Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Liittyyhän ne Janneen. Eiks tää ole jo puitu täällä vaikka kuinka monta kertaa? Te haukutte miehen ja sitten fanit vastaa siihen. Eli liittyy Janneen. Mistä päättelet ei liity?
Sä et nyt ihan tajunnut mitä tarkoitin... Jos minä kirjoitan vaikka "Olipa taas tylsä ja turha liveshow Jannella, ei niin mitään sisältöä." Niin fani tulee heti kommentoimaan jotenkin että "No v*ttuakos vahtaat Jannen liveä, ei ole mikään pakko katsoa jollei tykkää. Oletko oikeasti noin tyhmä?? Kyllä pitää olla mielipuoli kun kiduttaa itseään katsomalla jotain mistä ei edes pidä!!"

Eli minä en saisi esittää omaa mielipidettäni Jannen livestä? (Siis kun se mielipide on negatiivinen.) Miksi sen Janne-fanin pitää heti tulla v*ttuilemaan minulle? Miksei voi vain todeta että "Ai, minä kyllä tykkäsin. Oli oikein kiva liveshow taas Jannella." Mutta kun ei. Jos esität kriittisen mielipiteen Jannesta, olet automaattisesti hullu, sairas, mielipuoli.. Ja saat v*ttuilua ja irvailua osaksesi.
 
vierailija
Tuohon ylläolevaan kommenttiini vielä liittyen:

Jos joku fani kirjoittaa Jannesta vaikka näin:
"Janne on kyllä maailman komein mies."

Niin harva vihaaja tulee komentoimaan jotenkin että "Oletko sä v*ttu oikeasti noin sokea?? Sulla on kyllä maailman huonoin maku miesten suhteen, sun täytyy olla hullu!"

Ei. Vaan vihaaja kohdistaa kommenttinsa suoraan tuohon fanin kommenttiin, ei kirjoittajaan itseensä. "No hyi olkoon, Jannea ei voi kyllä komeaksi sanoa sitten millään."
 
vierailija
Sä et nyt ihan tajunnut mitä tarkoitin... Jos minä kirjoitan vaikka "Olipa taas tylsä ja turha liveshow Jannella, ei niin mitään sisältöä." Niin fani tulee heti kommentoimaan jotenkin että "No v*ttuakos vahtaat Jannen liveä, ei ole mikään pakko katsoa jollei tykkää. Oletko oikeasti noin tyhmä?? Kyllä pitää olla mielipuoli kun kiduttaa itseään katsomalla jotain mistä ei edes pidä!!"

Eli minä en saisi esittää omaa mielipidettäni Jannen livestä? (Siis kun se mielipide on negatiivinen.) Miksi sen Janne-fanin pitää heti tulla v*ttuilemaan minulle? Miksei voi vain todeta että "Ai, minä kyllä tykkäsin. Oli oikein kiva liveshow taas Jannella." Mutta kun ei. Jos esität kriittisen mielipiteen Jannesta, olet automaattisesti hullu, sairas, mielipuoli.. Ja saat v*ttuilua ja irvailua osaksesi.
Juu ja huvitti kun fani laittoi ettei ole haukuttu, kyllä hulluksi nimittely on haukkumista.
 
vierailija
Itkevät ja ruikuttavat ja valittavat kun eivät tajunneet mitä heidän iso innostus ja toive toikin sitten tullessaan. Olivat niin polleeta kun aloittivat tämän ketjun.
Muistan. Onkohan se mummojen vihaaja vielä täällä, joka haukkui mummot ihan lyttyyn? Se oli hauska tyyppi. Oletan hän ei ikinä vanhene. Ja sekin tietty liittyi Janneen siten että hänen fanit ovat suuremmalta osalta vanhempia naisia ja niinpä tämän vihaajan mielestä mummojen haukkuminen vaikka miksi oli ihan ok.
 
vierailija
Tuohon ylläolevaan kommenttiini vielä liittyen:

Jos joku fani kirjoittaa Jannesta vaikka näin:
"Janne on kyllä maailman komein mies."

Niin harva vihaaja tulee komentoimaan jotenkin että "Oletko sä v*ttu oikeasti noin sokea?? Sulla on kyllä maailman huonoin maku miesten suhteen, sun täytyy olla hullu!"

Ei. Vaan vihaaja kohdistaa kommenttinsa suoraan tuohon fanin kommenttiin, ei kirjoittajaan itseensä. "No hyi olkoon, Jannea ei voi kyllä komeaksi sanoa sitten millään."
Turha valistaa. Ette te vihaajatkaan ota sitä vastaan.
 
vierailija
Juu ja huvitti kun fani laittoi ettei ole haukuttu, kyllä hulluksi nimittely on haukkumista.
No fanit perustelee sen ontuvasti sillä, että jos joku haukkuu Jannea, niin fanit saa sitten haukkua sen vihaajan. Fanit ei tunnu ymmärtävän että ihmisillä on oikeus mielipiteeseen. Jos joku ei pidä Jannesta ja hänen touhuistaan, hänellä on oikeus kertoa mielipiteensä.. Turha fanien on heti hyökätä haukkumaan se kirjoittaja vedoten siihen, että heilläkin on oikeus mielipiteeseen.. Miksei fanit voi vain hyväksyä sitä tosiasiaa että monikaan ei Jannesta pidä. Mikseivät he saisi olla sitä mieltä ilman että fanilauma hyökkää heti kimppuun....
 
vierailija
Sä et nyt ihan tajunnut mitä tarkoitin... Jos minä kirjoitan vaikka "Olipa taas tylsä ja turha liveshow Jannella, ei niin mitään sisältöä." Niin fani tulee heti kommentoimaan jotenkin että "No v*ttuakos vahtaat Jannen liveä, ei ole mikään pakko katsoa jollei tykkää. Oletko oikeasti noin tyhmä?? Kyllä pitää olla mielipuoli kun kiduttaa itseään katsomalla jotain mistä ei edes pidä!!"

Eli minä en saisi esittää omaa mielipidettäni Jannen livestä? (Siis kun se mielipide on negatiivinen.) Miksi sen Janne-fanin pitää heti tulla v*ttuilemaan minulle? Miksei voi vain todeta että "Ai, minä kyllä tykkäsin. Oli oikein kiva liveshow taas Jannella." Mutta kun ei. Jos esität kriittisen mielipiteen Jannesta, olet automaattisesti hullu, sairas, mielipuoli.. Ja saat v*ttuilua ja irvailua osaksesi.
Siellä kirjoitettiin että ai minä kyllä tykkäsin. Kappas vaan kun hypit sen kommentin yli. Tietysti
 
vierailija
Sä et nyt ihan tajunnut mitä tarkoitin... Jos minä kirjoitan vaikka "Olipa taas tylsä ja turha liveshow Jannella, ei niin mitään sisältöä." Niin fani tulee heti kommentoimaan jotenkin että "No v*ttuakos vahtaat Jannen liveä, ei ole mikään pakko katsoa jollei tykkää. Oletko oikeasti noin tyhmä?? Kyllä pitää olla mielipuoli kun kiduttaa itseään katsomalla jotain mistä ei edes pidä!!"

Eli minä en saisi esittää omaa mielipidettäni Jannen livestä? (Siis kun se mielipide on negatiivinen.) Miksi sen Janne-fanin pitää heti tulla v*ttuilemaan minulle? Miksei voi vain todeta että "Ai, minä kyllä tykkäsin. Oli oikein kiva liveshow taas Jannella." Mutta kun ei. Jos esität kriittisen mielipiteen Jannesta, olet automaattisesti hullu, sairas, mielipuoli.. Ja saat v*ttuilua ja irvailua osaksesi.
Hei! Minä kirjoitin kommentin että pidin siitä livestä. Turha yrittää ettei muka sitä sanottu. Kukaan ei vaan ottanut kantaa kun vihakommentit lenteli.
 
vierailija
Janne pyytää taas faneiltaan apua... Ihan "tv:stä tuttu" Janne Antin on tilattavissa tuomaan elämäniloa ikäihmisille. Janne pyytää nyt fanejaan jakamaan tuota ilmoitusta, ja sitten pitäisi vielä pyytää kavereitakin jakamaan tuota ilmoitusta.. Jannella on facessa 10 000 seuraajaa. Ja toistaiseksi ilmoitusta on jaettu 50 kertaa 😂 Taitaa käydä tässä samoin kun silloin kun fanien piti kahteen otteeseen hommata Jannen työpaikka takaisin....
 
vierailija
No fanit perustelee sen ontuvasti sillä, että jos joku haukkuu Jannea, niin fanit saa sitten haukkua sen vihaajan. Fanit ei tunnu ymmärtävän että ihmisillä on oikeus mielipiteeseen. Jos joku ei pidä Jannesta ja hänen touhuistaan, hänellä on oikeus kertoa mielipiteensä.. Turha fanien on heti hyökätä haukkumaan se kirjoittaja vedoten siihen, että heilläkin on oikeus mielipiteeseen.. Miksei fanit voi vain hyväksyä sitä tosiasiaa että monikaan ei Jannesta pidä. Mikseivät he saisi olla sitä mieltä ilman että fanilauma hyökkää heti kimppuun....
Koska faneilla on mielipiteet teidän mielipiteistä. Mikä tässä on niin vaikeaa nyt??
 
vierailija
Siellä kirjoitettiin että ai minä kyllä tykkäsin. Kappas vaan kun hypit sen kommentin yli. Tietysti
No voi hyvä luoja sun kanssas! Täällä on jo yli 8000 viestiä. Pitääkö mun oikeasti joka päivä selata nämä 8000 viestiä läpi, jotta löydän jonkun yksittäisen "Ai minä tykkäsin"- kommentin?? Mä en todellakaan skrollaile taaksepäin viestejä kun täällä käyn. Ehkä pari sivua taaksepäin katson, EHKÄ.
 
vierailija
No voi hyvä luoja sun kanssas! Täällä on jo yli 8000 viestiä. Pitääkö mun oikeasti joka päivä selata nämä 8000 viestiä läpi, jotta löydän jonkun yksittäisen "Ai minä tykkäsin"- kommentin?? Mä en todellakaan skrollaile taaksepäin viestejä kun täällä käyn. Ehkä pari sivua taaksepäin katson, EHKÄ.
Huoh. Puhun viimeisestä livestä tietenkin. Eli ei tarvi kuule mennä paljoa taaksepäin mutta kas kummaa et siis nähnyt sitä kommenttia ja se oli minun pointti!! Ootko ihan vatipää että muka puhuisin jostain livestä kuukausia sitten??
 
vierailija
No voi hyvä luoja sun kanssas! Täällä on jo yli 8000 viestiä. Pitääkö mun oikeasti joka päivä selata nämä 8000 viestiä läpi, jotta löydän jonkun yksittäisen "Ai minä tykkäsin"- kommentin?? Mä en todellakaan skrollaile taaksepäin viestejä kun täällä käyn. Ehkä pari sivua taaksepäin katson, EHKÄ.
Yksittäisen kommentin? Mitä sä sitten luet täällä? Vain ketjuja vihakommenteista?
 
vierailija
Tuli taas hyvä esimerkki vihaajalta, että miksi kukaan J fani ei kirjoita hänestä positiivista tänne ja sitten joku fani oli kirjoittanut hänen viimeisestä livestä, että hän tykkäsi ja eipä sitä sitten kukaan vihaaja nähnyt tai viittinyt lukea tai edes kommentoida. Että ihan turhaa on selittää faneille että miksette kirjoita mukavia tänne. Sivuutettu ne ja raivoatte muista kommenteista.
 

Yhteistyössä