K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi nyt p... Te puhutte kahdesta aikuisesta miehestä, jotka on ystäviä keskenään. Jos toisessa häiritsee joku asia, niin siitä sanotaan. En hetkeäkään epäile, etteikö B saisi sanottua asiasta Klle, mutta teillä tuntuu olevan joku ihme käsitys Bstä, että siellä se kotona ahdistuu ja itkee, kun K taas vitsaili heistä. Tämä asia ahdistaa teitä, menkää itse terapiaan. B ja K varmasti pystyvät toisilleen puhumaan ja toista kuuntelemaan, ei teidän tarvitse siitä huolestua
Ei aikuisten ihmissuhteissa aina kaikki mene niinkuin voisi kuvitella. Onhan tää nyt vähän kummallista, että toista harmittaa parisuhde-epäilyt ja toinen jatkaa vihjailujaan. Luulen kyllä, että tämä viimeisin oli harvinainen lipsahdus, onhan nuo jutut K lla vähentyneet. Nyt liioittelet rankasti Bojanista huolestumisen määrää. En minä täällä B n takia itke ja ahdistu, lähinnä harrastan pientä ihmettelyä, jos nuo vihjailut jatkuisivat. Ehkä eivät edes jatku.
 
vierailija
Ei aikuisten ihmissuhteissa aina kaikki mene niinkuin voisi kuvitella. Onhan tää nyt vähän kummallista, että toista harmittaa parisuhde-epäilyt ja toinen jatkaa vihjailujaan. Luulen kyllä, että tämä viimeisin oli harvinainen lipsahdus, onhan nuo jutut K lla vähentyneet. Nyt liioittelet rankasti Bojanista huolestumisen määrää. En minä täällä B n takia itke ja ahdistu, lähinnä harrastan pientä ihmettelyä, jos nuo vihjailut jatkuisivat. Ehkä eivät edes jatku.
Nyt se järki käteen kiitos. Normaalit ihmiset tajuavat kyllä, että ne K:n vihjailut on läppää. Jos joku väkisin luulee niiden perusteella, että K ja B ovat suhteessa/suhde on mahdollinen, niin se ei ole K:n vika.
 
vierailija
Ei aikuisten ihmissuhteissa aina kaikki mene niinkuin voisi kuvitella. Onhan tää nyt vähän kummallista, että toista harmittaa parisuhde-epäilyt ja toinen jatkaa vihjailujaan. Luulen kyllä, että tämä viimeisin oli harvinainen lipsahdus, onhan nuo jutut K lla vähentyneet. Nyt liioittelet rankasti Bojanista huolestumisen määrää. En minä täällä B n takia itke ja ahdistu, lähinnä harrastan pientä ihmettelyä, jos nuo vihjailut jatkuisivat. Ehkä eivät edes jatku.
Tämä. Kukaan ei varmaan ole huolissaan B:sta, enemmän nyt ihmetellään miksi nämä puheet jatkuvat K:lla ilman mitään shippinäkökulmaa. Yhteisestä lomastakin alkaa olla jo kohta kuukausi. Ja toisin kuin B. Kärtsy osaa olla hiljaa tulevista yhteisistä suunnitelmista, jos niitä on. Esim. laskettelureissu, jos se on tulossa.
 

Yhteistyössä