vierailija
Ei kiinnosta koko aihe yhtään, ei edes kuulu keskusteluun mielestäni.Ei hän mitään väittänytkään ja miksi sinulla on pakkomielle nähdä? Eiköhän artisteillakin ole oikeus tiettyyn yksityisyyteen.
Ei kiinnosta koko aihe yhtään, ei edes kuulu keskusteluun mielestäni.Ei hän mitään väittänytkään ja miksi sinulla on pakkomielle nähdä? Eiköhän artisteillakin ole oikeus tiettyyn yksityisyyteen.
no ei todellakaan ole mulle mitään väliä, eikä tietenkään koko kuvio kenellekään kuulu. Ihme reaktio syntyi tuosta mun kirjoituksesta. Tööä oli vain vastaus siihen, että täällä on monta viestiä ollut, että ei oo näkynyt/ on näkynyt/ on siellä, vaikkei näy - tyylisiä kirjoituksia. Siis miten ne sitten on "parempia" viestejä. Haloo nyt vaan. Taisi triggeröidä se, etten ole shippaajaOnko sillä sinulle noin merkitys ja miksi? Mielenkiinnosta kysyn.
Veikko käy laittamassa välillä nämä kaksi twinkiä kuriin.Välillä mietin et luuleekohan osa ulkkiksista, että K ja H on pari
Höpö höpö julmuutesi kanssa. Hyvin hyvin kesyä keskustelua palstalla, ei edes missään tyyliin instassa. Ei nyt sentään tarvii ylireagoida ja lässyttää tommosta liibalaabaaMitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
Eikö näille ollut jo Komposti? Miksi samaa pitää työntää joka paikkaan? En itse halua keskustella kenenkään yksityiselämästä jos eivät sitä itse tuo selkeästi esiin. Eikö B:n ja K:n toiveet merkitse mitään? Ja en ole shippaaja, ennen kuin alat jankuttaa siitä.Höpö höpö julmuutesi kanssa. Hyvin hyvin kesyä keskustelua palstalla, ei edes missään tyyliin instassa. Ei nyt sentään tarvii ylireagoida ja lässyttää tommosta liibalaabaa
Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
No juurihan itse esitit oman turhan spekulaatiosi, joten kumosin heti itsesi Tää oli ehkä naurettavin kommentti, mitä oon tällä palstalla vähään aikaan nähnyt.Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
Heippa Todella holhoavaa ja kontrolloivaa tekstia sulla.Edelleen. Tietenkään asia ei kuulu faneille tai muulle suurelle yleisölle eikä varsinkaan anonyymipalstalle. Sitä paitsi mun viestini (ei-shippaaja) koski lähipiiriä eli en henkilöinyt kenestä puhuin. Onhan näillä palstoilla ollut väitteitä, että vanhemmat tai äiti on ollut paikalla jne. Halusin omalla viestilläni (joka oli muuten ensimmäinen pitkään aikaan) kommentoida tyhmää jankkaamista, joka on täällä ja muilla palstoilla jatkunut koko kiertueen ajan. Viestini ydin on se, että toi porukka tekee raskaan kiertueen ja panostaa siihen ammatillisesti ihan täpöillä. Ei siihen paljoa mitään vapaa-aikaa jää.
Itsehän olet tuossa spekuilemassa asian tilaa. Minä en väitä yhtään mitään muuta, kuin että ei ole todennäköistä, että kenenkään krewn läheiset tuolla kiertueella pyörii mukana. Piste. Se siitä ja heippa.
näinpä. Vieläpä hyvin suoran spekulaation, aiheesta johon ei edes välttämättä olla ollenkaan viitattu näillä lähipiiri-pohdinnoillaNo juurihan itse esitit oman turhan spekulaatiosi, joten kumosin heti itsesi Tää oli ehkä naurettavin kommentti, mitä oon tällä palstalla vähään aikaan nähnyt.
Jos lopettaisit itse näistä spekulaatioistasi jankkamisen. Ei kuulu sinulle eikä meille, millä porukalla reissaavat.Edelleen. Tietenkään asia ei kuulu faneille tai muulle suurelle yleisölle eikä varsinkaan anonyymipalstalle. Sitä paitsi mun viestini (ei-shippaaja) koski lähipiiriä eli en henkilöinyt kenestä puhuin. Onhan näillä palstoilla ollut väitteitä, että vanhemmat tai äiti on ollut paikalla jne. Halusin omalla viestilläni (joka oli muuten ensimmäinen pitkään aikaan) kommentoida tyhmää jankkaamista, joka on täällä ja muilla palstoilla jatkunut koko kiertueen ajan. Viestini ydin on se, että toi porukka tekee raskaan kiertueen ja panostaa siihen ammatillisesti ihan täpöillä. Ei siihen paljoa mitään vapaa-aikaa jää.
Itsehän olet tuossa spekuilemassa asian tilaa. Minä en väitä yhtään mitään muuta, kuin että ei ole todennäköistä, että kenenkään krewn läheiset tuolla kiertueella pyörii mukana. Piste. Se siitä ja heippa.
Juuri näin.Mitenkään kommentoimatta todellista asianlaitaa, niin eikö nyt voisi olla puolin ja toisin pohtimatta näkymisiä/näkymättömyyksiä? Oletetaan tilanne, että jotain olisi merkittävästi muuttunut, niin asiahan voisi olla vielä arka. On julmaa täällä niitä asioita pohtia, vaikka sitten puhuisitte sen puolesta, että kaikki on ennallaan, mutta jos ei olekaan? Asiasta ei ole tietoa eikä asia tänne kuulu.
Eipä tuo nyt hirveän järkevää tai neutraalia ollut.Ootte kyllä melkoisia. Jankkaatte ja spekuilette itse kaikenlaista, mutta kun joku yritti puhua järkeviä ihan neutraalisti ja mitään väittämättä, kirjoittajaa väitetään holhoavaksi jne.
K&B shippaajat ovat vallanneet Kompostin, joten ehkä täytyy siirtää kompostin keskustelut tänne.Eikö näille ollut jo Komposti? Miksi samaa pitää työntää joka paikkaan? En itse halua keskustella kenenkään yksityiselämästä jos eivät sitä itse tuo selkeästi esiin. Eikö B:n ja K:n toiveet merkitse mitään? Ja en ole shippaaja, ennen kuin alat jankuttaa siitä.
No mut ei siinä kyllä mitään henkilöitä ja nimiä mainittu, vois muutkin toimia samalla tavalla.Eipä tuo nyt hirveän järkevää tai neutraalia ollut.
Silti jaksatte tulla kompostiin inttämään miten B on K:n kiertueella mukana. Pata kattilaa soimaa.Jos lopettaisit itse näistä spekulaatioistasi jankkamisen. Ei kuulu sinulle eikä meille, millä porukalla reissaavat.
Keskusteellaan täällä vaan. Kompostiin ei voi mennä, koska joku shippari tuuttaa ketjun täyteen shippi p*skaa.No mut ei siinä kyllä mitään henkilöitä ja nimiä mainittu, vois muutkin toimia samalla tavalla.
Lapsellista käytöstä, kosto elää tyyliin?K&B shippaajat ovat vallanneet Kompostin, joten ehkä täytyy siirtää kompostin keskustelut tänne.
Miksi sitten keskustelette siitä porukasta. Ihan normaalia pohtia, että voiko muitakin olla mukana.Jos lopettaisit itse näistä spekulaatioistasi jankkamisen. Ei kuulu sinulle eikä meille, millä porukalla reissaavat.
Sinä se lapsellinen olet, jos et kestä muiden mielipiteitä. Sitäpaitsi täällä on kivempi ja helpompi keskustella asioista.Lapsellista käytöstä, kosto elää tyyliin?
Kyllä kuuluu.Jos lopettaisit itse näistä spekulaatioistasi jankkamisen. Ei kuulu sinulle eikä meille, millä porukalla reissaavat.
Jankuti Jankuti vänk vänkLapsellista käytöstä, kosto elää tyyliin?
No voi ei. Loukkaantuuko nyt joku, jos vähän pohditaan sitä mahdollisuutta, että oliko K:n vanhemmat reissussa mukana.Eipä tuo nyt hirveän järkevää tai neutraalia ollut.