Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko sillä sinulle noin merkitys ja miksi? Mielenkiinnosta kysyn.
no ei todellakaan ole mulle mitään väliä, eikä tietenkään koko kuvio kenellekään kuulu. Ihme reaktio syntyi tuosta mun kirjoituksesta. Tööä oli vain vastaus siihen, että täällä on monta viestiä ollut, että ei oo näkynyt/ on näkynyt/ on siellä, vaikkei näy - tyylisiä kirjoituksia. Siis miten ne sitten on "parempia" viestejä. Haloo nyt vaan. Taisi triggeröidä se, etten ole shippaaja
 
vierailija
Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
 
vierailija
Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
Höpö höpö julmuutesi kanssa😂. Hyvin hyvin kesyä keskustelua palstalla, ei edes missään tyyliin instassa. Ei nyt sentään tarvii ylireagoida ja lässyttää tommosta liibalaabaa
 
vierailija
Höpö höpö julmuutesi kanssa. Hyvin hyvin kesyä keskustelua palstalla, ei edes missään tyyliin instassa. Ei nyt sentään tarvii ylireagoida ja lässyttää tommosta liibalaabaa
Eikö näille ollut jo Komposti? Miksi samaa pitää työntää joka paikkaan? En itse halua keskustella kenenkään yksityiselämästä jos eivät sitä itse tuo selkeästi esiin. Eikö B:n ja K:n toiveet merkitse mitään? Ja en ole shippaaja, ennen kuin alat jankuttaa siitä.
 
vierailija
Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.

Edelleen. Tietenkään asia ei kuulu faneille tai muulle suurelle yleisölle eikä varsinkaan anonyymipalstalle. Sitä paitsi mun viestini (ei-shippaaja) koski lähipiiriä eli en henkilöinyt kenestä puhuin. Onhan näillä palstoilla ollut väitteitä, että vanhemmat tai äiti on ollut paikalla jne. Halusin omalla viestilläni (joka oli muuten ensimmäinen pitkään aikaan) kommentoida tyhmää jankkaamista, joka on täällä ja muilla palstoilla jatkunut koko kiertueen ajan. Viestini ydin on se, että toi porukka tekee raskaan kiertueen ja panostaa siihen ammatillisesti ihan täpöillä. Ei siihen paljoa mitään vapaa-aikaa jää.
Itsehän olet tuossa spekuilemassa asian tilaa. Minä en väitä yhtään mitään muuta, kuin että ei ole todennäköistä, että kenenkään krewn läheiset tuolla kiertueella pyörii mukana. Piste. Se siitä ja heippa.
 
vierailija
Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
No juurihan itse esitit oman turhan spekulaatiosi, joten kumosin heti itsesi😂 Tää oli ehkä naurettavin kommentti, mitä oon tällä palstalla vähään aikaan nähnyt.
 
vierailija
Edelleen. Tietenkään asia ei kuulu faneille tai muulle suurelle yleisölle eikä varsinkaan anonyymipalstalle. Sitä paitsi mun viestini (ei-shippaaja) koski lähipiiriä eli en henkilöinyt kenestä puhuin. Onhan näillä palstoilla ollut väitteitä, että vanhemmat tai äiti on ollut paikalla jne. Halusin omalla viestilläni (joka oli muuten ensimmäinen pitkään aikaan) kommentoida tyhmää jankkaamista, joka on täällä ja muilla palstoilla jatkunut koko kiertueen ajan. Viestini ydin on se, että toi porukka tekee raskaan kiertueen ja panostaa siihen ammatillisesti ihan täpöillä. Ei siihen paljoa mitään vapaa-aikaa jää.
Itsehän olet tuossa spekuilemassa asian tilaa. Minä en väitä yhtään mitään muuta, kuin että ei ole todennäköistä, että kenenkään krewn läheiset tuolla kiertueella pyörii mukana. Piste. Se siitä ja heippa.
Heippa🖐 Todella holhoavaa ja kontrolloivaa tekstia sulla.
 
vierailija
Edelleen. Tietenkään asia ei kuulu faneille tai muulle suurelle yleisölle eikä varsinkaan anonyymipalstalle. Sitä paitsi mun viestini (ei-shippaaja) koski lähipiiriä eli en henkilöinyt kenestä puhuin. Onhan näillä palstoilla ollut väitteitä, että vanhemmat tai äiti on ollut paikalla jne. Halusin omalla viestilläni (joka oli muuten ensimmäinen pitkään aikaan) kommentoida tyhmää jankkaamista, joka on täällä ja muilla palstoilla jatkunut koko kiertueen ajan. Viestini ydin on se, että toi porukka tekee raskaan kiertueen ja panostaa siihen ammatillisesti ihan täpöillä. Ei siihen paljoa mitään vapaa-aikaa jää.
Itsehän olet tuossa spekuilemassa asian tilaa. Minä en väitä yhtään mitään muuta, kuin että ei ole todennäköistä, että kenenkään krewn läheiset tuolla kiertueella pyörii mukana. Piste. Se siitä ja heippa.
Jos lopettaisit itse näistä spekulaatioistasi jankkamisen. Ei kuulu sinulle eikä meille, millä porukalla reissaavat.
 
vierailija
Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
Juuri näin.
 
vierailija
Ootte kyllä melkoisia. Jankkaatte ja spekuilette itse kaikenlaista, mutta kun joku yritti puhua järkeviä ihan neutraalisti ja mitään väittämättä, kirjoittajaa väitetään holhoavaksi jne.
 
vierailija
Eikö näille ollut jo Komposti? Miksi samaa pitää työntää joka paikkaan? En itse halua keskustella kenenkään yksityiselämästä jos eivät sitä itse tuo selkeästi esiin. Eikö B:n ja K:n toiveet merkitse mitään? Ja en ole shippaaja, ennen kuin alat jankuttaa siitä.
K&B shippaajat ovat vallanneet Kompostin, joten ehkä täytyy siirtää kompostin keskustelut tänne.
 

Yhteistyössä