K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K sanonut usealla keikalla tyyliin fuck finland jne. En jaksa lähteä kaivamaan eri keikkojen välispiikkejä. Haluatte väkisin ymmärtää väärin, kyse ei ole siitä et kehuu ulkomaankiertuemaita. Sehän on ihan mahtavaa ja ihanaa. Mut tarviiko siinä samassa heittää kommentteja, jotka vihjaa ettei suomessa ole yhtään kiva keikkailla??
Tarvii, Käärijä roastit on parhaita😍 Ilman niitä ei ois sama show.

vierailija
Jollain keikalla tais sanoa jotenkin että "fuck I don´t want to go home/Finland" tms. mutta saman tien sanoi, että kaipaa kotiin ja jotain, että rakastaa myös suomalaisia faneja. Samassa yhteydessä tai ainakin Europassin livessä taisi sanoa jotain siitä, että rakastaa näitä Euroopan keikkoja, kun yleisö bailaa takariviä myöten ja jatkoi sitten, että ehkä sitten joskus Suomessakin ja että se on ehkä kulttuurinen juttu. Ei se varsinaisesti suomalaisten fanien haukkumista ole, jos toteaa että porukat on paremmin mukana ulkomailla. Kyllähän sellainen varmasti tuntuu paljon paremmalta kuin että väki seisoo vain tumput suorina yleisössä.

vierailija
Jollain keikalla tais sanoa jotenkin että "fuck I don´t want to go home/Finland" tms. mutta saman tien sanoi, että kaipaa kotiin ja jotain, että rakastaa myös suomalaisia faneja. Samassa yhteydessä tai ainakin Europassin livessä taisi sanoa jotain siitä, että rakastaa näitä Euroopan keikkoja, kun yleisö bailaa takariviä myöten ja jatkoi sitten, että ehkä sitten joskus Suomessakin ja että se on ehkä kulttuurinen juttu. Ei se varsinaisesti suomalaisten fanien haukkumista ole, jos toteaa että porukat on paremmin mukana ulkomailla. Kyllähän sellainen varmasti tuntuu paljon paremmalta kuin että väki seisoo vain tumput suorina yleisössä.
Niin minusta puhutaan nyt tästä samasta yhdestä kerrasta milloin on puhunut, en ainakaan muista muita kertoja niinkuin tämä yksi kirjoittaja väittää?

vierailija
Kai me jäykkiksetkin saadaan vielä tulla keikoille. Onneksi meitä muutama aina on porukassa, niin ei tarvii yksin jäykistellä.

vierailija
Siis eihän siellä Discord ollut yhtään mitään enempää kuin näissä ketjuissa ja lähinnä pari ihmistä kirjoittelee tai sitten ei vaan minun juttu?
Mä oon huomannut, että jos käy vaan siellä saa vähän väärän käsityksen monista asioista, koska siellä ihmiset kirjoittaa kaikista asioista vain positiiviset puolet, kukaan ei oikein uskalla laittaa mitään negaa. Esimerkki eiliseltä: joku kertoi, että Bojan puhui haastattelussa kolme minuuttia taas Suomesta ja mainitsi Suomen ekana maista jossa joksut ovat käyneet. No siinä oli juontaja toimesta pitkälti jo lueteltu niitä maita ja sit B mainitsi myös Suomen ja muita maita.

Ja se kolmen minuutin tarina Suomesta oli se kuinka Kiki oli teipannut sanat väärinpäin Helsingin keikalla, ainoa vaan, että Bojan muisti ensin että se oli Ruotsissa, Tukholmassa ja alkoi puhua siitä ja sitten muistikin että eikun Helsingissä. Eli vähän väärät vibat jää jos lukee pelkästää sitä hyminäkeskustelua...

vierailija
Vähän outoa ruotia Discordin keskusteluita täällä tai muilla palstoilla. Jos sulla on faktaa jostain, mikä poikkeaa siitä, mitä joku sanoo, ei pitäis olla ongelmaa kirjoittaa siitä. Siellä kuitenkin noudatetaan normaaleja hyviä tapoja eli ei haukuta muita kirjoittajia, vaan asiansa voi esittää ihan asiallisesti ja neutraalisti. Mun mielestä juuri eri näkökulmia asiallisesti esittämällä ja toisten mielipiteitä kunnioittaen saa aikaan hyvää keskustelua

vierailija
Vähän outoa ruotia Discordin keskusteluita täällä tai muilla palstoilla. Jos sulla on faktaa jostain, mikä poikkeaa siitä, mitä joku sanoo, ei pitäis olla ongelmaa kirjoittaa siitä. Siellä kuitenkin noudatetaan normaaleja hyviä tapoja eli ei haukuta muita kirjoittajia, vaan asiansa voi esittää ihan asiallisesti ja neutraalisti. Mun mielestä juuri eri näkökulmia asiallisesti esittämällä ja toisten mielipiteitä kunnioittaen saa aikaan hyvää keskustelua
Ei kukaan varmasti sinne uskalla mitään kritiikkiä kirjoittaa, mutta tähän nyt voin laittaa, että minua ärsytti pari (vai oliko yksi) jotka piilohaukkuu siellä vauvan ketjua, ja vähän shippiä siinä samalla ehkä? Ei se ilmapiiri valitettavasti ollut parempi, ehkä koitan joskus myöhemmin uudestaan.

vierailija
Mun mielestä on täysin käsittämätöntä että jengi haukkuu täällä discordin keskusteluja, mutta ei sano siellä mitään. Kyllä siellä voi hyvin sanoa, jos on eri mieltä jostain, kunhan tekee sen asiallisesti toisia haukkumatta.
Voi myös itse tuoda keskusteluun itseä kiinnostavia asioita ja omia näkökulmia.

vierailija
Mun mielestä on täysin käsittämätöntä että jengi haukkuu täällä discordin keskusteluja, mutta ei sano siellä mitään. Kyllä siellä voi hyvin sanoa, jos on eri mieltä jostain, kunhan tekee sen asiallisesti toisia haukkumatta.
Voi myös itse tuoda keskusteluun itseä kiinnostavia asioita ja omia näkökulmia.
Sielläkään ei sitten tarvitse haukkua näitä keskusteluketjuja jatkossa sitten?

vierailija
Sielläkään ei sitten tarvitse haukkua näitä keskusteluketjuja jatkossa sitten?
Jep juuri näin. Joka päivä siellä joku huokailee kuinka ihanaa onkaan täällä laalaa- maassa kuin voi rauhassa elelellä pilvilinnoissa ilman palstojen realiteetteja. Ja älkää huoliko, en ole enää menossa sinne Discordiin, riitti ne muutamat käynnit ja ihme hyssyttely ja pelkkää posii- mentaliteetti.

vierailija
Joo, mutta ei ole suoraan biisin otsikko. Vähän eri juttu ois tehdä musavideo muusasta jos koko biisin nimi on Muusa. Samoin kuin ois vähän pöhköä tehdä mv jossa lauletaan vaatekaapin puseroille jos biisin nimi on Bluza. Se että sana esiintyy lyriikoissa ei ole ollenkaan yhtä puujalkaista.
Tää on nyt ihan random lainaus eiliseltä ku nyt vasta pikaisesti luen, mutta oliko Muza siis jossain vaiheessa oikeasti kappaleen työnimenä vai oliko se vaan tän keskustelun heitto? Sen muistan että Stolica oli siinä bojanin muistikirjassa, mutta tosta muzasta ei oo mitään mielikuvaa.

Yhteistyössä