Voi kun tulisi lauha ja vähäluminen talvi!

vierailija
Ainakin auttaisi kummasti sähkölaskuissa. Itse toivon lyhyttä mutta suht kunnollista talvea ja sopivasti tuulta. Syksy saa olla mahdollisimman pitkään lämmin ja kevät aikaisessa. Niille muutamalle talvikuukaudelle sitten jonkin verran lunta ja korkeintaan -15 pakkasta, pääosin saa olla silloinkin lämpimämpää.
 
vierailija
Ainakin auttaisi kummasti sähkölaskuissa. Itse toivon lyhyttä mutta suht kunnollista talvea ja sopivasti tuulta. Syksy saa olla mahdollisimman pitkään lämmin ja kevät aikaisessa. Niille muutamalle talvikuukaudelle sitten jonkin verran lunta ja korkeintaan -15 pakkasta, pääosin saa olla silloinkin lämpimämpää.
Joo vain vähän lunta hetkeksi ja pientä pakkasta.
Mulle sopisi vaikka ihan lumeton ja pakkassetonkin talvi mutta ehkä eläimiä varten olisi hyvä tulla vähäksi aikaa luntakin.
 
vierailija
Ei lumesta ole aikuiselle kuin haittaa. Lapset tykkäävät ja hiihtäjät, mutta tavallinen loskaryömijä pärjää oikein hyvin ilmankin. 5 astetta pakkasta ja kuiva maa on se mitä toivotaan. Jouluna tuore valkoinen hanki käy, mutta ei mitään koiranpaskaista tilkkutäkkiä eikä viikkoa pidempään.
 
vierailija
Monet kasvit ja eläimet kärsii vähälumisesta talvesta :( ja pimeys on kokonaisvaltaisempaa ilman lunta. Puut on niin kauniita lumisina. Viime talvi oli etelässäkin juuri passeli Suomen talveksi.
 
vierailija
Monet kasvit ja eläimet kärsii vähälumisesta talvesta ja pimeys on kokonaisvaltaisempaa ilman lunta. Puut on niin kauniita lumisina. Viime talvi oli etelässäkin juuri passeli Suomen talveksi.
Ei ollut. Helsingissä oli hirveää kun tiet olu ihan jäässä kaiken aikaa. Ilman nastakenkiä kävelystä ei tullut mitään.

Toivon, että nyt vältytään siltä.
 

Yhteistyössä