K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on musta kummallinen väite. Tätä saa erityisesti twitterissä lukea, mutta samalla siellä olevat fanit eivät tunnu olevan tyytyväisiä mihinkään mitä hoksut tekee. Mulle on epäselvää mitä ne ovat tehneet fanien tahdon mukaan. Ketä faneja silloin mahdetaan tarkoittaa?
Tuntuu että tuota hoetaan aina kun ei itsellä mee joku niiden tekemä asia mieliksi, ei haluta myöntää että joksut itse haluaa tehdä jotain, mistä hokijat ei tykkää 😅
 
vierailija
Sä voit kannattaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, vaikka haluat bändisi musiikkivideolle perinteisemmän teeman. Sitäpaitsi mä luulen, että he miettivät yhdessä asioita, mitkä saattaisivat sopia musavideolle ja näistä mietinnöistä syntyy sitten se sopiva kokonaisuus, jonka kaikki hyväksyy.
Juuri näin. Ja musavideohan on tarina, vähän kuin joku lyhytelokuva. Se ei yleensä ole mikään vihjailu artistin arkielämän käänteistä.
 
vierailija
Tää on musta kummallinen väite. Tätä saa erityisesti twitterissä lukea, mutta samalla siellä olevat fanit eivät tunnu olevan tyytyväisiä mihinkään mitä hoksut tekee. Mulle on epäselvää mitä ne ovat tehneet fanien tahdon mukaan. Ketä faneja silloin mahdetaan tarkoittaa?
Ainakin se keväinen Palestiina-kannanotto tulkittiin fanien vaatimuksiin vastaamiseksi jossakin piireissä. Palestiina-tuen julkista vaatimista oli useilla faneilla X:ssä ja Instagramissa.
 
vierailija
vierailija
Uudella albumilla ilmeisesti 3 biisiä englanniksi, 3 sloveniaksi ja 4 serbiaksi. Yllättävän monta serbiankielistä, jostain syystä B kokenut sen mukavimmaksi tällä albumilla.

Serbia on Sloikkuja noin 5 kertaa isompi markkina, ihan järkevää tähdätä sinne seuraavaksi. Kun Brittien valloitus jäin nyt selkeästi takasijalle.
 
vierailija
Aina voi huomata uusia puolia itsestään, vaikka kuinka olisi tyttöystävä. Monella kaapista tulleella on ollut.
Joo mutta se ei mitenkään voi olla mahdollista että joku ois aidosti hetero? Mun mielestä kaikki vaihtoehdot on ihan yhtä hyviä jokaisen kohdalla, mut tuon puolesta huutelu, että kukaan ei voisi olla hetero, on ihan yhtä typerää käytöstä kuin se, odottais ettei joku saisi olla homo. Oikein petytään jos joku pojista on itse valitsemansa seurustelukumppanin kanssa, jos se valinta ei mene yksiin omien kuvittelujen kanssa. Ei vois enää paljon parasosiaalisemmaksi mennä.
 
vierailija
Pöh, yritin vastata ladySlolle mutta jäi sensuuriin varmaan mun heikon englannin takia. Mutta siis siellä Cvetlicarnassa dj soitti bändien välillä umazane mislin ja kaikki, siis myös nuoret miehet, lauloivat mukana. Mikään muu dj:n soittama biisi ei saanut yhtä innostunutta reaktiota, vaikka porukka jorasikin hyväntuulisesti koko ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä