K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja näkyihän Sadie ihan videolla siinä Leipzigin keikan livessä.
Okei, siinä hämärässä videossa saattoi näkyä parvella keikkaa seuraamassa. Se ei kyllä todista yhtään sen enempää, kuin että on ollut yhdellä keikalla katsomassa. Kaikki tää kiertueella mukana kulkeminen ja bussissa majaileminen on edelleen pelkkää satua. Hopi hopi, menepäs nyt etsimään niistäkin joku kuva, vai eikö löydy?
 
vierailija
Mä olen ajatellut, että siinä videossa on tahallinen ristiriita laulun sanojen kanssa. Laulussa on ideaalinen toivoton, romanttinen rakkaus ja videossa rikkinäisiä ihmisiä, jotka ei rakkauteen pysty, vaikka ehkä haluaisivat.
Tossa videollahan oli toivoton rakkaus. Toinen oli eri piireistä, eikä se siksi ollut suotavaa. Se tuli ilmi siitä, ettei vastustajana ollut vain Zoranin hahmo, vaan Lukan hahmolla oli selvästi valtaa tähän naiseen. Se rakkaus ei ollut hyväksytty ja siksi tarina oli haikea, kuten myös biisi.
 
vierailija
Okei, siinä hämärässä videossa saattoi näkyä parvella keikkaa seuraamassa. Se ei kyllä todista yhtään sen enempää, kuin että on ollut yhdellä keikalla katsomassa. Kaikki tää kiertueella mukana kulkeminen ja bussissa majaileminen on edelleen pelkkää satua. Hopi hopi, menepäs nyt etsimään niistäkin joku kuva, vai eikö löydy?
Fani johon luotan näki Sadien Ruotsissa, en tarvitse kuvaa häneltä uskoakseni.
 
vierailija
Sinänsä hauskaa tai no ei hauskaa oikeastaan yhtään, että vauvalla ns. muka hyvikset homottelee ja naureskelee miten yrittää vaan peittää omaa homouttaan jne. Meneekö shippaamisessa niin sekaisin, että ei ymmärrä miten törkeetä toi on?
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Tuo on ihan uskomatonta käytöstä. Jos siellä on vielä joku fiksu ihminen mukana, joka lukee näitä eri palstoja ja jolla on taitoa katsoa asioita vähän ulkopuoleltakin, niin toivon että miettii hetken mitä me yritetään tässä sanoa. Joukossa voi hämärtyä se käsitys, mitä on oikeasti ok kirjoittaa ja luulla tietävänsä toisesta ihmisestä.
 
vierailija
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Tuo on ihan uskomatonta käytöstä. Jos siellä on vielä joku fiksu ihminen mukana, joka lukee näitä eri palstoja ja jolla on taitoa katsoa asioita vähän ulkopuoleltakin, niin toivon että miettii hetken mitä me yritetään tässä sanoa. Joukossa voi hämärtyä se käsitys, mitä on oikeasti ok kirjoittaa ja luulla tietävänsä toisesta ihmisestä.
Aika paksua tyypeiltä, jotka taas levittää loopilla Sadie juoruja. Katsokaa omaa toimintaa ennenkuin kitisette muista haloo.
 

Yhteistyössä