Jos he kuitenkin ovat kaikki heteroita?Minun reaktio, plääh tylsä hetskutarina, ei mitään uutta.
Bändin jäsenten suuntautuminen ei liity mitenkään siihen, etteivätkö he voisi tehdä videoita, joissa ei ole heteronormatiivinen tarina, etenkin kun biisistä on suurella vaivalla tehty sukupuolineutraali.Jos he kuitenkin ovat kaikki heteroita?
Ei yksi video sellaista kerro? Mutta tää olis kai sitten suunnattu enemmän vanhoilliseen Serbiaan on ajateltu.Jos he kuitenkin ovat kaikki heteroita?
Hvala lepaI think it's 3 songs, first no lyrics obviously, second Her name is S... (assuming Stephanie?), last is in Serbian.... something about days .... and then "još se nisi vratila" - "You haven't come back yet".. the rest I can't make out.
Mun nimi on Lepa, Lerssiksikib välillä kutsutaan. Oliko asiaa?Hvala lepa
Tervetuloa Lepa!Mun nimi on Lepa, Lerssiksikib välillä kutsutaan. Oliko asiaa?
Hienoa, että tulit joukkoomme LepaMun nimi on Lepa, Lerssiksikib välillä kutsutaan. Oliko asiaa?
Lepa kuittaa🫡Bojanilla suomi paitaLogin • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Toi Suomi Beatles paita best.Bojanilla suomi paitaLogin • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Lepa kuittaa🫡 Miten täältä pääsee pois? Paska palsta.Toi Suomi Beatles paita best.
mikä ihmeen sukupuolineutraali ?Bändin jäsenten suuntautuminen ei liity mitenkään siihen, etteivätkö he voisi tehdä videoita, joissa ei ole heteronormatiivinen tarina, etenkin kun biisistä on suurella vaivalla tehty sukupuolineutraali.
-eri
Siten, että sloveenin kieli on erittäin sukupuolitettua. Esim. mennyttä aikamuotoa (edes 2. persoonassa) ja adjektiiveja ei voi käyttää sukupuolittamatta verbiä/adjektiivia. Se ettei Bluzan sanoitusten mikään kohta sisällä sukupuolitettua kieltä on vaatinut, että se on tarkoituksella kirjoitettu niin.mikä ihmeen sukupuolineutraali ?
jep. Mut miten musta tuntuu että muut biisit on kyllä hyvin heteronormatiivisia myös. Koska kyllähän keskustelu Bluzasta on Boitsun korviin kantautunut.Siten, että sloveenin kieli on erittäin sukupuolitettua. Esim. mennyttä aikamuotoa (edes 2. persoonassa) ja adjektiiveja ei voi käyttää sukupuolittamatta verbiä/adjektiivia. Se ettei Bluzan sanoitusten mikään kohta sisällä sukupuolitettua kieltä on vaatinut, että se on tarkoituksella kirjoitettu niin.
Ei Bluza ole mitenkään heteronormatiivinen sanoiltaan ja video on näytelty tarina, ei kai siihen kukaan miestä odottanutkaan.jep. Mut miten musta tuntuu että muut biisit on kyllä hyvin heteronormatiivisia myös. Koska kyllähän keskustelu Bluzasta on Boitsun korviin kantautunut.
niin Bluza on sukupuolineutraalisti kirjoitettu mutta veikkaan että muut biisit levyllä eivät ole. Ja ei tosiaan varmaan kukaan nyt silti miestä odottanut, en minä ainakaanEi Bluza ole mitenkään heteronormatiivinen sanoiltaan ja video on näytelty tarina, ei kai siihen kukaan miestä odottanutkaan.
Todellakin odotti!! Älä puhu muiden puolesta.Ei Bluza ole mitenkään heteronormatiivinen sanoiltaan ja video on näytelty tarina, ei kai siihen kukaan miestä odottanutkaan.
Sitä en kyllä itse osaa arvioida millaisia muut kappaleet on, voihan se noinkin olla.niin Bluza on sukupuolineutraalisti kirjoitettu mutta veikkaan että muut biisit levyllä eivät ole. Ja ei tosiaan varmaan kukaan nyt silti miestä odottanut, en minä ainakaan
Toivoin ehkä, mutta arvasin kyllä mitä saadaan.Todellakin odotti!! Älä puhu muiden puolesta.
Lämmittelee siellä viikonlopun "vieraita" varten.Jaaha, K tilannut miehen hotellihuoneeseen (instassa stoori)