vedät kunnon kännit ja haukkua napsit esihenkilöt melko perusteellisestielämäni ensimmäistä kertaa.
Vaikutat pikkujouluasiantuntijalta.vedät kunnon kännit ja haukkua napsit esihenkilöt melko perusteellisesti
lopuksi raahaat sen ikuisen poikamiehen kämpilles ja viet sen poikuuren
sitäkin, olen kaikkien alojen erityisasiantuntijaVaikutat pikkujouluasiantuntijalta.
Nyt vaaditaan.. LINKKI??sitäkin, olen kaikkien alojen erityisasiantuntija
autolla menen ja autolla tulen, ihan itse ajaenÄlä sit kännää liikaa.
maaseudullahan menee niin että soratiellä voi ajaa pikkukänässä ja kotia voi aina ajaaautolla menen ja autolla tulen, ihan itse ajaen
en oo niin tyhmä että päihtyneenä ajaisinmaaseudullahan menee niin että soratiellä voi ajaa pikkukänässä ja kotia voi aina ajaa
säästyy rahaa viinaan kun ei tartte ajella kalliilla taksilla
se on viisauttaen oo niin tyhmä että päihtyneenä ajaisin
ei kyllä kiinnosta aikamiespojatkaanse on viisautta
sanot sille aikamiespojalle heti alkuillasta että ei sitte mitään ryyppyjä että jaksat sitte painaa oikein kunnolla kun mennään mun kämpille
Kovin vanhanaikaista tuollainen.vedät kunnon kännit ja haukkua napsit esihenkilöt melko perusteellisesti
lopuksi raahaat sen ikuisen poikamiehen kämpilles ja viet sen poikuuren
no oisko siellä sopivaa eronnutta tai karannutta?ei kyllä kiinnosta aikamiespojatkaan
Mikä on nykyaikaista?Kovin vanhanaikaista tuollainen.
Juhliminen niin, ettei olla räkä poskessa. Sivistyneesti. Nuorisokaan ei kännää, kuten joskus ennen tehtiin.Mikä on nykyaikaista?
5kybänen ei varsinaisesti edusta nuorisoa vaan ikää on sen verran että on varaa olla vanhanaikainenJuhliminen niin, ettei olla räkä poskessa. Sivistyneesti. Nuorisokaan ei kännää, kuten joskus ennen tehtiin.
mistä päättelet että nää on jotkut kännäyspidotJuhliminen niin, ettei olla räkä poskessa. Sivistyneesti. Nuorisokaan ei kännää, kuten joskus ennen tehtiin.
Lue uudelleen: nuorisoKAAN. Sillä ei viitata aloittajarouvaan. Sitä paitsi johan hän kertoi mielipiteensä.5kybänen ei varsinaisesti edusta nuorisoa vaan ikää on sen verran että on varaa olla vanhanaikainen
En minä päätellyt, vaan tuo Kruuttis antoi vinkkejä, kuinka sinun tulisi juhlia. Minusta se ei ollut kovin vitsikästä vaan vanhanaikaista.mistä päättelet että nää on jotkut kännäyspidot
mun mielestä se oli hyvinkin vitsikästä, erityisesti sen aikamiespojan vamppaaminenEn minä päätellyt, vaan tuo Kruuttis antoi vinkkejä, kuinka sinun tulisi juhlia. Minusta se ei ollut kovin vitsikästä vaan vanhanaikaista.
No antaa olla. Kirjoitelkaa tekin keskenänne. Kivoja juhlia silti.
En yhtään ihmettele. Halvat huvit jne.mun mielestä se oli hyvinkin vitsikästä, erityisesti sen aikamiespojan vamppaaminen