelua, koska heistä Janne hyötyy taloudellisesti. Huonotuloiset fanit ovat Jannelle roskasakkia, jotka saavat Jannen jämät. Jatkossa keskustelu Jannen facesivuilla on kaksijakoista. Murto-osa seuraajista tietää mitä Jannen liveshowssa on puhuttu, valtaosa ei tiedä. Eikä heillä ole oikeuskaan tietää.

On se vaan sydämellinen mies tuo Janne Antin ♥♥♥

vierailija
Janne Antin, tuo kiusattujen ja sorrettujen puolustaja Siinä on kyllä hyväsydäminen, kiltti, empaattinen mies

Meni eriarvoistamaan faninsa Ne piirtää kel on liituu. Jatkossa Jannella on kaksi eri fanikuntaa:

1. Hyvätuloiset fanit

2. Huonotuloiset fanit

Hyvätuloiset fanit saavat VIP-kohtelua, koska heistä Janne hyötyy taloudellisesti. Huonotuloiset fanit ovat Jannelle roskasakkia, jotka saavat Jannen jämät. Jatkossa keskustelu Jannen facesivuilla on kaksijakoista. Murto-osa seuraajista tietää mitä Jannen liveshowssa on puhuttu, valtaosa ei tiedä. Eikä heillä ole oikeuskaan tietää.

On se vaan sydämellinen mies tuo Janne Antin
Ettekä te stalkkaajat. Kuten on sanottu aiemmin, ei teitä harmita se että ne Jannen fanit eivät näe niitä. Teitä harmittaa ettette itse näe niitä nyt. Jannen fanit sentään haluavat maksaa, jos haluavat nähdä. Te ette ees voi tehdä sitä. Ja sekös teitä nyt vituttaa. Että hyvä Janne, pääsit eroon näistäkin torakoista.

vierailija
Ettekä te stalkkaajat. Kuten on sanottu aiemmin, ei teitä harmita se että ne Jannen fanit eivät näe niitä. Teitä harmittaa ettette itse näe niitä nyt. Jannen fanit sentään haluavat maksaa, jos haluavat nähdä. Te ette ees voi tehdä sitä. Ja sekös teitä nyt vituttaa. Että hyvä Janne, pääsit eroon näistäkin torakoista.
Näin on. Miksi muuten olisivat noin tuohtuneina nyt. Läpinäkyvää porukkaa.

vierailija
Mä ihan kokeeksi koitin joskus kirjoittaa viestiin vaan jotain "Moi Janne." Ja viesti hävisi alta aikayksikön. Olikin todella ilkeä ja kiusaava viesti. Samoin sana "Onnenarpa" oli erittäin kriittinen. Sen jos kirjoitit viestiin, niin BLIM!!! Viesti oli poistettu. Kuten sanoin, vauvapalsta meni aivan naurettavaksi.
Kyllä nähtiin mihin kommenttiin olit kirjoittanut sen. Tottakai se poistettiin.

vierailija
Janne-fanaatikot täällä psykooseissan räyhää nyt siitä, kuinka Janne-stalkkerit ei enää pääse stalkkaamaan Jannen livelähetyksiä facessa. Teidän kaikki huomio kiinnittyy nyt vain tuohon....

Eikö teitä oikeasti yhtään harmita niiden vähävaraisten Janne-fanien puolesta, jotka jäävät nyt "rannalle ruikuttamaan"? Jannen faneissa on paljon yksinäisiä, vähävaraisia ihmisiä, joille Jannen liveshowt ovat tarjonneet iloa elämään. Ja nyt tämäkin ilo vietiin heiltä. Te vaan iloitsette stalkkerien takia, kun nämä eivät "pääse" katsomaan enää Jannen lähetyksiä. Missä on ymmärrys ja empatiat niitä Janne-faneja kohtaan, jotka eivät enää näe Jannen videoita vaikka haluaisivat??

vierailija
Aha. Turha teidän kanssa on koittaa "keskustella" kun te valehtelette minkä kerkeätte. Sanelette mitä minä muka olen kirjoittanut vauvapalstalla. Just just. Sehän sen minua paremmin tiedättekin. Jep jep.
Itsepä sanoit kirjoitit Moi Janne. Mitä varten ees kirjoitit sen sinne? Tiedät jo, että ne poistetaan. Se oli Tähtiarpa keskustelussa. Ei Janne ole siinä. Ja itse taidat valehdella tai sitten teitä on monta jotka kirjoittaa Moi Janne ilman mitään syytä Tähtiarpa keskusteluun. Ei kuulosta kovin viisaalta.

vierailija
Janne-fanaatikot täällä psykooseissan räyhää nyt siitä, kuinka Janne-stalkkerit ei enää pääse stalkkaamaan Jannen livelähetyksiä facessa. Teidän kaikki huomio kiinnittyy nyt vain tuohon....

Eikö teitä oikeasti yhtään harmita niiden vähävaraisten Janne-fanien puolesta, jotka jäävät nyt "rannalle ruikuttamaan"? Jannen faneissa on paljon yksinäisiä, vähävaraisia ihmisiä, joille Jannen liveshowt ovat tarjonneet iloa elämään. Ja nyt tämäkin ilo vietiin heiltä. Te vaan iloitsette stalkkerien takia, kun nämä eivät "pääse" katsomaan enää Jannen lähetyksiä. Missä on ymmärrys ja empatiat niitä Janne-faneja kohtaan, jotka eivät enää näe Jannen videoita vaikka haluaisivat??
Älä naurata. Turhaan yrität vääntää tätä mihinkään muuhun suuntaan. Sinä et välitä faneista tippaakaan. Älä käytä heitä sinun vihapuheesi taktiikkana. Ei mene läpi.

vierailija
Aha. Turha teidän kanssa on koittaa "keskustella" kun te valehtelette minkä kerkeätte. Sanelette mitä minä muka olen kirjoittanut vauvapalstalla. Just just. Sehän sen minua paremmin tiedättekin. Jep jep.
Menit sitten tarkistamaan, että oliko se kommentti vielä siellä. Mikähän se motiivi oli. Mikä oli motiivi ylipäänsä kirjoittaa tuollainen kommentti sinne. Ei tarvitse vastata. Kyllä tiedämme.

vierailija
Luin kommenttisi aiemmin. Sanelette mitä olet kirjoittanut? Selvästi olit kirjoittanut tuolla, että kirjoitit Moi Janne. Miten mitään valehdeltiin?

vierailija
Juu, liian herkästi poistetaan mukavia keskustelun aiheita.

vierailija
Luin kommenttisi aiemmin. Sanelette mitä olet kirjoittanut? Selvästi olit kirjoittanut tuolla, että kirjoitit Moi Janne. Miten mitään valehdeltiin?
Mitä tapahtuu on, että viha on niin kaikenkattava ja vahva tunne, että ihmiset puhuvat itsensä pussiin, koska eivät järkevästi osaa enää ajatella, koska se viha on ottanut niin ison osan heidän ajattelukyvyistään. Sitten kun joku kyseenalaistaa mitä on sanottu tai kirjoitettu, ne eivät osaa vastata, koska siinä ei alunperin ollut järkeä.

vierailija
Eikös just fanit valittaneet ettei nyt näe live showta ?

vierailija
Mitä tapahtuu on, että viha on niin kaikenkattava ja vahva tunne, että ihmiset puhuvat itsensä pussiin, koska eivät järkevästi osaa enää ajatella, koska se viha on ottanut niin ison osan heidän ajattelukyvyistään. Sitten kun joku kyseenalaistaa mitä on sanottu tai kirjoitettu, ne eivät osaa vastata, koska siinä ei alunperin ollut järkeä.
Hienosti selitetty 👍. Ja todistettu monta kertaa.

vierailija
Itsepä sanoit kirjoitit Moi Janne. Mitä varten ees kirjoitit sen sinne? Tiedät jo, että ne poistetaan. Se oli Tähtiarpa keskustelussa. Ei Janne ole siinä. Ja itse taidat valehdella tai sitten teitä on monta jotka kirjoittaa Moi Janne ilman mitään syytä Tähtiarpa keskusteluun. Ei kuulosta kovin viisaalta.
Nyt sulla on kyllä mennyt puurot ja vellit sekaisin (no eipä kyllä yllätä.) Minun kommenttini tarkoitti sitä aikaa, kun Janne juonsi vielä Onnenarpaa. Ja vauvapalstalla oli joku Onnenarpa-ketju vai mikä nyt olikaan nimeltään. Jossain kohtaa siellä meni "keskustelu" mahdottomaksi. Jos kirjoitit kommentiksi pelkän "Moi Janne" tai "Onnenarpa", kommenttti poistettiin sadasosasekunnissa. En ole enää vauvapalstaa käyttänyt sen jälkeen kun siellä sananvapaus poistettiin. Eli sekoitat minut nyt johonkin toiseen. En ole Tähtiarpa-keskustelussa edes käynyt.

Yhteistyössä