K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta on fanina kivaa jos Jan on onnellinen. Mulla on oma elämä ja heillä oma, ei heidän tartte henkilökohtaisessa elämässään toteuttaa jonkun muun toiveita.
Samaa mieltä, jos näin on, olen onnellinen hänen puolestaan. Toisaalta hän ei ole julkisesti kertonut seurustelevansa, joten emme voi varmasti edes tietää mistä on kyse, ja siksi ei ehkä kannata tätä pidemmälle tätä spekua viedä.
 
vierailija
Mun mielestä kukaan ei ole täysin hetero (en siis puhu pelkästä bändistä) ja oon myös innokas jance-shippari. Siitä huolimatta musta on kiva juttu jos Janilla on kumppani. Todellisuus ja mun mielikuvitusleikit ei ole ristiriidassa keskenään,koska mielikuvitus on ihan vaan kuvittelua ja leikittelyä. Jan oikeana ihmisenä saa tehdä ihan mitä haluaa ja haluan hänen olevan onnellinen. Mun kuvitelmissa se piipahtelee välillä roolittamassa mun unelmia, mutta niiden ei tietenkään tartte olla totta. Välillä haluan itse hidasta ja kummallista sen kanssa, välillä tykkään jance-jutuista. En tietenkään luule näiden tapahtuvan oikeasti.
Mun unelmissa B ja Jan sekstaavat keskenään. Itse en näe minkään muun parin välillä sellaista seksuaalista vetovoimaa, kuin mitä heillä on. Mun silmiin he olisivat unelmapari. Eikä tarvitse tulla tähän huutamaan todellisuudesta, koska joo he eivät varmaan tule päätymään yhteen.😉
 
vierailija
Ai sitkö ois kelvannut, jos Jan ois alkanut deittailemaan jotain mallia? Tai no, sit ois todennäköisesti tullut kitinää siitä, kuinka pinnallinen on ja kiinnostunut vain ulkonäöstä. 🙄
Varmasti jotkut valittaa kumppaneista aina, olivatpa he millaisia hyvänsä. Janin osalta voisin melkeinpä vannoa, että hän ei valitse kumppania itselleen pinnallisesti. Vaikka siis se menisi naimisiin maailman kauneimman ihmisen kanssa, olisin aivan varma että Jan on silti valinnut hänet siksi, että heillä on syvä yhteisymmärrys sekä hyvä olla yhdessä.
 
vierailija
Mun unelmissa B ja Jan sekstaavat keskenään. Itse en näe minkään muun parin välillä sellaista seksuaalista vetovoimaa, kuin mitä heillä on. Mun silmiin he olisivat unelmapari. Eikä tarvitse tulla tähän huutamaan todellisuudesta, koska joo he eivät varmaan tule päätymään yhteen.😉
Itse asiassa tätä tapahtuu mun kuvitelmissa myös, vaikka mainitsin äsken vain jancen ja omat hitaat&kummalliset.
 
vierailija
Mun mielestä kukaan ei ole täysin hetero (en siis puhu pelkästä bändistä) ja oon myös innokas jance-shippari. Siitä huolimatta musta on kiva juttu jos Janilla on kumppani. Todellisuus ja mun mielikuvitusleikit ei ole ristiriidassa keskenään,koska mielikuvitus on ihan vaan kuvittelua ja leikittelyä. Jan oikeana ihmisenä saa tehdä ihan mitä haluaa ja haluan hänen olevan onnellinen. Mun kuvitelmissa se piipahtelee välillä roolittamassa mun unelmia, mutta niiden ei tietenkään tartte olla totta. Välillä haluan itse hidasta ja kummallista sen kanssa, välillä tykkään jance-jutuista. En tietenkään luule näiden tapahtuvan oikeasti.
No mut sehän onkin täysin eri juttu, kun et pety tosielämän käänteisiin ja purnaa niistä jossain ☺
 
vierailija
Mun unelmissa B ja Jan sekstaavat keskenään. Itse en näe minkään muun parin välillä sellaista seksuaalista vetovoimaa, kuin mitä heillä on. Mun silmiin he olisivat unelmapari. Eikä tarvitse tulla tähän huutamaan todellisuudesta, koska joo he eivät varmaan tule päätymään yhteen.
Ihan on veljelliset välit, yök mitä puhelet, Bojan ei arvostaisi yhtään.
 
vierailija
vierailija
Itse asiassa tätä tapahtuu mun kuvitelmissa myös, vaikka mainitsin äsken vain jancen ja omat hitaat&kummalliset.
Mähän tykkään siis kanssa, et B ja Jan on kuumia yhdessä, vaikka puolustin tuossa just äsken Janin oikeutta omiin valintoihin. Ei nää sulje toisiaan pois, kun ei odota heidän päätyvän yhteen ja dissaa muita kumppaneita siitä syystä. 😄
 

Yhteistyössä