K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole käynyt koko discordissa enkä myöskään shippausketjuissa moneen kuukauteen, ei kerta kaikkiaan kiinnosta ne jutut. Teille shippajille taas tämä komposti tuntuu olevan vastuttamattoman houkutteleva paikka. Ei siinä, täällä on monesti kiinnostavaa keskistelua.
Discordissa on yli 60 henkilöä, mutta suurin osa vain seurailee taustalla. Eikä ne kaikki ole vain shippareita kuten aikaisemmasta kommentoinnista näkee. Todennäköisesti olet itse vähemmistöä, jos olet vain täällä.
 
vierailija
Suurin virhe on tehdä päätelmiä toisen seksuaalisestasuuntautumisesta ulkonäön, tyylin, käytöksen jne. perustella. Ne näkemykset perustuu aina sun omiin ennakkoluuloihin ja stereotypioihin siitä, että minkälaisen oletat hetero-, bi- tai homomiehen olevan. Niin hetero kuin homomieskin voi olla feminiininen/maskuliininen tai esim. herkkä. Sitäpaitsi B:n seksuaalinensuuntautuminen ei kuulu meille pätkääkään, eikä meistä kukaan tiedä, että mikä hän on.
💯
 
vierailija
Discordissa on yli 60 henkilöä, mutta suurin osa vain seurailee taustalla. Eikä ne kaikki ole vain shippareita kuten aikaisemmasta kommentoinnista näkee. Todennäköisesti olet itse vähemmistöä, jos olet vain täällä.
Minäkään en liittynyt siihen Discord kanavaan, koska B&K shippi ei kiinnosta enää yhtään ja haluan muutenkin eroon tästä fandomista. Joksujen takia olen tässä ketjussa ja tumpussa pysytellyt.
 
vierailija
Mun mielestä kukaan ei ole täysin hetero (en siis puhu pelkästä bändistä) ja oon myös innokas jance-shippari. Siitä huolimatta musta on kiva juttu jos Janilla on kumppani. Todellisuus ja mun mielikuvitusleikit ei ole ristiriidassa keskenään,koska mielikuvitus on ihan vaan kuvittelua ja leikittelyä. Jan oikeana ihmisenä saa tehdä ihan mitä haluaa ja haluan hänen olevan onnellinen. Mun kuvitelmissa se piipahtelee välillä roolittamassa mun unelmia, mutta niiden ei tietenkään tartte olla totta. Välillä haluan itse hidasta ja kummallista sen kanssa, välillä tykkään jance-jutuista. En tietenkään luule näiden tapahtuvan oikeasti.
 
vierailija
No tuosta aiemmasta kommentista sain kyllä sen kuvan, että sinne discordiin ei ole ei-shippaajat tervetulleita.
Sinne voi kuka vaan liittyä ja kommentoida, se on vastaava kuin vanha emopaatti. Eli samat säännöt pätee sielläkin. Ainoa ero on, että perseilevät trollit voidaan heittää mäkeen. Jos et tähän pysty sitten ei kannata liittyä.
 

Yhteistyössä