toivon että katsot

vierailija
tietääkö kukaan voinko olla romani jos olen oikeasti varttiromani mutta jos ottaisin esim yhdistyksiin tai muuhun yhteyttä voinko pukeutua kuin romanit ja sanoa olevani vai suuttuvatko jotkut romanit siitä? tai jos saan sukuuni yhteyttä voinko olla?
 
vierailija
tietääkö kukaan voinko olla romani jos olen oikeasti varttiromani mutta jos ottaisin esim yhdistyksiin tai muuhun yhteyttä voinko pukeutua kuin romanit ja sanoa olevani vai suuttuvatko jotkut romanit siitä? tai jos saan sukuuni yhteyttä voinko olla?
Olet kysynyt tätä asiaa jo monet kerrat. Etkö ole saanut vastausta, vai onko jäänyt levy pyörimään?
 
vierailija
Ihmisiä monesti kiinnostaa oma perimä ja esi-isät. En näe tässä mitään erikoista, että kiinnostaa. Mutta kannattaa tosiaan olla niihin omiin romanisukulaisiin yhteydessä ja kysyä heidän mielipidettään.
aion yrittää saada heihin yhteyden mutta kyselen siksi täältä koska en tiedä kenen kanssa keskustella joten haluaisin täältä apua
 
vierailija
kiitos olet ystävällinen haluatko jutella yv?
Ei minulla kyllä ole asiaan sen kummempaa sanomista. En tunne yhtään romania enkä tiedä kulttuuristaan mitään. Enkä aio kirjautua tälle palstalle.

Älä ota nokkiisi tai pahoita mieltäsi niistä, jotka täällä palstalla sanovat sinulle pahasti. Heillä on omassa elämässään jotain ongelmia ja yrittävät kai lievittää pahaa mieltään näpäyttelemällä muita. Yrittävät varmasti saada jonkinlaisen reaktion sinussa. Eli jätä heidät huomiotta.
 

Yhteistyössä