vierailija
🥱Niin siihen asti kun ei sitten enää tarviikaan enää niiden ystävyyttä, jolloin se on bye bye. CT parka 🥹
🥱Niin siihen asti kun ei sitten enää tarviikaan enää niiden ystävyyttä, jolloin se on bye bye. CT parka 🥹
No kaikkihan sen tietää, on sanonut sen jo TavastiallaPikkuveljen nimeä ei mainittu edes. Haah jäit kiinni.
Musta hän on kivan näköinen, tykkään siitä miten hän liikkuu.Se EW videossa tanssiva ja kuin Bojania auttava tanssiva hahmo on nuorempi kuin K. Ja mielestäni ei mitenkään huonokuntoisen tms näköinen.
Tottakai tietää! Hölmö. Sen nyt on tiennyt jo Viisuista asti kaikki. Mut tänään Jere ei maininnut häntä nimellä. Ymmärrätkö? Hän puhui veljestä ei sanonut hänen nimeensä. Jos ymmärtäisit lukemassa, ei tarvisi tämmöstä keskustelua käydä edes.No kaikkihan sen tietää, on sanonut sen jo Tavastialla
Varmaan tarkoitti, että nimi on tiedossa niin ei rimmaa mitenkään wife-sanan kanssa. Oisko aika mennä nukkumaan?Tottakai tietää! Hölmö. Sen nyt on tiennyt jo Viisuista asti kaikki. Mut tänään Jere ei maininnut häntä nimellä. Ymmärrätkö? Hän puhui veljestä ei sanonut hänen nimeensä. Jos ymmärtäisit lukemassa, ei tarvisi tämmöstä keskustelua käydä edes.
Kyllä, henkselit ja mirri kaulassa, me like.Jere oli s e K S i k ä $ niiden henkseleiden kanssa
Ei se nyt nimeltä kuitenkaan veljestä puhunut. Rimmasi tai ei. Vaimosta vielä vähemmän. Ellei sitten ole mennyt just naimisiin Marien kanssa ja halus näin kertoa asiasta kaikille.Varmaan tarkoitti, että nimi on tiedossa niin ei rimmaa mitenkään wife-sanan kanssa. Oisko aika mennä nukkumaan?
Jatkan itse vielä et mä en siis kyllä kuullut wife-sanaa missään vaiheessa vaikka parvekkeelle jotain puhelikin. Ehkä oli vanhemmat siellä ja luultavasti se tyttöystävä, mut en usko et olis erikseen puhutellut häntä.Ei se nyt nimeltä kuitenkaan veljestä puhunut. Rimmasi tai ei. Vaimosta vielä vähemmän. Ellei sitten ole mennyt just naimisiin Marien kanssa ja halus näin kertoa asiasta kaikille.
Voi olla että sanoi child myöskin, se rimmais Käärijä inglisillä.Jatkan itse vielä et mä en siis kyllä kuullut wife-sanaa missään vaiheessa vaikka parvekkeelle jotain puhelikin. Ehkä oli vanhemmat siellä ja luultavasti se tyttöystävä, mut en usko et olis erikseen puhutellut häntä.
K heitti livessä Trafikin alkuun parvelle "wife, are you ready?"
Älä vastaile urpo itsellesi.Joo! Kuulin kans tän!!
Nonii menehän nukkumaan!Älä vastaile urpo itsellesi.
Se sano right are you ready. Jos se jotain sano.
Miks olisi? On tää idioottimainen ketju nykyään.Riettaat mammat paniikkimoodissa