K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Tässäkin tulee vibat, että Bojan inhosi tehdä tätä musiikkivideota, ei näytä yhtään onnelliselta.
Muutenkin erikoinen video, jolle ei oltu onnistuttu tallentamaan yhtäkään hetkeä sitä sexyliiniä, joka Bojan on esim lavalla ja useimmiten lavan ulkopuolellakin - vaikka ois vakavampikin.
Ehkä hän sit vähän jännitti, mutta itse saan vibat, ettei ollut vain niin mieluista kuvata koko videota. Pakkopulla, joka oli pakko tehdä, vaikka tietää, että se on omasta mielestä väärä tarina.
Siis mitä ihmettä, kuva jossa B keskittyy. Bts matskuista näkee kyllä et ollut hyvä meininki kulisseissa ja hauskaa tehdä videota.
 
vierailija
Tässäkin tulee vibat, että Bojan inhosi tehdä tätä musiikkivideota, ei näytä yhtään onnelliselta.
Muutenkin erikoinen video, jolle ei oltu onnistuttu tallentamaan yhtäkään hetkeä sitä sexyliiniä, joka Bojan on esim lavalla ja useimmiten lavan ulkopuolellakin - vaikka ois vakavampikin.
Ehkä hän sit vähän jännitti, mutta itse saan vibat, ettei ollut vain niin mieluista kuvata koko videota. Pakkopulla, joka oli pakko tehdä, vaikka tietää, että se on omasta mielestä väärä tarina.
Yhden kuvan perusteella teit tuollaisen arvion? 😅 Bojan näyttää siinä levolliselta ja keskittyy ehkä kuvauksiin, ihan kuin ennen keikkaa ainakin mun silmään. Sieltä kuvauksista on tosi paljon kuvia, missä on iloisen, suorastaan riemukkaan oloinen. Et ole sitten tainnut nähdä niitä?
 
vierailija
Yhden kuvan perusteella teit tuollaisen arvion? Bojan näyttää siinä levolliselta ja keskittyy ehkä kuvauksiin, ihan kuin ennen keikkaa ainakin mun silmään. Sieltä kuvauksista on tosi paljon kuvia, missä on iloisen, suorastaan riemukkaan oloinen. Et ole sitten tainnut nähdä niitä?
Ei vaan samalta näyttää pitkin videota. Liian vakava, ilmeetön, hengettömän ja surullisen näköinen.
 
vierailija
En oo laittanut sydäntä vielä yhteenkään Bluza mv puffiin joita on tullut sen jälkeen kun näin sen. Se oli niin vääränlainen mielestäni tolla tarinalla enkä pitänyt toteutuksestakaan.
Siksi, että haluat itse määrätä mistä sukupuolesta hän on kiinnostunut tosielämässä ja paheksut sen vuoksi myös oman toiveesi kanssa ristiriidassa olevia työprojekteja? Onko tuo omasta mielestäsi ihan normaalia?
 

Yhteistyössä